Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polemická k impresím (koncept!)

21. 11. 2010
10
18
2115

 

nečekané imprese popírají samotu
precizně okupují pocity jedinečností
když jsme tak závislí na úsměvech
se zrcadlovým hodnocením
chrlíme ortely vlastnímu úsudku
s logem vykoupené osobitosti

však upíráme hlavně citům
ve vyznání bezbřehosti psychiky
jsou první obětí bezchybností

jen to nenazývej dokonalostí


18 názorů

Oniside, je to hotový koncept :-) který byl publikován - byť omylem - počítá se s jeho rozvinutím/dotvořením, ale spíš přetvořením, protože to bude tvůrčí činnost...

Onisid
21. 12. 2010
Dát tip
Nemám jasno, zda je to tedy stále ještě koncept, nebo už hotový a do světa vržený text, takže těžko se mi to hodnotí. Pokud je to stále koncept, pak bys měl našlápnuto na poměrně intelektuální a čtenářsky náročné polytematické pásmo a přesně tímhle směrem by se tenhle text měl ubírat - dle mého mínění. Jestliže jej ovšem považuješ za kompletní, pak je pro mě značně nedokonalý, postrádající rozvinutí třebas i jediné myšlenky nebo tématu, zbytečně zahuštěný slovy a smutně neobrazový (až na verš "s logem vykoupené osobitosti" - ten v celé básni považuji za nejosobitější :-) a nejoriginálnější).

Honzyk
10. 12. 2010
Dát tip
...to je v klidu..))

děkuji za odezvu :-) dílo mělo (zatím) být jen konceptem, ale proklouzlo mi ven, tak už to tak nechám :-) VTM, protože nejsme v jednomotivovém světě - ale zde výtku uznávám sOf - netvrdím, že není - ale výpovědní hodnotu to - dle mého názoru - má JŠ, Impressi za tím nehledej :-) ale s rozvinutím máš pravdu... Honzyku, ;-) právo na výklad čtenář má (téměř) absolutní - to souhlasím za případné nechtěné avi se OMLOUVÁM, ale aspoň se můžete podívat, jestli to nové za to stojí ;-)

Print
06. 12. 2010
Dát tip
*!

Bíša
24. 11. 2010
Dát tip
**

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
este jednou : tvpouj proublerum, neu, Jeuneu Suraunku.?)))

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...tvuj proubleum, neu?:))

Honzyk: To je smůla, že nemám náladu na domýšlení, když na stole mi leží ukrajinské drama a latinská syntax.

Honzyk: To je smůla, že nemám náladu na domýšlení, když na stole mi leží ukrajinské drama a latinská syntax.

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
...ale proc , At si kazdej domysli, co chce - i to ma svuj pubvab: ))

Zjevně věnováno uživatelce Impresse, že? Zajímavý způsob ztvárnění a úvodní sloka se mi líbí. Akorát kompozice by možná mohla pokračovat, protože mi to zde připadne celé jaksi načaté a mohlo by se to rozvést dál.

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
..........docela hitrý.))---jo

s0f
21. 11. 2010
Dát tip
Škoda že som to nepobral. Príde mi to ako chaotická zmes vyhroteného diskurzu.

kráně popsané, jestli se nemýlím.... :)

Labud
21. 11. 2010
Dát tip
Taky pak zapomínám na samotu.:))) Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru