Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední vajgl na refýži

Výběr: Print
17. 11. 2010
10
23
2161
Autor
Astalavista

Poslední vajgl na refýži

hluboký pochopení

konečnost – tak to tě tíží?

tady a teď nikdo není

co když se prolnem

v nekonečno

vezmu tě pod svrchník

moje tečno

až dorýsujem naše chtění

dostanem milost

rozednění.


23 názorů

Josefk
12. 05. 2013
Dát tip

bezvadně geometrické :)


Chigwell
19. 11. 2011
Dát tip
U mě dobrý :) *

miklunka
21. 12. 2010
Dát tip
se přikláním ke chvále a zbytek ignoruju :o) ... líbí se mi*

Print
06. 12. 2010
Dát tip
vezmu tě pod svrchník moje tečno Excelent*

Manuamanua
18. 11. 2010
Dát tip
Kví. Docela mrazivé.

Astalavista
18. 11. 2010
Dát tip
jj, máš pravdu..

Astalavista
18. 11. 2010
Dát tip
No, nestíhám číst..:) Edmunde: Asi se neumíš moc dobře vyjadřovat, že? Trochu ode zdi ke zdi. Ale je to jen můj názor, ostatní to můžou vidět jinak...

hanaka
17. 11. 2010
Dát tip
*

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
...jo, já se ani nerozloučil, b., pa, mazle:)))

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
...eh, vy blbjenky, vy nám dáváte - nejhorší je, že tak často to nebejvá jen nick...P

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
...proč? Máš tu snad rozjednanej šejkspírovskej dialog, nebo sedíš zadkem v drozdím hnízdě ? Vylizuješ zbytky ze dna krajáče ? )))

blbjenka
17. 11. 2010
Dát tip
chlapci se uklidní a půjdou si porovnávat zásluhy a délku kladélka někam jinam, ano? děkujeme

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
p.s asi třikrát jsem se tu smáznul, začal jsem "sem" psát před devíti(?) lety, tak nějak, myslím : ne že by ti do toho něco bylo, ale mám ještě chvíli času, než se začtu do Junga, kterýho střídám s jmenovaným Voltairem, občas, ale jen občas, aby mi nezlenivěl mozek, si střihnu něco od Yeatse, Nietzseho...(píše se jinak, já vim, je to jen chyták!!DDD)...P......no srandy kopec, ti povim.

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
...jo, myslim si, že jsem nadprůměrnej - ale že by mi "ostatní" (koho myslíš, Agony?D) zobali z ruky, vo tom nevim. Sebevědomí, a doufám, že akorát, mi nechybí, jinak bych nemoh dělat to, co dělám (ne tady, mazlíku)...a bylo by dost smutný hrát si tady na skromňoučkýho kluka. / Jinak těch 17 je prdel, voe:DDD / pa.

Agony
17. 11. 2010
Dát tip
No, hlavně, že ty jsi nadprůměrnej... sedmnáctiletej egoista, že? To přejde, teď je to fajn. Hlavně, že ti ostatní zobou z ruky, Voltaire:)))). Když sem Astalavista psával, možná si se ještě sem tam večer počůrával... A každej máme svoji poetiku, že?

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
refýž je z frániny - refuge - útočiště....(blbjenko). ----..a jen že "to" hezky plyne a má smysl, nemusí se mi to ještě líbit, pane(slečno), nevim....mně to, co jsem sem napsal, přišlo jako průměrná sranda , kterou píšu pod podprůměrnej text:D....muj názor, "onen" text, nic víc, nic míň...podobný říkajdy mě prostě neberou...)

Astalavista
17. 11. 2010
Dát tip
"Ano, takhle se tu kdysi psávalo, včetně barviček, žejo, když to tu ještě nestálo za starou belu a byli jsme mladší a tráva zelenější a tak vůbec :))" - Já si to jen musel zopakovat. Sakra, je to pravda. I když já moc nevím, za co to tu teď stojí, ale před těmi deseti lety to bylo fajn..:)

Agony
17. 11. 2010
Dát tip
Radši bych nepsal nic, než hodnotil takhle hloupě, pánové. Skvěle to plyne, má to smysl, což se o mnoha dílech tady říct nedá. Tip.

blbjenka
17. 11. 2010
Dát tip
refýž je hezký slovo. rovněž prolnout se je hezký eufemismus pro... no prostě je to hezký eufemismus. matematické analogie, ok, ne že bych to už párkrát nečetla, ale jo, je to hezké, a hlavně tedy asi nostalgie, ano, takhle se tu kdysi psávalo, včetně barviček, žejo, když to tu ještě nestálo za starou belu a byli jsme mladší a tráva zelenější a tak vůbec :)) Edmunde, mohl bys prosím přestat za každou větu psát, že je to jen tvůj názor a ostatní nemusí souhlasit? je to otravné a hlavně je to samozřejmé. kdo asi očekává, že tu do komentářů píšeš výsledky průzkumů veřejného mínění na celym slovensku??

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
no, nějak to přefrčelo kolem mě...třeba mám jen moc dobrou náladu, ostatní to můžou vidět jinak .))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru