Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Padlí Andělé

08. 11. 2010
4
3
1990
Autor
Richard Hrob

Procházím se po hřbitově, schován před sluncem pražením

co to leží za náhrobkem? To snad  andělé z nebe sražení.

Co se to děje, že andělé z nebe padají sem na zem

co děje se s lidstvem,faunou, vesmírem a co s plazem?!

 

Rukama co třesou se, já anděla jsem uchopil

kouknul se mu do očí v tom všechno jsem pochopil.

Ptal se co je za den, já řekl jsem mu že neděle

on mi řekl utíkej, všichni ženem se do prdele.

 

Nevím co tím říci chtěl, vlastně nevím vůbec nic

bylo to to jediné co anděl mi stačil říct.

Jediné co jistě vím, že ten anděl pravdu měl

svět je děsivý, už aby bůh mě k sobě chtěl.


3 názory

Maudib
09. 03. 2011
Dát tip
Tomu kdo se taky brodí blátem: stát se může sám sobě i katem. Není život jenom hnus, rozhlídni se jen to zkus. Andělů tu sic nepostávaj davy, ale jsou tu i ty dobré zprávy. Dokud v hrudi srdičko ti bije, hledej lásku, hledej k sobě živé. V temnotách se dovedu též zratit, jen ta láska dokáže nás vrátit.

Shelma
09. 11. 2010
Dát tip
V básni se pravda skrývá, vždyť tak to často bývá, že andělé v nás ukrytí, zlo a nebezpečí ucítí. Není třeba lámat hůl člověk by byl jako vůl, co sám by na porážku kráčel a svůj smutek sebou vláčel. Nevěš hlavu, bude hůř klidně někde v tichu zuř, hřbitov vyměň za něčí dlaně jen tak unikneš ze spárů saně. Saně zvané světabol, tak hlavně správnou cestu zvol. (rada nad zlato... a vážně nechci nic za to...:-))

ffrruukkoo
08. 11. 2010
Dát tip
Nechtěj předčasně jít pryč, Bůh či Ďábel, kdo vlastní klíč, jenž odmyká dveře smrti... To přemýšlet mě nutí...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru