Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pošahaný říjen už neví co by

14. 10. 2010
27
53
4266

Pošahaný říjen už neví co by

 

 

dal se na umění

jakože docela vážně

pyšně si vykračuje v pravé poledne

celý jen září

chechtá se bláznivě

v ruce paletu

barvami pocákaný maluje a maluje

 

pak propadne splínu

inu umělec

naštvaný podmračený bulí jak zjednaný

změní náladu do nostalgie

cely rozněžnělý plete jemné pavučinky

věší na smrčky tu a tam

ozdobí rosou

 

pak mlží

klidně to vydrží půl dne

vzpamatuje se rozzáří

pouští po větru babí léto a draky

pálí bramborovou nať v popelu peče pozdní brambory

a voní

 

zkřehne chladem

vypustí ranní mrazíky

ojíní  svět

jak říkám pošahaný bláznivý umělec

 

 


53 názorů

:))))))))))))) děkujiii..:))

Overkill
19. 10. 2010
Dát tip
:-))))) *T

..děkuji..:)

Bíša
18. 10. 2010
Dát tip
**

..konečně jsem se tady dostala..nešlo to..kdykoli jsem klikla na báseň byla jsem odhlášená! ..děkuji vám všem za čtení tipy a za to že se vám to líbilo...))))

Impresse
16. 10. 2010
Dát tip
jsi skvělá!*

azur
15. 10. 2010
Dát tip
sepote, todle je na TTTTTTT: se mnou taky pudy šijou na průser si zadělávám jeleni si klidně říjou já jen smutně pošilhávám..:))

gabi
15. 10. 2010
Dát tip
október, jeseň, aktuálna každodenná téma a v tvojom podaní predsa iná, jedinečná, tvoja *

Alegna
15. 10. 2010
Dát tip
krásně navozená atmosféra, umíš ***

Ferry
15. 10. 2010
Dát tip
Že je říjen můj nejmilejší měsíc, nelze nepochválit. *

Makoves
15. 10. 2010
Dát tip
Všichni umělci jsou pošahaný.Tak proč ne podzim.

Zuzulinka
15. 10. 2010
Dát tip
:-)

fossilrose
15. 10. 2010
Dát tip
No kurňa to musí být blaznivej den, když podzim je tak stuhlej umělecky vzdušnej chvílemi blahodárnej.Snad je v tom i kapka naděje. I poeta se směje a dává nám zabrat. :-))

no jo..kde je? ,,jsem byla tak splínovitá..že mi to nedošlo!

..díkes...))) ..mě štvala dnes ta mlha..jsem se úplně zmlžila...)))

..Páterku..děkuji ti..:) ..každý měsíc jedna..tá je druhá..:))

PÁTER
14. 10. 2010
Dát tip
říjen je pan Malíř podzimu.A létu zláme vaz.Vrahoun taky... Pěkné ššššepotečko. Kde a kdy bude těch "Dvanáct barev na paletě?" t*

..jj..jako..jo?..:)))

100Wzarovka
14. 10. 2010
Dát tip
šepot tak budeme raději hodné, ano?

..jejda..kiw..já nevím..je? ..nemáš nááhodou narozeniny třeba?..:)))) ..žárovečko..noooooooooooo..to to dopadlo...)))))

100Wzarovka
14. 10. 2010
Dát tip
šepot ...to jšme to dopračovaly...:-)))

Může být říjen ve znamení raka? Ten tvůj pošahanec na to vypadá.

..děkuji ti koloušku..já ho dopoledne viděla dost hnusně..musela jsem si pomoct čokoládou..:)) --žárovko...))))))))))))))))))))..ahaaaaaaaa..:))))

100Wzarovka
14. 10. 2010
Dát tip
šepotko No to je ale faux paux!!! Já myslela na sebe a ty se na to chytíš :-))))

koloušek
14. 10. 2010
Dát tip
To bude fajn cyklus. Díky Tobě vidím říjen v jasnějších barvách.T*

..snotíku..jj..u mně jakbysmet..proto používám v básních první verš jako název..jsem fikaná.,.,že?...)))))))))))))))))))))))) ..žárovečko..já šifruju a ty to tu vybalíš na plné pecky!...))))))

100Wzarovka
14. 10. 2010
Dát tip
šepot Vyprdni se na Věru, zejména teď k večeru! Užívej Věra- neVěra! Mě napadla spíš nevěra:-))))

..jj..snotíku..vymýšlím název..děkuji ti můj milý..:))

žárovečko moje milá to jsi teda pohnojila já ny myslí přec měla že láká mě nějaká ..Věra!

100Wzarovka
14. 10. 2010
Dát tip
šepot Největší průser je to šilhání po jelenech? To vážně zavání!!! Objekt říje má být přiměřený: k ženám dává muže, k mužům ženy!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))žárovečko..jsi úúúúúúúúúúžasná! se mnou taky pudy šijou na průser si zadělávám jeleni si klidně říjou já jen smutně pošilhávám..:))

100Wzarovka
14. 10. 2010
Dát tip
šepot bylo by zajímavé postavit můj a Tvůj říjen vedle sebe! :))Jistě bude každý jiný, to víš: různé říjny různé budí pudy... hlavně, že ten můj už nebude rudý!!! A pokud to nebude rudé, na každého můj typ zbude!

..jamskiiiiiiiiiiii..děkujiiii..vida..našel jsi to..:))

--děkuji ti moc Jaro..no..bylo to mým záměrem tak trochu škovat názvem..:))))))) ..to víš..taky jsem bláznivá-..mám to z první ruky..:))

..věřím..věřím..:)))) ..přemášlím o názvu pro cyklus..názvy to je na mně mor!

renegátka
14. 10. 2010
Dát tip
Budu se těšit, a věř že já se také ráda směju.

:)))))))))))))))))))))))))))))))),,no však já taky..dělám si srandu...))) ..ale to je druhá po září si hodilo brašnu na záda.. ..každý měsíc napíšu jednu a chtěla bych aby byly v podobném duchu..:))

renegátka
14. 10. 2010
Dát tip
Mea culpa, já na básně vždy jen s lopatou.

..no..nechtěla jsem být tak polopatická,,víš..:))))))))))))))))))))

renegátka
14. 10. 2010
Dát tip
Ale když odloží, tu svou paletu, tak všem klesne brada.

:)))))))))))))))))))))děkuji..:))

renegátka
14. 10. 2010
Dát tip
Co taky očekávat od umělce.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru