Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva nad kávou

17. 11. 2010
4
11
3377
Autor
Movsar

Co spojí jejich ústa?
Kousek porcelánu
opar ... kávy
chuť hořká
až k ránu.


11 názorů

ArnieR
19. 11. 2010
Dát tip
Díky kotě.

Movsar
19. 11. 2010
Dát tip
arnie: někdo má rád holky, jiný zase volky. přeji ti v tvém - vcelku bizarním - milostném životě mnoho úspěchů.

ArnieR
18. 11. 2010
Dát tip
Jo a ještě k tomu oparu: nazývá se to opar lysivý a trpí tím koně, krávy, voli... a je to přenosné na člověka...když už jsme u toho líbání se skotem. A může to být kdekoli na kůži. Zepředu i zezadu:D.

ArnieR
18. 11. 2010
Dát tip
Vykrádání:D. Můj ty Mao! Dost silně volená slova... ale proč ne. Prostě mě na chvíli dostala ta dvojsmyslnost: poetika ranního polibku versus laciná lascivita zoofilních představ. Pokud tě to jakkoli urazilo, tak hluboká omluva. Přísahám, že již nikdy nepopustím nad tvými verši uzdu své podprůměrné fantazii:D. I tak děkuji za počtení.

Movsar
18. 11. 2010
Dát tip
pampelin: pohyb na hranici je klíč k lecčemus. díky.

Movsar
18. 11. 2010
Dát tip
arnie: opar krávy?? no, když už ses rozhodla pro vykrádání, mohlas předvést něco duchaplnějšího.

pampelin
18. 11. 2010
Dát tip
mmmmmm na hranici ano a ne.

ArnieR
17. 11. 2010
Dát tip
Dva nad krávou Co spojí jejich ústa? kousek polelánu opar...krávy chuť hořká až k ránu. :D

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
..neškrť se, přidej sloku...!..))

moorgaan
17. 11. 2010
Dát tip
k zamysleni zkratka!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru