Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A viděl jsem houmlesáka...

08. 02. 2002
3
0
1186
Autor
cvrček

...povídačka...

A viděl jsem houmlesáka. Měl vaťák, igelitku a zarostlý vous. Viděl jsem, jak na mostě pomalu a obřadně uždibuje kousky ze starého chleba, jako tajemný kněz, když láme hostie a pak ty kousky se stejně tajemnou elegancí házel kachnám. Tak to opakoval několikrát, až došel ke kůrce a ty kousky kůrky hodil daleko až k těm slabým kachnám, na které se normálně nedostane… s těmi cítil nejvíce.


jako že měl zarostlej vous jako do pokozky... jako nedavno oholenej... tyyy vole, jak ja zeru ten hnis, kdyz to dobre zaroste... to zeru svuj hnis, cizi hnis.... hni se hnise.... MLASK jinak je to dojemnej social... trochu mi to pripomnelo earla a holuby...

jak bylo v jedné pohádce: svět je malý a o náhody v něm není nouze....taky to celkem ¨chápu.byl prostě nad věcí... tip

Hippie
02. 03. 2002
Dát tip
JÁ TO CHÁPU!!!!!!!!! A TIP!!!!!!

P_P
12. 02. 2002
Dát tip
Třeba to pochopí až příští generace, ale prozatím bychom mohli vytvořit spolek nechápajících.

cvrček
11. 02. 2002
Dát tip
Já to taky nechápu... viděl jsem, co jsem viděl...

no, skoro bulím :o)

P_P
08. 02. 2002
Dát tip
K tomuhle by se asi hodil citát jednoho mého bývalého učitele matematiky: "Nechápu,...pořád nechápu, stále nechápu, za pět, další."

Saaxana
08. 02. 2002
Dát tip
Abyl to fakt houmlesák? Jestli jo, tak proč házel drahocenný chleba kachnám? To ho měl tolik? Taktéž nechápu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru