Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem jedinečná

02. 11. 2010
6
10
1438

V ničem nevynikám …
Neumím hrát na kytaru, ani zpívat …
Neumím psát ani malovat …
Nejsem hubená kráska, nemám zářivou barvu vlasů …
Nemám vysoký štíhlý nohy, nemám velký modrý oči …
Nemám štíhlý ruce na první pohled nejsem zajímavá …
 

Jediný co mám já a nikdo jinej nemá, jsou obrázky na mým těle …
Až když sundám to všední oblečení a pohlédnu na sebe do zrcadla je mi jasný, že jsem jiná.
Jsem to já!
Většina lidí tetování odsuzuje … Proč?
Nemají cit pro umění, ano umění …
Každý tetování bolí, pro je ta bolest daň za nádheru, kterou budu nosit až do konce svýho života.
Nikdo jinej ji nosit nebude, jen já!
Jsem originální dílo mistrů tatérů, kteří do svých děl dávají vždy kus sebe …
A ikdyž vím, že spoustě lidí se to nelíbí, že mě automaticky zařadí do skupiny feťáků a kriminálníků, vzkazuji :
                 Jsem originál, nepatřím do stáda ovcí, mám svoji vášeň …
                  Nejsem feťačka, nejsem kriminálník, dokonce ani nekouřím, jen prostě miluju umění …



10 názorů

To Myna: :o* ♥ thank you ...

Myna
07. 01. 2011
Dát tip
Jsi VYJÍMEČNÁ i bez tetování... Já to musím vědět, znám tě nejdýl :o* Jsi krásná na duši i na první pohled!

slivaka
27. 11. 2010
Dát tip
Ju*t.

Moc děkuji:))

Moc děkuji za komentář a tip :))

Taubla
02. 11. 2010
Dát tip
Některá tetovací díla jsou opravdu překrásná a vůbec nic proti nim nemám. Je to každého věc a myslím že nikdo nemá právo druhého soudit pro tak osobní záležitost. Nenechej se od zapšklých lidí znechutit a žij si dál svůj život. Ahoj. Posílám tip za upřímná písmenka.

Děkuji..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru