Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Buldozerista Vlastík

21. 10. 2010
28
20
4390
Autor
stenos
Rozhrnul poslední kupu uhlí zajel se svým žlutým stalincem do garáže očistil radlici dolil olej a garáž zamknul rozloučil se s klukama v boudě vysprchoval se oholil potřásl si rukou s vedoucíma a zašel si s kastrůlkama na oběd paní kuchařka ho nebyla zvyklá vídávat v civilu - kastrůlky mu naplnila vrchovatě jídlem a také se s ním rozloučila - šel dlouhou tmavou chodbou se zašedlými a popraskanými zdmi kolem šatny kde po něm zbyla prázdná skříňka se jmenovkou naposledy si odpíchl stál za trafikou kousek od vrátnice kouřil startku oči lesklé od slzí - ale neplakal tvrdý chlapi nepláčou a když tak se schovají třeba za trafiku kastrůlky v jinak pevné ruce se mu chvěly koukal na uhelné kupy hlubinný zásobník boudu k odpočinku na zauhlovací pasy… a v těch jeho tmavých očích bylo vidět v jednom jediném krátkém okamžiku celých čtyřicet let.

20 názorů

avox
19. 06. 2011
Dát tip
nikdy jsem neseděla v buldozeru, ale ten pocit znám.... */

sem si vzpomněla na tátu...dík t

..no to je úžasné! ..jak to že tě neznám?????????

***dožil se))***

Zbora
27. 10. 2010
Dát tip
Tyhlety kratší, ve kterých se moc nerozkecáváš, mi od Tebe sedí nejvíc.

těša
23. 10. 2010
Dát tip
na mě většina textů tohohle cyklu zapůsobila výrazně víc, připadá mi to stejnotvárné, jakmile se oholí, člověk už se nic dalšího nedozví, poslední dva odstavce mi kromě uhelných kup apod. připadají dost ohrané. ale obecně fajn, kdybych nečetl dvacet tvých věcí, které se mi připadají originálnější, nejspíš bych byl docela nadšený.

koloušek
22. 10. 2010
Dát tip
T*

já jsem to pochopil tak, že po čtyřiceti letech dostane zítra nový buldozer...:o)

baaba
22. 10. 2010
Dát tip
...krátkej text a dloooouhej příběh - pěkný :)

Rampoušek
22. 10. 2010
Dát tip
*smutné...ale jeden z mála co se ho dočkal /zaslouženě a prací/*


Oldjerry
21. 10. 2010
Dát tip
a vrcholem je, když ti nikdo na odchodnou neřekne ani polib si...... To už pak nejsou slzy *

Metta
21. 10. 2010
Dát tip
jo**

varankaka
21. 10. 2010
Dát tip
až by jeden hodil buldu

Norsko 1
21. 10. 2010
Dát tip
Bezruč 21.století *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru