Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vytrácení

22. 10. 2010
7
0
1120
Autor
Manuamanua

"a já mám svědomí v bezvědomí" (Kryštof) "Nějak se vytrácíš má lásko jak mince rozměněná na šestáky A se šestáky vytrácím se taky Nějak se vytrácíš má lásko Jak průvan který zimomřivě studí jak jinovatka když se ráno budím Nějak se vytrácíš má lásko tak jako blednou v albech podobenky Tak jako žloutnou staré navštívenky Nějak se vytrácíš má lásko Tak jednoduše jako život kráčí malinko k smíchu malinko k pláči ®: Něco mě mrazí něco ve mně zebe ztrácím kus sebe ztrácím tebe ztrácím kus vesmíru A kousek jistoty A lásku na míru A lásku prostoty Lásku co z šestáků si hrady ráda staví a která bůhví proč tak často ochuraví Nějak se propadáš má lásko a je mi různě,jen mi není príma tam,kde je smutno,tam kde je mi zima. Nějak se propadáš má lásko tam,kde mě mrazí z toho,co nás čeká co čeká zítra na člověka. Kterému rozbila se křehká nádoba je to zlé pro mne,pro tebe a pro oba." (Olympic)

Tisíc jiných místo Tebe

nikdy tebe nenahradí.

Tisíc krásných z nejkrásnějších,

co mě mají tolik rádi.

 

Tisíc, dva a tři tisíce,

smutno, smutno, smutno mi je,

je třeba mít rozum,

i když srdce žije.

 

Poslouchej tu písničku,

která ve mně zpívá stále,

ztrácím svého prince,

hledám svého krále.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru