Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2. pád - KOMU..k ČEMU ?

14. 11. 2010
18
21
3156
Autor
moorgaan

Strany velké koalice v Brně, Ostravě, Vsetíně, Plzni..atd - podepsaly koaliční smlouvu. Sociální a občanští demokraté se shodli na spolupráci...

 

…padni KOMU padni - garnituro vládní…

 

KOMUnální politice

americký úsměv, kštice

/ líný kapr káže  štice /

primátorem TY ! –   vice 

          naleštěné mokasíny

          naleštěné slovy sliny

          k ČEMU? byly urny s hlasy ?

          no tak!...k ČEMU?

          / …k HOVNU asi ! /

cinklý karty dávno předem

KOMUnál si vchází středem

a ten co měl nejvíc hlasů

tiše v koutě tvrdí basu…

 

          v koalici za lavicí

          usedají protivníci

          NU ! ...co naplat  „VOLIČU „

          / po brněnsky, po ostravsky, po vsetínsky… /

         "za plentú"

                               byls ……………na PIČU !!!

 


21 názorů

Quaken
05. 12. 2010
Dát tip
To je právě ta škoda, že takové věci se do novin pravidelně nedostávají...

moorgaan
05. 12. 2010
Dát tip
..to by neproslo.-))

Quaken
30. 11. 2010
Dát tip
Do novin s tím.

Alegna
19. 11. 2010
Dát tip
***

Movsar
17. 11. 2010
Dát tip
:-))

..jj..:)

moorgaan
15. 11. 2010
Dát tip
diky za zastaveni..Olda, varanaka,Tangens, ...alesi - no prave to je ten 1. pád.-)) ...Feanor - no ono to ma podtext- chystam sbirku - Skloňování(se) - aneb pády na přeskáčku..takže v tom je takovy zamer, ale myslim, ze i ti pomalejsi brzy zrychli.-))

Fëanor
15. 11. 2010
Dát tip
Dobře, dobře s tím 2. pádem. Akorát je to takové trošku nepolopatické pro nás pomalejší... Bojím se, že mnoho lidí si/Tobě ještě položí tuto pádovou otázku, což dílu nesvědčí. Ona ta rovnice "volby = pád" je do značné míry věcí názoru. Jinak v prologu máš teđ pro změnu: KAOLICE. To bude hliníku! ;)

varankaka
15. 11. 2010
Dát tip
fenomenální!

ale no tak...parlamentní volby taky vyhrál Paroubek a vládu sestavil Nečas...

Oldjerry
15. 11. 2010
Dát tip
Komunizmus přežívá v latentních podobách. Je úplně jedno, jak se dneska jmenuje... Slavný výrok : Takhle se vydělává půl mega...

Čekal jsem, že tam bude záměr, snad ani člověk s ukončeným prvním stupněm ZŠ by nenapsal takovou pitomost (i když...), proto ten otazník. Děkuji za upřesnění - už mi to dává smyslu. Inu od korýtka je toho dobytka těžké vyhnat. Škoda že mnou volená strana nezískala víc hlasů.

moorgaan
14. 11. 2010
Dát tip
snot, Norsko, baaba, sveřep bíša..diky za ode-zvu:-)) Feanor - dik za upozorneni preklepu, ale ten 2. pád je záměrně - v souvislosti s letosním volebnim rkem, take mam upresneni - pády na přeskáčku:-)) Corrison - viz Feanor - a diky za otaznik..

Bíša
14. 11. 2010
Dát tip
Marnost nad marnost...

sveřep
14. 11. 2010
Dát tip
to se ti to hodně nelíbí :D

baaba
14. 11. 2010
Dát tip
moorgaanoviny :)))***

Fëanor
14. 11. 2010
Dát tip
Pěkně napsané, jen trochu zbrkle. KOMU ČEMU je totiž 3. pád. A význam slova "kolice" v prologu raději nedomýšlet... ;)

Norsko 1
14. 11. 2010
Dát tip
voliču *

Druhý pád?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru