Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska s cenzurou

25. 10. 2010
7
9
2049
Autor
brackenridge

Budeš mě mít míň rád

Když ti podám ruku

Kterou jsem se utřela

A bez umytí opustila místnost

Kde nebyl toaletní papír

 

Ale to ty nevíš

 

Budeš mě mít míň rád

Kdybys věděl

Že tenkrát v tom výtahu jsem si prdla já

A ne ten chlápek

 

Ale to ty nevíš

 

Budeš mě mít míň rád

Kdybys viděl moje obrovské zažlouté spoďáry

Které nosím jen v kritické dny

Abych si nezničila ty „lepší?“

 

Ale to ty nevíš

 

Budeš mě mít míň rád?

 

Samozřejmě, že budeš

Proto se neptáš

Proto se neptám


9 názorů

Ostrich
31. 10. 2010
Dát tip
Ještě k meritu básničky...opravdu si myslíš, že tě bude mít míň rád? A že když o něm budeš vědět věci nepěkné, budeš ho recipročně mít míň ráda? Láska je především pohyb k blízkosti, vzájemné stále hlubší sdílení osobnosti....tohle, co popisuješ, je stav v nejistém začátku lásky, kdy se oba rozhodují: má mě rád/mám ho ráda XXX má mě ráda/mám ji rád. Takže se takříkajíc...lákají. Ukazují si...proč ano. Když ale tuhle bariéru oba dva doopravdy překročí (no je fakt, že někomu se to za celý život nepovede), tohle už neplatí. Stejně jako máma obvykle nemá míň ráda své dítě, i když má zrovna plné plínky hovínek. Takže pro mne to je "Předláska s cenzurou" :-) Ale to by se nehodilo, to píšu jen pro ujasnění:-)

diky ostrich!!!!

Ostrich
31. 10. 2010
Dát tip
Skvělé....tebe si fakt přečtu. Fantazie má smysl až potom, co jsme vyčerpali realitu...až na dno...včetně žumpy. Protože právě tam, kde nikdo nehledá....jsou poklady. A fantazie jen tak....bez tohoto.... s nevyjádřením rysů světa, za které se stydíme...to je únik. Maska. Někdy potřebná, pochopitelná...ale tohle je potřebnější. Vydrž!

ArnieR
25. 10. 2010
Dát tip
No jo... klasické metavztahové otázky:D. TIP - TOP.

lidské :o)

..brack..todle mi něco připmíná..:)))))))))))))))) ..dobrý!

dekuji, berbi!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru