Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - listopad 2010 - nominace

01. 12. 2010
2
18
3068

Vážení a milí, od této chvíle do půlnoci ze 7. na 8. 12. můžete nominovat na Povídku měsíce texty uveřejněné v kategorii "povídka" během listopadu 2010. Nominace zasílejte avízem od díla nebo poštou StvNovi, VT Marvinovi, Tragicovi, Beed nebo mně. Do této chvíle byly nominovány následující texty:

Toho dne bylo sychravo autora Yarrod

ŽENSKÁ BEZ CHLUPŮ JE DIVNÁ autora Měrka_out

Malířka je lepší, než zpěvačka. autora sharik

Teta Líza autora Edvin1

Mrtví v nás autora Saetri-Ihn

Triptych života ( I. Lea ) autora Adam Axl Rose

 

 

Nominaci si vysloužilo i dílo "O zábere (+ ilustračné situácie)" autora sculpture, nicméně v mezičase bylo smazáno dílo i autor.

Hezké počtení, nominujte a osmého bude spuštěno hlasování.


18 názorů

Pošli mi avízo zpod textu, Adame. Jestli je to ucelený text, který dává smysl sám o sobě, aniž by člověk musel číst předchozí díl nebo pokračování, tak to asi zařadíme.

Lakrov
03. 12. 2010
Dát tip
Nominuji dílo na URL: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=371330 do soutěže Povídka měsíce listopad. Děkuji za připsání k nominovaným. Vypadá to, že bude první 'skutečnou povídkou' tohoto kola.

Prosecký
03. 12. 2010
Dát tip
Jestli je to próza na pokračování poznám pouze podle toho, že ji do této kategorie autor buď přímo zařadil, anebo text jeví některé formální znaky prózy na pokračování (například Babiččino tajemství, 4. díl: Proč uplatnila neoprávněnou restituci na traktor).

Vypadá to, že tento měsíc dosáhne na medaili každý!

Prosecký
02. 12. 2010
Dát tip
Kapitola z prózy na pokračování není povídkou.

Prosecký
02. 12. 2010
Dát tip
Autor, když text zařazuje do kategorie, a nominátor, když povídku nominuje.

StvN
01. 12. 2010
Dát tip
Dáváme autorům více možností k nominacím a myslím, že není nutné to zpochybňovat.

Prosecký
01. 12. 2010
Dát tip
Já vím, pravidla to umožňují, ale co moral obligation, jak říkáme my v Kanadě?

Prosecký
01. 12. 2010
Dát tip
Jak může být nominována povídka "Toho dne bylo sychravo", když ještě nemá jedinou kritiku, ani tip?

Norsko 1
01. 12. 2010
Dát tip
Měrka. Jako vždy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru