Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

povolební úvaha

21. 10. 2010
13
34
4311
Autor
aleš-novák

na politické scéně se objevila nová strana, čistě ženská

jmenuje se zatím pracovně  ŽS (ženy sobě),

reaguje na stále se posunující věk odchodu do penze

a žádá, aby se stejně tak posunoval i věk přechodu

(aby si ten dlouhý produktivní věk ženy taky mohly řádně užívat)

 

prvním nosným tématem strany je

JAK VYČŮRAT S INKONTINENCÍ

  

    


34 názorů

Kočkodan
12. 01. 2012
Dát tip
V prostate se mohu za program této strany také postavit.

Edvin1
02. 11. 2010
Dát tip
Mimochodem, Alešu, kdybys (opakuji se, já vím) provedl řádnou rešerši k tématu, zjistil bys, že věk, ve kterém nastává u žen přechod, se skutečně posouvá (a věk, kdy začíná plodnost, taky, jenže opačným směrem).

to mají i chlapi, ne?

Toscana
26. 10. 2010
Dát tip
F.L.Vděk - nooo, těšínská jablíčka bývají trpká, tak uvidíme, jak to nakonec dopadne... :o))))

F.L.Vděk
26. 10. 2010
Dát tip
Překvapivá souvislost :-)

my, co pamatujeme schůze SSM,nečekáme žádné překvapení :o)

F.L.Vděk
26. 10. 2010
Dát tip
Toscano, přiznávám, dokonce bez mučení, že se na první schůzi SM docela těším :-).

Toscana
25. 10. 2010
Dát tip
No, já jen že máš takovou péči o tu lesní zvěř... :o))

Toscano nejsem od grínpíse jsem stárá čarodějníse

Toscana
25. 10. 2010
Dát tip
Jojo, to zjisti, rozhodně by to stálo za to udělat takovému hnutí reklamu... :o))) Esme: Nejsi ty od Greenpeace??? :o))

krm srny

Toscana: zrovna dnes vvečer hrajeme divadlo v obci Žebrák, zjistím, jestli už nějaké hnutí "Žebrák sobě" neexistuje...:o)

Toscana
23. 10. 2010
Dát tip
IVO - v tom případě by asi měl být i název strany v čísle jednotném, ne? :o)))

Toscana
23. 10. 2010
Dát tip
F.L.Vděk - přiznej se, že zvuk svištících důtek je tvou oblíbenou malou noční hudbou??? :o)))))))))))

F.L.Vděk
22. 10. 2010
Dát tip
:-)* Takový program je ovšem neudržitelný. Toscano, hlásím se do Tvé SM. Navrhuji, aby předsedkyní byla žena ;-)

IVO
21. 10. 2010
Dát tip
ŽS? Protestuji, vždyť stejnou zkratku už má strana Žebráci sobě, kde jsem jediným členem a tudíž sám sobě předsedou!

Oldjerry
21. 10. 2010
Dát tip
Do toho ženským kecat nehodlám...

macecha
21. 10. 2010
Dát tip
aa co tak SM, jak říká Toscana, s programem - za zdravou prostatu ....

Toscana
21. 10. 2010
Dát tip
nebo "super magoři" :o))))

Toscana
21. 10. 2010
Dát tip
možná i "super mamlasové" :o)))))

staří mladočeši...

sebranka mamlasů?

Sádlo Máslo?

Toscana
21. 10. 2010
Dát tip
no, a ono takové SM (strana mužů) taky evokuje i ledacos jiného... :o)))

Toscana
21. 10. 2010
Dát tip
A až podobnou stranu založí muži, bude jejich prvním nosným tématem "JAK VYJE*AT S PROSTATOU" ??? :o)))) *t (místo hvězdičky si písmenko jistě dosadí každý sám)

Metta
21. 10. 2010
Dát tip
prispela bych jim na inkonto

Zatím padl pouze návrh na zavedení nových nádob na tříděný odpad, tak zvaných "inkontejnerů", a to inkontinuálně na celém evropském inkontinentu.

Norsko 1
21. 10. 2010
Dát tip
Zajímalo by mě, jak strana plánuje zamávat s rokem truhly. Stěžejní problém pro mě. Děkuji

:)))))))))))))))))))jsem apolitická..ganc..:)))

přihlášky v sekretariátu :o)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..HADE!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru