Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem v osmém domě, doufám,

18. 10. 2010
27
66
4546

..snad tam nebude moře chyb, pevně doufám..:)

Jsem v osmém domě, doufám,

 

 

pokud jsem se teda zase nespletla. To mi tvrdí kamarádka na noční. Jako že jsem v tom domě, pletu se furt já. Máme noční, bábinky naštěstí chrní, tak hulíme a Anička se mě snaží zasvětit do tajů numerologie, astrologie, či jak se ty vědy, pavědy nazývají. Anička je dokonale prdlá. Na světě ji zajímá jen její nová láska, pak horoskopy a tydlenc ty věci. Všechno ostatní je jí ukradené.

Snažím se zapamatovat si ty domy, ve kterých budu a hlavně jaký přínos budou mít pro můj život. Má  tupost má bohužel navrch.

„Máš osudové číslo pět,“

„Nepleteš se, nebyla to šestka?“ Znovu počítá, měla pravdu, mám pětku.

Zajímá mě jestli je to dobře, či nikoliv. Prý to je fajn, jelikož si nenesu břímě špatných minulých životů. Spokojeně se usmívám, se ví, jsem byla dycinky dobračka.

„Hezcí lidé byli v minulých životech dobří,“ tvrdí Anka.

Samolibost ze mě jen odkapává,  nevím ovšem,  jestli kvůli ní nebudu v příštím životě šeredka, nebo tak něco, proto se jí snažím trochu potlačit. Akorát ty domy mám popletené. Plánuju totiž proslavit se. V duchu vidím jak se o mně rvou nakladatelé, fláknu vesele se zdravotnictvím a pohádkově zbohatnu. Si pak budu jen psát, pařit ať mám o čem psát, no paráda.

Jenže teď jsem v osmém a zase jsem zapomněla co to pro mě znamená. Jo, už vím, výhry!

Noo, jsem  poslední dobou sice třikrát vyhrála ve sportce čtvrtou, to mě ovšem nespasí  zdaleka ani zblízka. Čekám až budu v prvním, to budou ti nakladatelé a druhý přináší peníze, to už budu bohatá.

Jen jsem zase zapomněla kolik jich k čertu je, těch zatracených domů. Není mi to jasné. Prý budu v prvním napřesrok a pak zas, že je těch pitomých baráků dvanáct nebo víc. Nerozumím tomu ani za mák. Anička je trpělivá. Já už bych ji dávno seřvala ať se sakra soustředí!

No nic, příště ji požádám ať mi to znova vysvětlí a zatím budu pilně psát a připravovat se na invazi nakladatelů chtivých mé geniality. Příští rok bych se mohla nenápadně poptat, kteří jsou nejlukrativnější a natrénuju si nějaký obstojný podpis. Totiž ten co používám uvádí v úžas zaměstnance banky a obchodníky. Ti slušní jen po očku mrknou na vzor v platební kartě, jestli si jako nedělám srandu, někteří užaslé civí a někteří se přímo zeptají co mě k takovému podpisu vede.

Tak to by nešlo. Ačkoli, jako umělec si můžu výstředností klidně dovolit, že ano? Uvidíme, zatím času dost.

Teď jen aby se Andula s těmi domy nepletla ale  budu jí věřit, už se nemůžu dočkat.


66 názorů

..nj..osudové číslo si nevybereš..že joo:))) ..tak přitažliví..hm hm..to se podívejme:))) ..jj..velitel byla ona:))))

VH64
02. 12. 2011
Dát tip
Pěkné! Jo jo, tři roky jsem žil s astroložkou, moc poučné to bylo... A víš, že ta šestka, jak ses o ní hlásila, prý vůbec není špatná. Teda pro chlapy. Šestkový chlapi jsou neodolatelně přitažlivý pro ženy. Asi až na výjimky, protože jsem taky šestka. Jo a mate mě, že Velitel je ona. Vždyť přeci v Knoflíkové válce...

..děkuji..Petře...))) ..aha..tak to jsi asi ve stejném domě nebo co?..:)))))))))

mám taky "pětku" a na podobné "pavědy" podobný pohled, občas mě to zajímá, a někdy tomu ani za mák nerozumím, ale neztrácím naději, že tomu někdy přijdu na kloub, hezky se to četlo, T

..no...prý ne..:))))))))))))))))

Garay
20. 10. 2010
Dát tip
Jo, jo... a kolikrát ty "domy" nejsou vůbec útulné :)

:))))))))))))))))))to je v poho..ovi...)),,jsem celá zdivočelá..že mi nafachá polský word...))

Overkill
19. 10. 2010
Dát tip
:-)))))))))))))) To je roztržitost!!! :-))))))))))))

Ovi..dík..už si tu jednou byl...)

Overkill
19. 10. 2010
Dát tip
Pobavilo /T

:))))..díík

Overkill
19. 10. 2010
Dát tip
:-)) *T

seb..no vida,,dej..:)) ..Dave..aha..dům nebo osudové?..:))))))))

Sebastiana
19. 10. 2010
Dát tip
Pobavilo, vidíš, mám taky jednu povídku na toto téma, musím jí dát dohromady, pokud nebudu líná.

..děkuji..ti Bíšo..mám tě ráda..:))

Bíša
19. 10. 2010
Dát tip
Píšeš pro přátele a to je důležité!

..Květoni..tys ale kulturní člověk...))) :))))))))))))))))))))))))Květoni..mě kritici skoro vůbec načtou..tak to mám blbé..páč pak nevím co jsem napsala ani co jsem tím myslela...)))))

Já se s blbci nehádám. Ignoruju je. A co se týče těch odborných záležitostí, jako je např. správná terminologie, tak tomu já moc nerozumím. Na to jsou kritici. Teprve kritik autorovi řekne co napsal a co tím myslel. Včera večer jsem páchal kultůru formou hudby, tak jsem se k četbě dostal až teď.

..no..právě..hádej se s něma..že ano..:))) ..víš jak mě to unavuje? ..dám na tebe a napíšu to do prologu..:) ..alibisticky zmíním tebe..pokud ti to nevadí..:)) ..děkuji za zastavení..jsem na tebe včera čekala..páč jsem byla žádoucí jestli jsem se přiblížila fjetonu a ani ty ani vaud na dohled...))

Jenom blbci jsou přesvědčeni, že jimi nejsou. Moudrý člověk stále pochybuje.

:))))))))))))))))))..Květoni..fakt myslíš..že by to někteří nemuseli pochopit? ..no..můžu to napsat do prologu..aby pak ale na mně někdo nevyletěl..že čtenáří nejsou blbci..:))

Já na astrology, vědmy a kartářky nedám dopustit. Kdyby těch nebylo, z koho bych si pak tropil šoufky? Akorát, že to Sybyly kolikrát těžce nesou. Ale rád s nima o těchto astrálních záležitostech rozprávím. Takovou hromadu hovadin by si zdravý, bystrý a inteligentní člověk nevymyslel. A možná ani já ne. Vyprávění je svižné a vtipné, jenom ta záležitost s těmi nemovitostmi, neměla bys to nějak přiblížit nezasvěceným, aby se v problému lépe zorientovali? Copak, nám jurodivcům je to jasné, ale laik by mohl třeba poněkud tápat. Aby nevznikl dojem, že jsi majitelkou realit a vedeš tady nějaké samochvalné řeči, či co. (((-:

..Aleši...čteš nepozorně..prachy tě čekají v druhém domě..:))) ..první jsou nějaké novinky..nebo co..:))))

nechci tě strašit, ale jsem v prvním domě a nijak bohatý si nepřipadám :o) a na žádný další, natož na osmý, se už asi nezmůžu... Ale trénovat podpis je dobré, nikdy nevíš, kdy se to může hodit. Faust by mohl vyprávět :o)

..Juno..jj..ty domy v centru..no..to není špatné..:))) ..děkuji ti..:)))

..díky..přesypáčku..:)

..jj...moje řeč..ve volných chvilkách trénuju..:))

renegátka
18. 10. 2010
Dát tip
zatím trénuj podpisy, to se hodí kvůli autogramiádě, když máš mít úspěch, tak tě to stejně nemine

..ať si mě nepřeje..když zmastila...))))))))))))))))

renegátka
18. 10. 2010
Dát tip
I hlavy pomazané si nechaly věštit budoucnost, teď jde jen o to, aby to Andula nezmastila.

Evi..že jo??????????????????:))))))))))))))

renegátka
18. 10. 2010
Dát tip
Přeji ti , aby to Andula nepopletla.Tohle přeci musí vyjít.*

..děkuji..můro..:)))

Můra73
18. 10. 2010
Dát tip
moc hezky se mi to četlo... *

:))))))))))))))))))))))))))))))))))jj..snotíku..pravdu díš..jsem ta úúúplně nejskromnější..:))))

..drdíku můj milý...děkuji ti..ráda jsem tě pobavila...))))))

jak to že to není aktuální????????????? ..mé plány do budoucna přece aktuální jsou!!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))

Jaro...já na to nemám buňky..ale ona má i nějaké knihy..si tyto věci nepamatuju..no...))))) ..pořád čekám jestli už to teda je fejeton..aby mi někdo řekl..:)))

:))))))))))))))))))..díky za tip..azuritku..:))))))

azur
18. 10. 2010
Dát tip
počkej grafolog ti podpis pod c.v. může i vymyslet. a natrénovat :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

veliteli..se ví..seš velitel..vo tom žádná..:))) Aleg..co mui to tu píšeš?????????? ..žádné šetření..PSÁT!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))

Alegna
18. 10. 2010
Dát tip
to, abych honem začala tvořit, nebo ne, budu se zatím šetřit, abych se neunavila :o)

veliteli...souhlasím..Květoň je boží..:)

Aleg..to bude paráda..neboj..pak za tebe ztratím slovo..:)))

Alegna
18. 10. 2010
Dát tip
díky

..Aleg...)))))))))))))))))))))bez obav..nejsem nafukovací...:)))) ..veliteli..se ví že je jen poudačka...))))))

Alegna
18. 10. 2010
Dát tip
konečně něco k uvolnění, až budeš slavná, doufám že se nenafoukneš a nezapomeneš na nás .-) *

holky...díky..:)))))))))))))))))))) gabčo dík..už to letím opravit..:)))

Robinia
18. 10. 2010
Dát tip
:-)

gabi
18. 10. 2010
Dát tip
dobre sa to číta, akoby som ťa videla,počula... v češtine sa nevyznám, tak chybičku som našla iba jednu - katě - kartě, stratilo sa "r" trénuj, trénuj, škoda by bola, aby to stroskotalo len na tom podpise :-)

berbíku.,.je mi ctí..teda..žes ho přečetl..:)))) ..děkujiii..glomo..:)))

Glomma
18. 10. 2010
Dát tip
pěkný fejetonek na odlehčení u kafíčka :) T.

díky..berbíku..:))))))))..tak už to je fejeton? ..no...někdy nadřu ale na noční to jde..:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru