Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balila jsem slova do pozlátek

21. 11. 2010
32
72
4683

 

 

Balila jsem slova do pozlátek 

 

takových barevných

        lesklých a třpytivých

ukládala je do bonboniér převlečených za básně

bylo to špatně

 

zkusila jsem nechat je nahá

                jen okořenit sněním

          toho se nevzdám

nebyla v tom poezie

 

někde cestou poztrácela boty

ošoupala nohy na zkrvavené pahýly

 

                        ale už zase bolí

slova

         snad je ještě najdu


72 názorů

..jsi naměko..já taky...)

..dík...)

Sebastiana
03. 12. 2010
Dát tip
*

pošlu ti na něco avi..vydrž..:)))

..děkuji ti drndíku..:)) ..jdeš do práce? ..dobré ránko..jinak..:)))

kóza
27. 11. 2010
Dát tip
*

..děkuji..Bíšo..

Bíša
25. 11. 2010
Dát tip
**

:o))))))))))))))))))

Alegna
24. 11. 2010
Dát tip
no vidíš, to Ti sluší Ó

:)))))

Alegna
24. 11. 2010
Dát tip
půjde, věřím Ti, přece nezahodíš takový dar, který máš a můžeš dávat dál

..no..snad to půjde...))

Alegna
24. 11. 2010
Dát tip
ne, nebude, naopak, všechna naše nespokojenost s námi samotnými nás nutí se zdokonalovat :-)

..Aleg..děkuji ti..tak ono to možná nebude tak zlé...)

Alegna
24. 11. 2010
Dát tip
nebalila, jen na ně nanášela barvy, rozjasňovala do krásy a někdy halila do šedé barvy smutku, když´s malovala méně, zůstávala odhalenější, ale já Tě slyšela je šeptat stejným tónem *

..děkuji ti..fakt jo..:) ..jsem trochu rozjitřená..tí co zrovna píšu..

Parsifal
23. 11. 2010
Dát tip
Já vím, to se nepozná, jestli to člověk doopravdy přečte :-) Ale čtu :-)

..fakt?..no..vím..že rozklikneš.. ..jen jsem nevěděla jestli čteš..nebo prostě rozklikneš všechno..:)

Parsifal
23. 11. 2010
Dát tip
V poslední době nějak není nálada... Ale sleduji tě pozorně, neboj ;-)) (tedy kromě polštiny :D)

..děkuji..parsi..čekala jsem jestli se vůbec někdy ozveš..:)

Parsifal
23. 11. 2010
Dát tip
To také dělám, že balím slova do pozlátek :-D Báseň pěkná :-)

..makovečku..já nevím..:)

Makoves
23. 11. 2010
Dát tip
Jen ty slova pěkně zabal, a posílej dál. Ať se je můžou všichní číst.

..teda..Esmeraldo..to je úžasné..:))))

jak polevu na sušenky lijou verše divoženky jedna nožka, křídlo lichý mnohé skryje lesík tichý...

:)))..dej..:)))

..děkuji..dodoušku..:)

...jo*

..děkujii...)

..nj..mi mluv..:o))

..chtělo..Tangensi..:))

..nj..Tangensi..když já se nějak ztratila..

Taubla
22. 11. 2010
Dát tip
Určitě ano, dovolím si tvrdit že to vím šepote. :-)

..děkuji ti..:)

..děkuji ti oldjery. ..však ty mi taky pomáháš a hodně.. ..líbí se mi ten pojem..pohled na věcí všední..nevšedníma očima.. ..hledám..hledám.. ..doufejme..že jsem.. ..však jsem už napekla buchty..:o)))))))

Oldjerry
22. 11. 2010
Dát tip
Tohle se těžko komentuje - to je vnitřní pocit a to do značné míry oprávněný. Každé téma chce specifický přístup a také formu. Nejde cokoli narazit na stejné kopyto - to nedělá ani švec. Nejtěžší je definovat si sám v sobě pojem poezie. Já jsem si to zjednodušeně vyložil jako pohled na věci všední nevšedníma očima - zkratkou, pohledem zevnitř, alegorií. Pomohli tady mnozí a někteří to ani nevědí. Nejvíce wedle vazy, značně a2a2a, Pišta Hufnágl, Print, waldekke a řada dalších, kteří mi sice do tvorby přímo nezasáhli, ale vzal jsem si z jejich tvorby vzory - některé věci, které jsem považoval za správné. Podle této básně soudím, že také hledáš cestu... ty už na ní jsi - snad jen malá zdokonalení.

:o))))))))))))))))))))..jeee..dííík..:))))

Zuzulinka
22. 11. 2010
Dát tip
zobni si po ránu:-)

..děkuji..Zuzu..

Zuzulinka
22. 11. 2010
Dát tip
jj*

..juknu tam..

..Jaro,,kdo teda píše poezii? ..už tomu nerozumím.. ..u které básně? ..a děkuji ti...)

..neználku..jsem v práci..tobě taky dobrou noc...)

nemáš zač, přeju dobrou noc:)))

..koloušku..Ovi..neználko..děkuji vám...)

krásná

Overkill
21. 11. 2010
Dát tip
Závěr tomu dodává trochu syrovosti. Ssuper! *T

koloušek
21. 11. 2010
Dát tip
Pěkné přirovnání.T*

..snotíku..to je jeden z nejkrásnějších komentářu co jsem kdy dostala..strašně moc ti děkuji...)

--nn..axlíku..do něj mi můžeš zabalit dáreček pod stromeček...)) ,,co mi dáš??????? ..baaba.:o))))))))))))ještě kůzlátka by mi tu chyběla...))

baaba
21. 11. 2010
Dát tip
...teda, původně jsem četl "do kůzlátek" a pak mi odlehlo :o))) pěkný*

..žárovečko..to jsi řekla moc hezky...) ..axlíku..no právě...)

100Wzarovka
21. 11. 2010
Dát tip
Ponoř se do vany poezie, odřené nohy polej kysličníkem slz, zalep je flastrem soucitu a slova přijdou sama...

..děkuji za tu důvěru..gabi..:) ..axlíku..to právě ne..nebalit..víš?...)

gabi
21. 11. 2010
Dát tip
som si istá, že nájdeš *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru