Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O babao tamoe

14. 11. 2010
7
4
1723
Autor
Rajmund

Po poledni vešlo pět úředníků. Každý z nich si nechal nalít dvě deci bílého. Stáli u pultu a debatovali.
Já, zády k nim, jsem upíjel ze své dvojky Frankovku. Slunce, skleničky i hodiny dřímaly v pohodlné poloze.
Polední přestávka se rozkládala někde mezi hvězdárnou a sv.Martinem.


Zrovna odbila jedna, když rozčeřila stojaté paprsky vášeń. Třepetala křídly, dotýkaje se nepříjemně zátylku.
Jako její zárodek se jevil řezník z desátého října. Ten člověk prý proháněl husí játra přes vřící výpečky
z biskupů. Legenda donutila nakonec skupinu, aby spěšně dopila. Poté společně běželi ulicemi,..na to místo,
..do půl druhé.


Duhový třpyt hran pozvolna pohasínal současně s oranžovým oknem a pozvolnost tuhla uprostřed malé vinárny.
Myslel jsem si na pekáč, který fantazie zavěsila plný dobrot do dubového kouře. Upil jsem z další dvoudecky.
Čas náhle vyprchával ze všeho skla v celé čtvrti. Zůstal jenom studený dým. Nakonec drůbeží játra zapadla 
za katedrálu a na mne dolehla obava o ta moje.



4 názory

dadadik
15. 11. 2010
Dát tip
:)

Oldjerry
15. 11. 2010
Dát tip
Já ti nevím, proč mi to připomíná raného Nezvala... Některé oblásky byly zelené, jiné naopak hladké....

ArnieR
14. 11. 2010
Dát tip
Imprese jak Oslo navíc s výborným závěrem. Děkuji-TIPuji.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru