Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,,jak se máš"

12. 10. 2010
8
10
2032

,,Jak se máš?"- častější otázku snad neznám. Plytší taky ne. Zákeřnější rovněž. Někdy mám pocit, že je to jen prostředek pro nabytí tělesné rovnováhy pro ty, kteří dýchají z cizího neštěstí. Určitě to znáte, když se jim dostane vytoužené odpovědi: ,,ále, nic moc" prohodí medově lepkavé ,,to zase bude dobré" . Větší požitkáři se v tom začnou přehrabovat, aby ukojili svou  škodolibost poslouchání o cizích strastech. Ale zkuste odpovědět: ,,díky, mám se úžasně, opravdu". Výraz se změní z přátelského na nejistý a teprve když zmobilizují síly, dočkáte se utrousení nečeho co znělo jako ,,to je fajn". Copak jsme my lidé takoví skřeti, kteří se tetelí nad cizím neštěstím? Proč jsou vlastní neúspěchy zkáza a cizí energetický doping? Možná jsem to tak markantně nevnímala, dokud jsem nenašla Toho, díky němuž vysílám vysílám neustálou spokojenost a lidi to vnímají. Ti, kteří jsou sami spokojení a vyrovnaní, odpoví s upřímným úsměvem na tváři a přidají zmínku o svých životních radostech. Nespokojení s duší prolezlou od červa neustálých problémů, negativnosti a nepřejícnosti se trpce pousmějou a za prvním rohem zdrbnou. Co na to říct? Přejme jim brzké nalezení klidu, aby to neměli zapotřebí...


10 názorů

Vampirezza
29. 12. 2010
Dát tip
Výborné! tipík

Notreal
18. 11. 2010
Dát tip
vypichuješ dobře častý začátek konverzace jako něco co nevede nikam aniž by to mělo skryté významy ... častokrát jde hlavně ale o charakter člověka předevší. Když vemu nějakou známou "kamarádku", která mi napíše něco podobného, reaguju stejně plytce, jakmile se ale jedná o opravdovou osobnost, člověka s hodnotami a charakterem (alespoň nějak utovřenými), tak už se k tomu tak negativně nestavím a snažím to brát jen jako popud ke konverzaci nejjednodušší *

je to tak.. a taky je to tak proto, že když se člověk má (podle vlastního mínění) nic moc, nemůže přenést přes srdce, že ten druhý se má líp... - navíc spokojení lidé jsou mnohem méně "napadnutelní" a nedá se s nima manipulovat, nemůžeš se jim tak dobře vetřít do přízně nějakou "dobrou" radou... atd atd :-)

Alegna
14. 10. 2010
Dát tip
moc dobrá myšlenka, ano přejme jim... ***

Tady se nedočkáš, věděla jsem, že to tam nebude. Je to jen uvolnění myšlenky ven;)

tak nějak to asi bude... ale chybí mi tam ta zápletka, a rozuzlení... snad se dočkám někdy jindy... ale za určitou věc...otištěnou do textu dávám TIIIIP

To ráda slyším, že se máš skvěle:). Všem děkuju

..jj..mluvíš mi z duše...) ..jinak..mám se skvěle..:))))))))))))))))T

gabi
12. 10. 2010
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru