Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má, nemá, má, nemá, má, nemá... nesmysl

25. 10. 2010
5
6
933
Autor
Barman

Hluboko v krku žil, Pomalu se vařil, Bacil, ...až ho jenou zachránil paralen.

Víte kudy kam? Já to občas vím a jdu. Ovšemže se pak začasté stane, že to zapomenu. V tuto prazvláštní chvíli, pakliže jsem si nedával pozor, jsem většinou ztracen. Změním tedy směr, jenže tu mi do hlavy skočí to, co z ní vyskočilo. Bohužel jsem již jaksi jinde. A tak to nechám být. Beztak vím kudy kam, ale už nemám náladu jít. Tento stav se stává zejména tehdy, když jdu pro rohlíky, ale cestou jsem myslel na housky, přičemž jsem si koupil kilo mrkve a všechnu ji sežral, tupě hledě na politika, chvástajícího se před Plečnikovým chrámem.  Obyčejně pak zcela vyčerpán zajdu na pivo a skrze pěnu hledím vstříc šťastné budoucnosti, která mi za zády uniká spolu s mou bundou, doklady a klíčky od domova. Zanedlouho pak většinou nevím kudy a kam. Naštěstí to ví vrchní a já jsem zpět na ulici dříve, než si to stačím promyslet. Mítink skončil a já se přátelím se svými dočasnými kolegy. Snad mi dají napít vína z krabice. Na Žižkově člověk sice může ztratit cokoliv, ale má alespoň jistotu, že okamžitě dostane novou identitu. Život je nesmírně pozitivní věc, která ví přesně kudy kam.


6 názorů

Nonchalance
03. 11. 2010
Dát tip
milé. super pasáže. a žižkov je fakt zakliaty.*

...konec je dost dobrej, tipujeme.

ThatGuy
26. 10. 2010
Dát tip
Ze začátku jsem skřípal zuby, ale špatně jsem odhadl směr kam jsi se vydal. Jinými slovy - vy finále líbilo moc.

exi.
25. 10. 2010
Dát tip
ta pasáž o hospodě mi připomíná mé staré dobré kalící pátky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru