Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

aktuální úvaha nad básníkovým deníkem

16. 11. 2010
14
18
3421
Autor
aleš-novák

Karel Hynek Mácha (16.11.1810 - 06.11.1836)

Mácho,

ty jsi ale

macho !


18 názorů

Diana
29. 11. 2010
Dát tip
Do smrti nepochopím, jak mohl JEDEN člověk napsat obě věci - geniální nesmrtelný a nedostižný Máj a - tohle. Dobrá slovní hříčka! ***

Lan
23. 11. 2010
Dát tip
Když čtu Tvou aktuální úvahu nad básníkovým deníkem, nedá mi nevložit sem úryvek: 22.října 1835 Ráno jsem psal v posteli až přes dvanáctou hodinu na Cikáních. Odpoledne měla být próba v divadle. Koupil jsem dole pro Lori nähpolster za půl zlatého. Pak jsem byl dole až do půl deváté a pomahal jsem jí rantlovat. Mezitím (jsem ji několikráte fikal, dvakráte to vyšlo pozadu, několikráte jsem to zadržel; až jsem ráno ztropil onanii. Hrál jsem si s její nohou, sundal punčochu, sedla na kanapé, zvedla nohy a já jsem se jí díval atd. Když jsem ji fikal, musila se přehnout přes stůl a stěžovala si, že ji to tuze bolí.) Zdola jsem šel zrovna domu. Vidíš? Pomáhal jí rantlovat. Žádnej macho. P.S. Román Cikáni, můj oblíbený.

Shelma
21. 11. 2010
Dát tip
Mácha byl literární velikán a nejzáhadnější bytost české literatury, na toho bychom slovně nedosáhli ani kdybychom ho vymáchali v moři podobných slovních hříček. Zkus si vzít na paškál někoho jiného nebo něco jiného (deja vu se Ti povedlo :-) )

Toscana
21. 11. 2010
Dát tip
Kňou na souhlas přidává Jonatán! :o)))) *t

hanaka
18. 11. 2010
Dát tip
:o)))

Ferry
16. 11. 2010
Dát tip
Mách a - furt s ním je ta Šebestová...

dluží ti Mácha love? :o)

..aleši..ještě že tě tu máme..:))

a vidíš, dneska má narozeniny a na Písmáku po něm nikdo ani nevzdechne...abych to zachraňoval :o)

Ferry
16. 11. 2010
Dát tip
Ale já jsem MÁCHAlová Anna........

,,jsem onehda četla úrývek jeho denníku..:) ,,ten chlap byl horší než náš axlík..fakt že jo..:)))

baaba
16. 11. 2010
Dát tip
...a co teprv Machiavelli :o)))

Garay
16. 11. 2010
Dát tip
Co by na to řekla Šebestová? :D

Aleši, ty hubo nevyMÁCHAná!

A.H.
16. 11. 2010
Dát tip
Nic ti také nevyvracím. Jen jsem zvědavý na komenty. ;)

za každým z těch pěti slov si stojím :o) a Lori by mi jistě dala za pravdu...

A.H.
16. 11. 2010
Dát tip
Aleši, aby sis tímto dílem nestavěl šibenici. Znáš to, někoho se to může dotknout. :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru