Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spadly mi hodinky...

07. 02. 2002
2
0
1364
Autor
cvrček

...povídačka...

Spadly mi hodinky, vyletělo sklíčko a oranžová vteřinová ručička skočila do řeky. Řekl jsem si, že na jedné vteřině přece nezáleží. A jak jsem docházel dál a dál ve svém osvícení, vytrhl jsem z hodinek a hodil do řeky i minutovou a nakonec i hodinovou ručičku… Už nějakou dobu chodím na ruce s hodinkami bez těch malých místodržitelů boha času. A když se mi občas zachce někam spěchat, přijdu k řece, která je spolykala, hladím očima její vlnky a vnímám, jak se pomalu rozvážně line kamsi do svého modrého neznáma, pořád stejná i když pokaždé jiná, a spolu s ní nevnímám, zda je den či noc.


luckamin
26. 10. 2003
Dát tip
dobrej napad. Skoda, ze uz ted ma stejne kazdej mobil, kde ma cas taky.

jsem rád, že nás nehodinkářů je tolik...mě osobně to dává pocit svobody, ani nemusím koukat do řeky...

Dabi
09. 03. 2002
Dát tip
Hezky napsané Můj t*

cvrček
11. 02. 2002
Dát tip
Jak to myslíš, Prokletí? Já hodinky skutečně nenosím a tenpříběh není vyfantazírovaný...

Pepo
07. 02. 2002
Dát tip
Najmä záver ***. Často používaná téma s hodinkami, ale myslím, že celkom dobre spracovaná.

kachnička
07. 02. 2002
Dát tip
:o))))) to je krááááásný!* Já už taky několik let nenosím hodinky, protože mne zbytečně stresovaly...

Prokletí
07. 02. 2002
Dát tip
hodinky nenosím... ale k těm Tvým: natahuješ je Teď ale o to pravidelněji, viď? m. ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru