Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nové podsvinčátko!

26. 10. 2010
7
8
936

Ediku, uš mám rozprasenů povítku našu společnó, bode svinsky polyticky nekorektní, uděláme pogrom na ty všivé jetnamce, co se tu roztahjó jak kravská ryť před sranim, kurva!

 

Robki znate to. Žencké tělo je sviňa nevipočitatelná a opčas dovede pjekně překvapiť! Tudle su ráno stala z pelóchu, grcla si, prdla řácki, kopla do každej kytáry panáčisko a du k temu zrcadlu a kurva! Ja mam Milana jaksviňa! Tož co má totok bit, pomyslala su si. A pak ve mně hrklo jag ve starých pendlofkách! Kurvim a filcuji sa snat s každým fůsatým ogárem v dědině, on mě určitě nědo vykropil svatyňku a teť bodu mit podsvinče! Kurva! Nejeděla su, eslik je to spiš štěsti nebo smula, bola su lechce v rozpacích, tož su v kuchyni čopla flašu bechera, vyglgala ju, v kokosu sa mi to šecko srovnalo a já hnetkaj jeděla, že to myminko scu, že miminko je veliké požehnáni, kurva! Okamžitě mi sepnuly šecky ty samičovské inštinkty, začala su sa připravovať na přírustek do rodiny. Zala su šišku tlačenky a začala ju mlet mlinkem na mesisko a tu sračku cpať do zavařovaček, abi mnělo podsvinčátko přichystané přesnidávky. Pag su strhla záclonu, rosekala ju mesrem na cáry a z teho zprasila plenky, to bode takik potřeba, abi si myminko nesralo do postýlky, kurva. Vzápětí su si uvjedomyla, že tu doma mame bugr horši jag u cigánů, šade slepičince, střepy z lahváčů, to sa mosí šecko uklidit! Popadla su lopatu a začala ty srački házet oknem na dvur a dyž to bolo, natáhla su donitř hadicu a začala to šecko kropiť! A jag kropim, tož najednó po schodech přinde sinátor a kuká a Maminko co sa to tu chruje? Robky, v tu chvilu sa mi stáhla ryť tak, že bi to přeštiplo telefoni kabel, kurva! Dyž má do rodiny přijit nové podsvinčátko, starši sa mosí vyhnať z hnizda, abi temu novému nepřekáželo a neujidalo mu z korytka. Bol to reflex. Čopla su nohu od stola a začala sinátora rubať jag o život. A on Maminečko, prosimtě, já su nic neudělal, pomoc, pomoc! Já ho neposlůchala, rubala ho tak dluho, až sám viskočil oknem na dvur a dal sa na utěk pryč. Kurva! Pag su naurácala do teho jeho Mrdníku, šecko to tam zrušila, postel rozrubala, hadry roscupovala, ty jeho knišky z gimnázyja naházela dolu po schodech do sjetnice, že s tim zatopym. Šecky ty drobnější srački, ta papyrová autička jak lepi, tušky, hrački eště z dětství, to su šecko nasrala do máselnice po moji mutr a rozfofrovala to, že z teho nezvostalo vic jag masokostni můčka. To su pak šecko rozmetala po dvorku, abi sa to tolik nesmekalo po těch slepičincách. Dyž bolo hotovo, rozhodla su, že tady v tem Mrdníku bode chlivek pro nove miminko. Bola su ráda, že su s tim takle richle hnula, kurva, myminku sa už scela ven na sjet! Rychtovalo sa mi v panděru jag ta tasevnica! Rychle su dobjehla do maštale, gde mame schovaný po sinátorovi kočárek, roskročila su sa nad tim a zabéčila. Udělalo to rup a myminko vybjehlo z prdele rovnó do kočárku! Rychle su vitáhla z tepláčisek šňurku a že temu podsvinčátku podvažu pupiček, ale kurva, robki moje, pupiček nide! Bolo to divné miminko. Zala su ho do náruče, očenichala, smrdělo jak dobitek, tož to mě dosralo, mimynko má přecik heski vonět! Zala su ho pot punpu, omila a kurva! Ono to nebolo miminko! Bolo to tvrdé guvno velké jag pecen chleba! Zabékala su žalostně a jebla s tim svinstvem o rantl, až sa rozletělo na bobki a na ty sa hnetkaj seběhli slepice. Tož tak. Posvýceni nemože byt každý den, kurva. Sinátora našel večer starý bivakovať pod mostem přes potok, přivet ho domu, sinátor trochu bulal, že má z mrdniku kulničku na dřivi, ale jinak jako gut. Za par dni sa temu všemu bode smať jak zjednaný!


8 názorů

Sebastiana
28. 10. 2010
Dát tip
*

renegátka
26. 10. 2010
Dát tip
T*

Movsar
26. 10. 2010
Dát tip
dobře se u toho bavím, t

urazilo mě to

:-))

:))))))))))))))))))))))))..noo ale zase sis poklidila..no ne? avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru