Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Persona Ingrata

11. 11. 2010
17
42
3867
Autor
NightStalker

Přichází jako zmrzačená hračka

Postava se strupovitými křídly

Příchází jako smutný anděl

Špinavý a třesoucí se o berly

Přišel, aby mě dal do řady

Roztáhl svá žalostně ochablá křídla

Měl na nich všechnu špínu a plivance tohoto světa

Přitiskl mne na svá špičatá žebra a řekl mi, že jsem využil jen pár sekund svého života

Je převlečený a hynoucí model dokonalého světa

Světa, který mne zabijí

Řekl jsem mu o svých citech a on se mne bojí

Já jsem Bůh a všichni umírají.


42 názorů

Díky moc Minty


Minty
08. 01. 2016
Dát tip

U mě jsou andělé s křídly vždycky v kurzu.

Ti špinaví, rozbití, rozlícení a v prachu obalení obvzláště. Tip.


Díky Moc SaW

Sawako
30. 08. 2011
Dát tip
jo, to je počtení...sice trochu depresivní, ale co nadělam:D super:)

Děkuji...

Manuamanua
20. 02. 2011
Dát tip
Niterné.

Prosze? Dziekuje : )

Stařec_007
17. 02. 2011
Dát tip
Sákryš!!

Morlang
30. 01. 2011
Dát tip
Líbí se mi to stupňování, konec zamrazil - moc pěkné, díky :)

Díky Moc ZÉ....

Děkuji Moc Dítě : )

Děkuji Moc Dítě : )

pjekný obraty. chm v tom pojetí boha.. příde mi, že bůh trestající je jenom jeden pohled. někdo v bohu může vidět všeochraňující a netrestající matku. někdo otce jehož láska je podmíněná, musíme si jí zasloužit, trestá nás když jsme neposlušný. pro někoho je bůh symbol, má ho v sobě. symbol i určitejch zásad podle kterejch žije atp. Nemyslim, že by desatero rovnalo lidi do řady. Jde spíš o rovnost než stejnost. Všichni jsme boží děti, všichni jsme si rovni. příde mi že ke stejnosti nutí spíš tahle doba. nebo některý feministický hnutí se snažej spíš o stejnost než o rovnost.

Ohhh děkuji MOC...

eliska112
09. 01. 2011
Dát tip
povedené! *

jo to vím, ale proč to zmiňuješ?

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
Satan - Lucifer je světlonoš! Vytváří protipól k Bohu, aby mohl vůbec existovat!

Děkuji Mockrát....

Diana
03. 12. 2010
Dát tip
Je to zajímavý a nečekaný pohled. Zaujalo. * Každý máme svého boha. Ten můj je laskavý a chápavý. Ví, že nelze dodržet desatero a proto odpouští. Chce po nás jen snahu sledovat dobro. Je to jednoduché,radostné a plné naděje :-)))

i přes to... není zač :-)

I přes to díky : )

není vůbec zač...takových "odpovědí" určitě zažiješ víc :-) od jinejch lidí :-)

TO kouzelná_květinka: Moc Krásný děkuji za inspiraci

Anděl jež svými křídly objal všechny co za pohled nestojej o berlích, třesoucí se všechnu špínu na svých bedrách nes a tenkrát on jediný mě objal ten model zašlé slávy Boha a do ucha mi šept hochu hleď na těch pár sekund života, cos k využití měl :-)

Díky moc za zájem a pochopení !!!.

Fëanor
13. 11. 2010
Dát tip
No, tak jsem si přečetl vše, cos zatím napsal, a tahle mi přijde nejlepší. Připojím se k a2a2a s tipem za obsah. Je zajímavý a k zamyšlení, ať už s ním souhlasíme, nebo ne, ať už si myslíme, že ho chápeme stejně jako Ty, nebo ne. :) A pokud jde o toho Boha a náboženství, tak já osobně si myslím (pokud by to chtěl tedy někdo zvědít), že nejen náboženství nemají s Bohem nic společného, ale ani ta definice slova Bůh nemá. Za to všechno mohou jen lidé. ;)

Děkuji za tvůj názor a za tvoje sympatie.

a2a2a
12. 11. 2010
Dát tip
Není zač, je mi sympatické, jestliže máš pozřebu konfrontovat způsob života a uvažovat o něm, a vůbec nevadí, že hledáš zdroj mimo jiné třeba i v relativně okrajovém filosofickém směru, neboť i tato diskutabilní myšlenková rovina patří do našeho uzavřeného kruhu.

Děkuji Moc!!!!

a2a2a
12. 11. 2010
Dát tip
Tato báseň z hlediska obsahu z tvýcg zde uveřejněných nabízí nejvíce a právě za ten obsah tip.

ohhh to budu velmi rád, když mi něco daruješ. Tobě taky příjemný weekend a zas někdy tedy. : )

Jsem moc rád, že víš co mám na mysli. Děkuji za přání a za vše co jsi mi dnes napsala. Určitě se někdy zastav budu jedině rád : )

No vlastně jsem to nechtěl moc rozvádět, protože bavit se s lidma o víře v Boha je fakt na dlouho. No je fakt, že jsem to blbě napsal. Jasně, že si Bohy vymysleli lidé. Já osobně se řadím mezi LaVeyovce a jeho filosofii.

No právě, že Bůh není dobrý. Všechny nás dává do pomyslné řady ovcí, která se musí řídit jeho příkazy (desatery), které stejně nejde dodržet. A tyto "příkazy" nás omezují a zabijí. A když dáš najevo něco co on nechce tak se tě bojí to je to samý se Satanem. Toho se lidi bojí a když se k němu přikloníš všichni tě akorát odsouděj. To je tak asi ve stručnosti co jsem chtěl říct tímhle počinem : ).

Díky kluci : D

Cožpak ta křídla, dejme tomu, ale strupovYtá? To snad ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru