Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V Tvých očích

22. 11. 2001
6
0
2329
Autor
čárynka

bílá

Když setkají se řasy

pak očekáváš tmu

a ona

       bílá.

 

Bílá jak z reklamy na prací prášek.

 

Když rozkoukáš se v ní

uvidíš obrys postele

na kovových

        nohách.

 

Takové nohy nikde neprodávají.

 

Když splýváš se saténem

stáváš se žádoucí

než skončí

        sen.

 

Sen Popelky o třech oříškách.


Francois
21. 08. 2002
Dát tip
***

čárynka
14. 12. 2001
Dát tip
dobře mu tak!.-)

Merle
11. 12. 2001
Dát tip
Mira by měl radost :)

čárynka
10. 12. 2001
Dát tip
to ale neodporuje memu tvrzeni: "vseho s Mirou":-)))

čárynka
10. 12. 2001
Dát tip
to ale neodporuje memu tvrzeni: "vseho s Mirou":-)))

Merle
09. 12. 2001
Dát tip
oheň znám, a vím že když budu opatrný, poslouží mi k dobru... ale mrazu se brání těžko a k ničemu není užitečný... spíš člověk jen pomalu ledovatí

Merle
07. 12. 2001
Dát tip
jasně, je to nebezpečné, ale vyčistí to vzduch... lepší si hrát s ohněm, než mrznout :)

čárynka
07. 12. 2001
Dát tip
všeho s mírou, takový připečený prsty taky žádná lahůdka!

čárynka
06. 12. 2001
Dát tip
co jsou warezy? hodně štěstí k dosažení Tvých cílů, resp. k nohám:-)

Merle
06. 12. 2001
Dát tip
no, to jsou mista na internetu s nelegalnim software, muzikou, filmy atd... znam nejake lidi, co se tam dostanou cílem pro tento den je vyhrabávání pravdy :)

čárynka
06. 12. 2001
Dát tip
hmm, hned jsem o informaci bohatší.... a jéje, do toho já bych raději nešla.... v tomhle se hrabat je nebezpečno!!!

čárynka
05. 12. 2001
Dát tip
takže na myš!:-) vzzzzzzzzzzum, už si přeju!.-)

Merle
05. 12. 2001
Dát tip
no, někteří kocouři nevyšťourávají jen myši :) a můžem začít od začátku.... některý přání by se neměly plnit ;))

čárynka
05. 12. 2001
Dát tip
a co tedy? hraboše??:-) ctrl+C - - ctrl+V

Merle
05. 12. 2001
Dát tip
hraboši jsou dávno zahrabaní, ale sem tam se do boty dostane kámen... a kdo po tobě kamenem, to po něm hrabošem :)

čárynka
05. 12. 2001
Dát tip
Tvé myšlenkové pochody pochodují směrem, který mi nějak zmiznul v hmlze:-))) Že by za hrabošama?

Merle
05. 12. 2001
Dát tip
za hrabošema ne.... ale za mlhou hustou, tak že by se dala krájet :))) toho si nevšímej, nějak mi asi.... hrabe...

čárynka
05. 12. 2001
Dát tip
to je ale náhoda, pred hodinou jsem použila jiný kus...: .. uz na druhy pohled se tam zacly dit neuveritelne veci, v rakosi kruplo, na brehu luplo.. MERLE hrabe????;-)

Merle
05. 12. 2001
Dát tip
klasika je prostě klasika :)) někdy bych si rád zkoukl všechny ty staré dobré večerníčky... takový pan Krbec :)) hrabe hrabe... zřejmě už vím, kam se zahrabali ti hraboši hr hr hr hr :)

čárynka
05. 12. 2001
Dát tip
nedávno dávali obdobu rákosníčka "skřítek Racochejl" to já můžu.....-) Až se neprohrabeš k protinožcům tak pozdravuj Fíka.-)

Merle
05. 12. 2001
Dát tip
jó, křemílek a vochomůrka :)) když já nekoukám na tv ani trochu.... ale to je moje vina. Kdyby to tak vyšlo na warezech :) až se mi prohrabou k nohám, konečně se mi podaří dosáhnout v meditaci tak důležité prázdnoty.... ;)

čárynka
04. 12. 2001
Dát tip
to-rnádo?

Merle
04. 12. 2001
Dát tip
TO, co vyšťourá korour přece... něco si přej, kocourovi padá bota :)

čárynka
03. 12. 2001
Dát tip
Merle: jo aha!! Ona to byla filosoficka debata??:-)))

Merle
03. 12. 2001
Dát tip
:))) Filosofie je stejně jen na "to" ;)

Merle
29. 11. 2001
Dát tip
čárý: Jsem optimista, co ví, že než nastane ten dobrej konec, přijde mnohem víc těch špatnejch konečků :)) :------P

čárynka
29. 11. 2001
Dát tip
merle: jinak řečeno optimista s realistickými vizemi....:-))

Merle
29. 11. 2001
Dát tip
čáry: vlasrtně spíš realista s touhou po dobrých koncích ;)

čárynka
29. 11. 2001
Dát tip
merle. abys Ty to nepřešťoural!!!:-)

čárynka
29. 11. 2001
Dát tip
merle. abys Ty to nepřešťoural!!!:-)

Merle
29. 11. 2001
Dát tip
pustíme tam kocoura :))) njn, jsem už prostě takovej...

čárynka
29. 11. 2001
Dát tip
merle: tož kocoura, to jo....:-) Bude alespoň v botách??;-))

Merle
29. 11. 2001
Dát tip
Kocour?? Jedině v botách. Aspoň TO bude mít kam dát, až TO vyšťourá :)) nějak se nám ta filosofická debata zvrhla, což? ;)

čárynka
28. 11. 2001
Dát tip
Merle..... kokosem po kokose?:-)))

Merle
28. 11. 2001
Dát tip
třeba hvězdy :) ....každá hvězda znamená jedno mrtvý přání ;) BTW: na prince taky nevěřím, ale princezny ještě existují. Proč vždycky ženský vydržej víc? :)

čárynka
28. 11. 2001
Dát tip
Merle: jak jako-mrtvý? kdes to vzal? a princové taky přece ještě jsou... vydržíme holt víc, bo nám nic jiného nezbývá!!!:-))

Merle
28. 11. 2001
Dát tip
čárý: každý splněný přání přece umře :)) doufám jen, že ti pochybní princové věří i na tebe ;)

čárynka
28. 11. 2001
Dát tip
Merle: a proč hvězda znamená splněný přání? A proč je splněný přání mrtvý? A próóóóč?? To je hloupost, představ si, že si přeješ miminko.... Myslíš, že např. britská princata zajímají čáryny za louží???.-)

Merle
28. 11. 2001
Dát tip
čárý, když se přání splní, musí umřít, protože jeho splněním už zanikne prostor pro přání samo... když se ti miminko narodí, už si ho "ne-přeješ", už ho prostě máš :) britská princata? No... no... no nic noc :) BTW: přečti si - autor Tom, dílo Anglosaská idila :)))

čárynka
28. 11. 2001
Dát tip
Merle: já to beru tak, že přání se tím zhmotní.... a pak je to trvalé zhmotnělé milované přání!:-) A prostor si už najde samo:-) to neřeš, psal si že princové nejsou, ale to není pravda.... OKi: jdu na to!

Merle
28. 11. 2001
Dát tip
čárý, no já to beru jako konec přání... většinou je hezčí si něco přát, než to opravdu dostat. Ikdyž i na dobrání se k cíli něco je :) psal, jsem že na ně nevěřím :) lepší než na ně věřit a nemít je rád ;)

čárynka
28. 11. 2001
Dát tip
merle. já vím, jako scíplou hvězdu.... dejme tomu, že já těch vyjímek co potvrzují pravidlo dostala víc....;-) takhle si to nepsal, ale to je šumák..... jsem citově neutrální - v tomto případku:-)

Merle
28. 11. 2001
Dát tip
čárý: některý přání je lepší si neplnit... vyjímka je vždycky v tobě. je to tvůj přístup, tvůj pohled... buď ráda, že to tak máš :) psal... cituji: "BTW: na prince taky nevěřím, ale princezny ještě existují. " :)

čárynka
28. 11. 2001
Dát tip
Merle: ted nevim zda je to pohled optimisty, bo pesimisty....??:-) Jsem ráda, že mám svůj pohled!:-))) OKi, vyjimecne mas pravdu, tak uz to nepitvej!

Merle
27. 11. 2001
Dát tip
ořechy stále padají, a někdy... i horší věci ;)

čárynka
26. 11. 2001
Dát tip
Petulo: už mi není -náct, abych věřila na prince na bílým koni..... Vím moc dobře, že co si neudělám to nemám, jenže někdy prostě tu realitu zazdím.... Infantilnost vyhrává, čáryna leze po prolejzačkách ve stromofce, špiní si džíny na klouzajdách a věří na vořechy a tak mi to vyhovuje. Možná, že je to taková moje berlička, ale to nechcu analyzovat...

čárynka
23. 11. 2001
Dát tip
Když já pořád čekám, že na mě ty vořeši padnou.....:-)))))

pino15
23. 11. 2001
Dát tip
pěkný,moc,...neléčím se, z pesimistickýho optimismu to nejde :o)

čárynka
23. 11. 2001
Dát tip
Pino: ale já měla na mysli nesmělost....:-))

pino15
23. 11. 2001
Dát tip
však já taky :o)))))))))))))

čárynka
23. 11. 2001
Dát tip
PINO: nemtudum!

Petula
23. 11. 2001
Dát tip
Čárynko, nepadnou... Sama si je budeš muset vyrobit či sehnat... Vysnít, vydřít a vyvzodorovat. Jen sama. A až je budeš mít, CHRAŇ SI JE!!! Ale neboj, až je začneš dobývat, začnou ti v tom okolnosti a lidé jít na ruku... Věř staré čerodějnici Petule... Myslím, že torchu tuší, o čem tady skřehotá... Popelka je jn v pohádce - i ta psychická!!! |||-_-|||

Albireo
22. 11. 2001
Dát tip
Uíš čarovat, čárynko. Se slovíčky. Vyčarovala sis tip.

Petula
22. 11. 2001
Dát tip
TiP ano...
Ale tou Popelkou bych to asi nkočila. Mám takový pocit, že to tu pěknou imaginaci nějak sráží...

░▒▓~_~▓▒░
«*»


Naso
22. 11. 2001
Dát tip
Tiež mám dojem nedokončenosti, ale ináč good job! Cítiť, že máš vlastný štýl! T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru