Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.deer.

29. 10. 2010
17
17
2245
Autor
.duke.

lov jelena
probíhal tiše

sledování stop
zrychlený tep
kamery očí

šlo o to
zabít velké zvíře

s parohy

večer
jsme ho skolili

prásk!

dokonáno jest
řekl brácha
a proříz mu hrdlo

les zhasl

když vzplál oheň
ztratil jsem stín


17 názorů

Poslední verš je dobrej, ale že bych si užívala číst o prořezávání hrdel, to teda nee:p... Jindy to zkousnu, ale v tomhle případě mi to příjde takové bez nadsázky, příliš surové:)

StvN
04. 11. 2010
Dát tip
Ta druhá, to je takový klišé, to bych klidně vypustil. Zbytek fajn. Mi to připomněla včera v kině Legendu o létajícícm Cypriánovi.

Moc to nechápu formálně, máš to jako prozaickou miniaturu, nicméně tváří se to jako volný verš, většina toho má skutečně spíš parametry prózy, až na poslední dva verše, kde už to střílí víc do poezie. Mám tím pádem trošku potíž se s tím textem nějak srozumět, není mi jasné, jestli to mám brát jako syrovou prozaickou výpověď nebo v tom nějak na krev hledat poetické štěpení na množství významů. Ale zcela sebekriticky přiznávám, že to může být problém čistě můj a mého horšího úsudku ve věcích poezie.

renegátka
30. 10. 2010
Dát tip
T*

reka
30. 10. 2010
Dát tip
tip

slivaka
30. 10. 2010
Dát tip
..lovecký t.*

...strašidelný, ale uvěřitelný... tipujeme.

jelenéé jelenééé, oči máš zelenééé

jH
29. 10. 2010
Dát tip
uvěřitelná *

ano a proto: krm srny

Winter
29. 10. 2010
Dát tip
Hubert je až ve středu .)

Deepness
29. 10. 2010
Dát tip
Nádherne graduje. A má skvelý záver "les zhasl když vzplál oheň stratil jsem stín"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru