Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Eliášův oheň PÍSMÁK MÁ TALENT malárii

08. 11. 2010
39
123
6488

..Anička je má kamarádka a kolegyně. Dokáže mě pobavit, iritovat, naštvat do bezvědomí avšak nikdy, nikdy s ní není nuda..:)

 

Eliášův oheň

 

 

Anička je hypochondr k pohledání. Miluje nemoci, hlavně ty, které by jí mohly potkat a to jsou téměř všechny, včetně zbytnění prostaty. Zároveň se jich děsí, ovšem s takovým příjemným mrazením v páteři  a s rozkoší o nich rozpráví. Teda o těch co má, měla,  na beton mít bude a taky těch co už v ní dřímají, připravené jako běžci na startu.

Přímo je vidím, jak celé napjaté soustředěně čekají na výstřel ze signální pistole, připravené propuknout.

Aby jim v tom zabránila a jaksi si je ještě nechala do zásoby na horší časy, se Anička chrání všemožnými způsoby. Návštěvami různých lékařů a léčitelů počínaje, důkladnou dezinfekcí rukou konče.

V životě bych neřekla, jak může být taková dezinfekce rukou nebezpečná.

Jsme v práci, čas na kafíčko. Anka si důkladně vydrhla ruce, slila dezinfekčním prostředkem, prohrábla si vlasy a okamžitě  zapálila cigaretu, lačná po nezbytné dávce nikotinu.

Vtom vzplála!

Kolem celé hlavy modrý plamen jako nějaká svatozář.

Mrskla v divokém zděšení zapalovač do kouta, až se rozkřápnul na několik kusů, poskakuje, plácá se po hlavě, vykřikuje.

Smradu, jako když spaříte prase.

My se s kolegyní po prvotním šoku kácíme smíchy jako kuželky a utíráme si slzy.

„Ty vole, jsem mohla uhořet,“ dí Andula.

Celá rozklepaná si vytřepává z hlavy spálené konečky.

„No co, sis stěžovala, že potřebuješ ostříhat, už to máš a zadarmo,“ chechtám se.

„Tý vole, jsem si připadala jako Palacký!“

„Palach, blbče, Palacký byl obrozenec.“

„To máš jedno.“

No, ani bych neřekla, ovšem hlavně: pozor na dezinfekci, sakryš!!! 

 


123 názorů

..ale to váš že néééé..děkuji ti:)))

srozumeni
02. 12. 2011
Dát tip
Já jsem se jen zajímala, zatoulala a koukla na Tvé kritiky, a bylo tam tuto. Snad nevadí?...Hezký večer.

...nooo..co se děje??? ..kde jste se tu dnes všichni vzali????

srozumeni
02. 12. 2011
Dát tip
Už vím, proč. Teď jsem si všimla, že je to rok staré. To neva, stejně je to moc hezké..

srozumeni
02. 12. 2011
Dát tip
Ani nevím,proč jsem tuto nečetla prve, ale je to suprový. Dost mě to pobavilo...*****

..ale klidně zlob..zlobivý já mám ráda:)))

VH64
02. 12. 2011
Dát tip
Hmmmm... Ani ne, jen jsem chvíli "štěpil žert". Nikdy jsem nechtěl moc vyhrávat, se mnou to měli trenéři vždycky těžký. A když už jsem někdy náhodou vyhrával tak nějak sám od sebe, koukalo z toho jen nějaký zaúkolování navíc. Jedni nadávají, další nakládají... Kdepak, žádný soutěžení, žádný vyhrávání. Ahoj - já už budu zase hodnej.

..to nevím..čéče:)))) ..ty chceš vyhrávat???? ..to nestojí za to..opak ti někteří nadávají..víš?:))

VH64
02. 12. 2011
Dát tip
A jak se prosím nejlépe fixlují?

..dyk tu sou furt nějaké soutěže!!!

VH64
02. 12. 2011
Dát tip
Kdekoli. Jinak totiž nesoutěžím...

..myslíš..tady v této???? ..dávno skončila:)))

VH64
02. 12. 2011
Dát tip
Přepnout na anglickou klávesnici, ták... ***** a je to! Taky rád soutěžím, zejména, když vím, jak to zfixlovat, abych vyhrál. Jde to tady taky nějak?

..jj..vážně,.,jsem si pro ni už založila extra sbírku...o))))

Janina6
02. 12. 2010
Dát tip
To je vážně podle skutečnosti? Takovou kolegyni bych teda brala :-)

..děkuji ti..Janino..:)) ..jj..Palacký neměl chybu..:)

Janina6
02. 12. 2010
Dát tip
Vtipné, nejvíc se mi líbil začátek - s těmi nemocemi čekajícími na startu jako běžci - a pak samozřejmě Palacký :-)

:)))))))))))))))))))))))))))))))..aha..:)))

...ten odešel,když já přišel,tak největší jsem tu momentálně já :D

:)))))))))))))))))))..nemáš tam nějakého specialistu?

...povedlo,ale hádá se Explorer s Acer eNet Managemetent a ten kecá anglicky :(

..jsi v internetové kavárně..nebo se ti to povedlo?

...no jo no...(mám divný přípoj)

..díky ti..dodoušku..:))

...víte paní,je to dobré*

..tož..díky..:))

javavia
14. 11. 2010
Dát tip
nic se nemá přehánět.-) pobavila jsem se...Tip

..to je na pováženou ale budu mlčet jako hrob...)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))není možná!

..nj..tak to sakra nepřeháněj..mohlo by to být podezdřelé..náhlý úbytek kamarádek velké maliny...)))

:)))))))))))))))))))))))))))))..určitě..máš jich hafo..malino..:)))

..Malino..obávám se ..že to bylo plýtvání..:)))

..nemá..akorát si myslím že tak podobně vypadá...) ..nadsázka..no...)))

Nicollette
12. 11. 2010
Dát tip
no, jenom s tím Eliášovým ohněm to nemá nic společného..


hanaka
11. 11. 2010
Dát tip
:-)

:))))))))))))..to mě těší...))

Sebastiana
11. 11. 2010
Dát tip
Nasmála jsem se.*

:)))))))))))))))))))))))))))))..krade se už fakt všude..:))

:)))))))))))))))))))))))))nepořádek..nepořádek..:) ..předpokládám..že vyvodíš důsledky..:)

..děkuji..špagáto..:) ..kde máš foto?

Muamarek
10. 11. 2010
Dát tip
Tak to je dobře :-)))

..Marku..spíš nenapravitelná optimistka..:))))

Muamarek
10. 11. 2010
Dát tip
Ještě nezkažená životem... :-))

..Marku..já to tak pochopila..opak mě naštěstí nenapdnul..:)))))))

Muamarek
10. 11. 2010
Dát tip
Pobavil jsem se - teda myslím obsahem, aby nedošlo k chybné intepretaci :-)) Marek

..děkuji ti..milý Marku..:))

Muamarek
10. 11. 2010
Dát tip
Příjemné počtení. Marek

..děkuji ti..Změňku..:) ..no..lehkých úprav doznala..já teda ještě popřemýšlím..:)

..děkujiiiii..:)))

Alegna
10. 11. 2010
Dát tip
já jsem se dobře pobavila *

..no nazdar...)))

--neeeeeeeeee..jsem toho zatím moc nenapsala..něco mám na pište povíky(serveru)..ale to byly fakt úplné prvotiny...)

:))))))))))))))))))) ..ale čepičkooo..tos fak t nemusel..ovšem..děkuji ti...) ..no já nepsala spoustů let..začala jsem prakticky až letos v dubnu a prozu nikdy předtím...)

..nejsem si jistá..milý čepičko..ovšem děkuji ti...) ..musím hold víc psát prozu ať se vypíšu...)

:))))))))))))))))))))no..to už nechám na tobě..máš dobré nápady..tak se snaž...)))

..ahaa..Norberte..nj..možné to je...)) ..dík za info...) ..rob..děkuji ti...)

Robinia
09. 11. 2010
Dát tip
:-)

:)))))))))))))))))))))))))samo..tak mě musíte v klubu podržet...)))

..makovečku..ráda soutěžím..je to přece zábava...))) ..no..jsem ráda..že si to myslíš...)))

Makoves
09. 11. 2010
Dát tip
Pěkný, máš talent. Na to, aby jsi to zjistila nepotřebuješ soutěž. Ale držím palce.

..děkujii..Taublo..:)))

Taubla
09. 11. 2010
Dát tip
.. pobavilo :))


ančovička
09. 11. 2010
Dát tip
:)

..hm..zkusila jsem..vím že je to trapné a nepochopitelné..ovšem neumím anglicky..:)

..Norberte s tím g bodem eventuálně..ale kde mají ženy tu prostatu?

..moc vám všem děkuji za zastavení..jsem moc ráda..že jste se pobavili..:)) ..berbíku..mrknu co je to za typ písma a napíšu ti..:)

jo jo jo, na různý magický vodičky bacha

T!

Bíša
08. 11. 2010
Dát tip
Hmm**

macecha
08. 11. 2010
Dát tip
Docela sranda. Ještě že to dopadlo dobře ... T***

renegátka
08. 11. 2010
Dát tip
Už jsem ti říkala, že nejhorší je nuda? S Aničkou ti nic takového nehrozí.*

:))))))))))))..dík..smíšku..:))

Smíšek:-)
08. 11. 2010
Dát tip
:))))

..díky..kluci...) ..Aloha..Já jí to vzkážu..zítra máme spolu noční..:))

jako bych u toho byl.. tip by si zasloužila i ta Anička :D

baaba
08. 11. 2010
Dát tip
:)

:))))))))))))))))Květoni..svatá slova..:))))

My zkušení užíváme dezinfekci vnitřně. Riziko vznícení se tím značně snižuje.

..děkuji ti..už Gottáku..( ..ten fron jsem změnila..teda předtím jsem měla jiný..nevím kterou verzi jsi četl..:) ..s tou poslední větou něco podniknu..:)t

:))))))))))))))))))díky..berbíku..:)))

..dík..gabi..:)))))))))))

gabi
08. 11. 2010
Dát tip
:-))))))))*

..děkujii..Evi..:)))))

Adamova Eva
08. 11. 2010
Dát tip
moooc jsem se pobavila, všeho moc škodí, nemocí i desinfekce, perfekt :O))) ***

..děkuji..koloušku..:) ..ne..kouření jí nevadí..:)

koloušek
08. 11. 2010
Dát tip
Kouření škodí zdraví, to neví? Ale že se z něho také blbne... Náhodou dobrý zážitek.T*

..nj..Honzyku..neznáš Aničku..:)))) ..u ní je pravděpodobná i tá prostata...)))

..žárovko..si nemůžu opravit překlepy..které nevidím..že ano...))

Honzyk
08. 11. 2010
Dát tip
Anička a její zbytnění prostaty : to je jakoby hehe, nebo má bejt, přitom tak nepravděpodobný a násilný,m že člověk má chuť přestat to celý číst...tak.

:)))))))))))))))))Honzyku..nejsem urážlivá...)) ,,co je násilného na prostatě..sím tě?..:))

100Wzarovka
08. 11. 2010
Dát tip
Oprav si překlepy! Víš šepot, my ve špitále máme jaksi svůj druh humoru, věak víš! Obávám se, že je tzv.normální populaci dost cizí! :-))) Smála jsem se!

Honzyk
08. 11. 2010
Dát tip
soráč, ale to je dpost blbej text, sepot....proč se do toho sereš, simtě?:DDD....a s tou prpostatpou : taková násilnost ! ...a ta poslední věta, no děs, se neuraž!

:))))))))))))))))))))))))..no..Jaro..to máš recht..:))

..avi..Marvine..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru