Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POMNĚNKY

16. 11. 2010
10
23
3061
Autor
Taubla

Svědomí spí, když bdí nespravedlnost.

 

Pak umírá pravda a rodí se hřích.

 

To dítě roste rychlostí světla.

 

A hroby jsou plné pomněnek, které roní slzy rosy.


23 názorů

Alegna
22. 11. 2010
Dát tip
pěkné myšlenky

Makoves
18. 11. 2010
Dát tip
Svatá pravda, hluboké moudro.

koloušek
16. 11. 2010
Dát tip
T*

gabi
16. 11. 2010
Dát tip
:-) tiež som býk

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
..Tak jse učinila - již o něco zmenšeno.

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Páni gabi, teď jsem se vrátila a text je opravdu ještě větší!!! Nevím jak je to možné, nezvětšovala jsem jej. Původní text jsem ale vkládala z Wordu a teď je písmo změněno za obyč. a působí ještě větším dojmem!? Takže opravdu o něco změnším..

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Děkuju všem moc a přeju pěkný večer.

rubi
16. 11. 2010
Dát tip
svědomí a své domy, co mají základy, to je svědomí, to bolí, když je a co když není dostatek svědomí v tomto světě, to se jen tak nikdo nedoví ? to je hezký citát, vyznání ?

..Tablo..to je fakt dobré..:)

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Taky věřím, že se snad nakonec vše v dobré obrátí a zlo bude potlačeno dobrem. Děkuju moc Slnko.

Slnko
16. 11. 2010
Dát tip
je mi luto ze sa ti zle prihodilo,ale ono to iste bude fajn, krasny den:)

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Snad se Gabi nezlobíš, to víš tvrdohlavý "býk". :D Já jen chtěla zdůraznit své pocity a ty jsou momentálně hodně pobouřeny. Ale pokud to bude vadit, můžu zmenšit. Já to ale prostě takhle cítila... :-)

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Vím Slnko :-), jen jsem ti chtěla říci jak jsem roztrpčena tím co se mi zlého přihodilo a proto jsem zvýraznila písmo, abych dala na celou věc důraz. Vím že to bylo myšleno v dobrém, to je v naprostém pořádku. :-) Ahojky :-)

Slnko
16. 11. 2010
Dát tip
to nebola vytka! Bolo to myslene v dobrom!:)

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Ne ne Gabi, nezvětšila je to jak jsem to vložila. :-)

gabi
16. 11. 2010
Dát tip
páči sa mi, aká si tvrdohlavá, ani minule si si nedala poradiť :-) ty si to tuším ešte viac zväčšila

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Díky Slnko, ale jsem tolik roztrpnčená samotnou skutečností, která je ještě ve mě, že jsem jinak nemohla... :-)

Slnko
16. 11. 2010
Dát tip
tiez si myslim, ze to co si chcela zvyraznit velkostou pisma, je zvyraznene v samotnom diele. kRASNE!t

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Ahoj jaro, máš pravdu o té rose jsem uvažovala zda jí tam nechat či ne. Nakonec jsem to riskla.... Ahojky B. :-)

Taubla
16. 11. 2010
Dát tip
Omlouvám se gabi, ale byl to záměr. Vykřičet do světa že nespravedlnost je velmi zlá. Chtěla jsem aby to bilo do očí... Díky moc, ahojky. :-)

gabi
16. 11. 2010
Dát tip
pekné, Taubla* len to zasa na mňa moc kričíš /trošku by som zmenšila písmo/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru