Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

další pravdivý ze života

18. 10. 2010
1
10
786
Autor
matik

Chcete-li být šťastny s mužem, musíte mít pro něho spoustu pochopení a trošku lásky.

Chcete-li být šťastni s ženou, musíte ji zahrnout spoustou lásky a vůbec se nesnažit o pochopení.

 

                                                               Maurois


10 názorů

Knihovník
24. 10. 2010
Dát tip
Jara - jj, četl jsem a jednou i reagoval. Není to ten styl, který by mi byl blízký, pak viz. má "kritika" . Ale je dobré vědět, že někdo tvorbu citátů vidí podobně. Jak je píšu, to se klidně koukni a u mého posledního citátu je právě i debata o citátech, můžeš přispět :)

Knihovník
21. 10. 2010
Dát tip
Jara - vedl jsem zde několik debat právě na téma "vlastní citáty" a setkal jsem se s nepochopením až odsouzením. Podle některých prý nelze citovat sám sebe. S čímž nesouhlasím, beru citát jako styl tvorby. To já jen tak, asi se s tím také časem setkáš ...

matik
19. 10. 2010
Dát tip
bezva Jara Agnes - až bude pro tebe nějaký nový, dej mi vědět; určitě všechny neznáš ....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru