Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

RANNÍ VÝSLEDKY NOČNÍ KRYCHLE (7)

19. 10. 2010
0
48
4081
Autor
aleš-novák

i přes vražedný termín uzávěrky, kdy od zadání neuplynulo ani 15 hodin,

se sešlo celkem sedm soutěžních dílek.

 

Nejvíc tipů, celkově 12, dostala paní Ferry

a její dílo SVISLE píši epitaf (klikací)

 

gratuluji vítězce, děkuji všem autorům za účast a čtenářům za hodnocení.

 

všechny soutěžní kousky jsou k vidění  zde:  Teta Jozef   ,  azur ,  snake01 ,  LadyLoba , F.L.Vděk  a ffrruukkoo (klikací)


48 názorů

Toscana
20. 10. 2010
Dát tip
Takže to napíšu sem, protože přihlašovat se 6x se mi nechce, moji favoriti jsou F.L.Vděk a ffrruukkoo :o)

Toscana
20. 10. 2010
Dát tip
Květoni, dobrmani by na mě asi nefungovali, jednak většinou mám v kapse nějaký pamlsek pro pséčky, které potkám, a jednak i když nemám mlsného zrovna nic, chodí si mi sedat k noze sami - i ti cizí... Nevím, z jakého důvodu mají ke mně tolik důvěry, nicméně to takhle je už drahně let... :o)))

Toscana
20. 10. 2010
Dát tip
Funguje - až na to, že už pod dílko nemůžu dát ani tip ani nic napsat, leda bych se znovu přihlásila, protože po prokliknutí se na dílo jsem ejhlenáhle nepřihlášená - jsou to teda divné čáry, Aleši, které tu pácháš :o)))

A je to.

Paráda!

Květoň, Tocsana: přidal jsem klikací odkazy přímo na díla, bez klubu. To by mělo fungovat :o)

Tosca - já mám taky přístup odepřen. Ale jsem hoch zkušený, proto se nevztekám, neboť vím, že to znamená - nestrkej nám sem sosák, Květoň, dekuj se, nebo ještě odvážeme dobrmany.

F.L.Vděk
20. 10. 2010
Dát tip
Ferry, gratuluju k vítězství! Vytvořit takové dílo v tak šibeničním termínu - obdivuhodné :-).

Toscana
20. 10. 2010
Dát tip
Pišta, Aleš - a je to fuuuuurt stejný - jak na ty vaše hurá odkazy kliknu (u jednoho nebo nahoře u Aleše), jsem ejhlenáhle odhlášená, ačkoli jsem se neodhlašela, a stejně vidím leda tak prd starý kotlářky... se na to fakt už raz-dva-tři!!!! Jak si pak mám přečíst co kdo na dané téma napsal, když ani nevím KDO psal... a to teda normáááálně FŇUK!!! :o(

Ferry
20. 10. 2010
Dát tip
Děkuji za milá blahopřání, však to byly stupně vítězů z leknutí, kdyby bylo víc času a přihlásil se dadadik, Květoň atp., neškrtla bych si... Vážím si akademické debaty, která se zde rozvinula o oprátkách z hrdla viselcova... :) a ty, Alešku, neumdlévej, i Kouli klasik bylo by fajn postrčit...

Děkuji Pomerančofce za programátorskou konzultaci :)

Já se na to vyseru:) : <a href=ADRESA>ZDE</a>

Ach jo. Znova: ZDE

Divný. V seznamu klubů jsem ho nenašel. Tak napiš tuhle url do toho tagu - ZDE

http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69286 nebo že bych byl fakt magor? :o)

Teď jsem na to koukal - žádný klub "blesková krychle 7" neexistuje. Kams to dal, vejre?

v klubu nejsou sbírky, jen ty odkazy...asi to příště vynechám...

aleš: Musíš dát link přímo na sbírky v klubu.

Ach soudruhu Bože, kde ty časy jsou. Však také díky výrobě metálů byl sovětský metálurgický průmysl tak na výši. Dnes by dřívější metálisté akorát taik zametáli chodníky.

BG - ověšenec nebo oběšenec, co na tom? Hlavně že se děd uměl postarat o rodinu. Nechci se stát samopráskačem, ale dlužno podotknout, že je to dědičné. Tak mě napadá, že by se dal rovněž nazvat ověnčencem. Laureátem. To by mu sedělo.

ajo tak...tak ten klub tedy zruším? nebo jak to udělat s tím seznamem?

Toscana: Aleš je totiž tatar a odkazuje do klubu, kam nemáš jako nečlen přístup.

aha, tak to je zejímavé :o) zeptám se bodyguardů, co proti tobě mají :o)

Toscana
19. 10. 2010
Dát tip
no tak to pozor! mám normální Mozillu a kdykoli někde na něco kliknu (myslím tím klikací odkaz), normálně se to otevírá bez problémů - problém mám jen tady u tebe :o))))

Toscana
19. 10. 2010
Dát tip
Ferry: Blahopřání!!!!

Toscana: porucha bude asi na tvém prohlížeči, u mě to funguje normálně...

Toscana
19. 10. 2010
Dát tip
a když kliknu na klikací odkazy, tak mi to napíše ACCESS DENIED a vidím stejně pendrek!!! Jak je to možné????

dadadik
19. 10. 2010
Dát tip
vivat paní Ferry

Navrhuji nasadit "Vichr z hor".

Zdá se, abych pravil spolu s klasikem, že drama se nám poněkud rozklížilo :)

nechci působit jako cynik, ale u nás se říká, když někdo překročí alkoholickou míru, že "hodí kačenu". Pak ovšem "být ověšen kachnami" může mít s masným průmyslem jen málo společného...

Proto na věšení nedám dopustit. S výjimkou věšení prádla, ovšem.

*aleši pardon. nižádné šílenství jsem naznačit nechtěl

Já to taky netušil, alešil. Ale vážil jsem to třikrát, a fakt je to nachlup stejný. Bůh suď, jak je to možný.

Z toho je patrné, že věšení se v rybníce je velice lukrativní. Minimálně tedy co se týče masného průmyslu.

tak pro mě je to naprosto nová informace :o)

Můj děda se na podzim, vždycky takhle k večeru, chodíval věšet do rybníka, a schovával při tom brokovnici pod kabátem. Asi v tom hrála nějakou významnou roli. Je sice pravda, že se pokaždé vrátil nad ránem ověšený kachnami, ale mě, když jsem byl malý, na otázku kam jde, vždycky odvětil, že se jde oběsit. Tak nevím.

Mimochodem, věděli jste, že kilo lehkého topného oleje váží úplně stejně, jako kilo toho těžšího?

To je extrémně zákeřné, aleši! Skoro jako utopení se v topném oleji za současného visu.

Pišto, ještě existuje kombinace oběšení na topení...

tak oběšence pošli mimo soutěž, ať se pobavíme :o)

V rybníce se lze věšet pouze s šutrem přivázaným k noze, to je známá věc. Otázka zní, jestli takto umístěný jedinec zemře utopením, udušením, nebo bude příčinou smrti zlomení vazu. Poslední možnost bych považoval za vyloučenou, anžto vyžaduje značnou kinetickou energii, které při pinožení se v blaťáku dosáhneme jen těžko. Dále už je to ale složitější, poněvadž topený se de facto dusí. A teď babo raď.

Pche, to nic není. Zkus se oběsit v rybníce, a uvidíš, jak pěkně budeš vodorovný!

svislý oběšenec není žádné umění, ale vodorovný, to je frajeřina :o)

Jéééé, to je škoda, že jsem tady nebyl. Já mám ještě jednu svislou s oběšencem... Vítězce gratuluji!!

avi :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru