Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Grylovaná moravská klobása, kurva!

22. 10. 2010
10
12
1217

 

Tož kurva, robki moje zlaté! Mosim vám řict taků veselů vjec zasik. Bola su nedávniko v tej hospě, svinsky su kalila, vychlastala šecko, na co su přišla, a pak najednó ta přirodni potřeba. Znate to. Řikla su Ogáři zasratí, du hodit cara do porculánu, kurva! Eslik mi nědo sahne na krígl, tož mu z gulek udělám čevabčiči! Šicki ty násosky sa svinsky rosklepaly, tož su bola ráda. Mam rada, dyž sa ogár před robkó třese jag ten šulc! Tak to má biť, kurva! Zapadla su tedyk na pánské záchotki a kůkám, že v pizoárech  vrchovatě nasrato! Kurva! Ty zdejši násoski sů taká vepřiska! Jeřili byste temu? Srat do pizoáru! Kdo má z těch guven lovit mejdličko pro sinátora? V mněchířu mi svinsky tlačilo, tož co su mohla robiť? Nezbívalo než si kydnůť na misu a vycrkať sa pěkně jako pani královna v kabince. Naburácala su tedyk donitř, bolo to trochec těsné, ale dalo sa to. Na prkynku bolo trochec nagrcáno, ale nesu žádná canca z města, tož su stáhla tepláki, gaťky, umistila svoju sicnu na hajzel a začala chcať. A dyž už bolo u teho, rozhodla su sa, že sa aj vyhuvnim. Tož zatlačim a seru, seru, mislim na to, čim si vitřu ryť, dyž tu nide neni tolaletni papýr, kurva, a najednó, robki, temu biste nejeřily, dirou ve zdi ke mně z vedlejšku kabinky vjel stopořený lulán, masivni jag předlokti našej svině! Tož trochec su sa lekla, ale řikla su si, Milu, neřeš to, si holt pa pánech a páni sů také piče, maji holt jiné mravy než robky. Srala su tedyk vesele dal, před gzichtem teho statného mrdáka a dal mislela na to, čim si vytřu sicnu až doseru. No a přectafte si, že z vedlejši kabinky sa ozvalo Ty buzno, co tam tak dluho děláš? Seš tu, abis kuřil nebo sral? Vypyj mi pij, hnet! Ty pičo, kemu řikáš buzno? zabékala su svinsky. Já tadyk normoš seru jak sa sluši a patři na starů vypasenů samycu! A zvedle sa ozvalo Ty pičo, tadyk je to enem pro teplé, viš? Kukaj vipadnůt, nebo uvidiš! Kurva holki, já nesnašim buziky! Uplně su zrudla vsteky. Sahla su do kapsi u tepláků, vitahla žabikuch, otevřela a zapichla ho do teho kokotiska. Zvedle sa ozvalo zabékání na hory lesy, čurák scel zajet spátky, ale s tou kudlou to nešlo. Svinsky su sa smála! Zala su zapalovač, škrtla a začala tu přiteplenů klobásu zespoda grilovať. Lidi zlatí, to bolo poviku jak dyž zapálýte gatě na černokulce. Kurva! Dyž bol čuran zespoda samý puchiř, zala su gaťky, vitřela si s nima ryť, spláchla a vratila sa do lokálu a Hej, ogárci nečistí, vzadu na hajzlu su vam přikolykovala jakůsik teplotechnu, tož ju možete lechce poškádliť, eslik scete! Tož, to vyte, šici ty místni darmožrůti fůsatí boly rádi, postupně šici teho buzika zezadu ošustily, abi jeděl, jaké to je, pak dostal svinsků sadu a nakonec ho někam vymrlého odvezly a asik ho hodily do řeki, kurva! Já su za odmněnu dostala jeden a půl metru pivasů a holki moje, tak svinsky su sa ožrala, že su sa z teho zfleku zesrala jakdybych před chvilou nesrala!


12 názorů

Lojzina
01. 03. 2012
Dát tip
Miluno, ty jsi zkrátka geniální!

Lojzina
01. 03. 2012
Dát tip
Miluno, ty jsi zkrátka geniální!

Makoves
20. 11. 2011
Dát tip
Co na to říct? Snad jedině, že se s tím nesereš.

renegátka
23. 10. 2010
Dát tip
Miluško piš, cenu za literaturu asi nedostaneš, ale umíš pobavit a to se počítá.

Mozečku, já su normoš robka, enem crkám ve stoje, viš, kurva? Mam tě rada, posílám mastnů hubičku!

...Vošková Vošková

Oldjerry
23. 10. 2010
Dát tip
Ty vado - to je na dobrou noc jak vymalovaný....se chechtám, že snad nebudu moct ani usnout... *

wtf...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru