Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skloňování

01. 12. 2010
17
64
6066
Autor
100Wzarovka

Skloňování

Vítr ve vlasech mi řekl,

že jsem správně na tomto světě

Bez větru ve vlasech nemůžu být

to říkám v každé větě

Větru ve vlasech

svěřuju svoje vyznání

jen vítr ve vlasech vnímám

a zvony, co vyzvání

Větře ve vlasech,

ty přece o mně všechno víš!

O větru ve vlasech

je moje touha, rozumíš?

S větrem ve vlasech

mi unikne poslední dech

jen s větrem ve vlasech

přejdu na druhý břeh...

 

 


64 názorů

100Wzarovka
03. 11. 2013
Dát tip

DĚKUJU


100Wzarovka
19. 03. 2011
Dát tip
Díky, po pravdě jsem se teď nepokoušela, mám vyřizování, až v klidu, ahoj a díky!

8hanka
19. 03. 2011
Dát tip
ahojky:) Neviem, ci sa Ti to podarilo, ak nie, skus si napisat do vrchnej listy - youtube posledni mohykan - mali by ti naskocit viacere ponuky ukazok z filmu a hudby k nemu, krasnu sobotu prajem, utekam dorobit obed a vyprat:) youtube posledni mohykan

100Wzarovka
18. 03. 2011
Dát tip
děkuju, zkusím to!

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
link oznac lavym klikom mysi,daj ctrl +c, vloz hore na listu ctrl +v a malo by to ist:) Ako prve som sa naucila kopirovat - ctrl+ c a vlozit ctrl+ v :))

100Wzarovka
18. 03. 2011
Dát tip
Díky, ale myslíš, že jsem schopna to otevřít? Tak teď jsi mě vážně pobavila! :-)) Stejně moc děkuju!!! Zkusím to!

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
Urcite by sa Ti pacil...ako dieta som milovala knihu, film ma tiez ocaril a hudba v nom bola uplne skvela...( aj herci boli skveli,) http://www.youtube.com/watch?v=FUaW87aRL8Y

100Wzarovka
18. 03. 2011
Dát tip
Tak to jsem neviděla, ale hudbu ve filmech hodně vnímám, jsem víc muzikant než cokoliv jiného, i když dnes už jen pasivní a skládat neumím vůbec

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
presne:) Na hudbu nedam dopustit ani v Poslednom Mohykanovi, to bol tiez silny zazitok...

100Wzarovka
18. 03. 2011
Dát tip
Ano a muzika je tam zcela úchvatná, to se tedy moooc povedlo!

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
jeden z mala filmov, ktore mozem vidiet viackrat a knihu citat milionkrat...je v nej tolko mudrosti a lasky...

100Wzarovka
18. 03. 2011
Dát tip
Vidíš, na to jsem zapomněla, ale bylo to úžasné, byla jsem tehdy ještě dlouho vedle sebe!

8hanka
18. 03. 2011
Dát tip
* mam rada aj Vítr ve vlasech v mojom oblubenom filme Tanec s vlkmi:)

100Wzarovka
11. 12. 2010
Dát tip
Veltlín je jedno z mála bílých vín, které mám ráda! Jinak upřednostňuju červené! A protože s dobrým vínem píseň ráda se mívá, jaký zvolíme hudební doprovod? O Velkém Pudlovi tady raději hovořit nebudeme, to by asi admini nerozdýchali! :-)))

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
..k těmno nasim oriskum by se hodil Veltlín cerveny- nazvem svadi k cervenemu a pritom je to vlastne bile...takovy odraz toho naseho filo -sofovani...ono vlastne vsechno o cem tady vedeme "slovickareni" je eine Gross Pudel.-))

100Wzarovka
11. 12. 2010
Dát tip
Jistě - čistému vše čisté! Klasik (Goethe - mimochodem ani k němu necítím zvláštní náklonnost)to vyjádřil přesně tak - zum Kern des Pudel! Pod tvrdou slupkou se skrývá zdravé jádro. A jaké víno bychom si dali k těm oříškům? I když to bývá obvykle obráceně! :-)))

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
úúplně to vidim...ciste vino, cista voda, ciste úmysly,rozvolnena atmosfera, rozvolnena vůle...a s louskackem v ruce se z orisku, ktery uz prestava byti oriskem, jde k jádru.....asi pudla.-))

100Wzarovka
11. 12. 2010
Dát tip
Kdopak to ví, jaká by byla společná vůle?!Kdybychom si kromě čisté vody nalili i čistého vína, atmosféra by se rozvolnila a bylo by mnohé jasnější, ne-li přímo jasné!

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
nikdy jsem nezapochyboval o tve "luskovosti".-)) ...na spolecne ceste a z jedne vody načisto bychom si mozna byli "po vůli "-rovnocenne:-))

100Wzarovka
11. 12. 2010
Dát tip
Jedná se o typickou sezónní práci, takže v tomto čase těch lusků moc není! Třeba ale zjistíš, že jsem holka jako lusk :-))) Jistě bychom toho spolu rozlouskli, semleli i upekli spoustu dalšího, aby to bylo z jedné vody! Při volbě techniky dám na klasika - "cesty mohou býti rozličné, ale vůli mějme všichni rovnou!"

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
luskam si tady prsty...ale jsem spis na lusky nez na orechy:-)) ...ale s tebou pri tech oresich bych mozna rozlouskl spoutu jinych skorapek.-))...diky za nabidku, potrpis si na louskacek a nebo muzu zubama?.-))

100Wzarovka
11. 12. 2010
Dát tip
moorgaan Ale je to nedokonalé, já to vím! Skloňování nepatří ani k mým nejlepším! ad Kant - jestli jsem něco neměla ráda, potom německou klasickou filosofii obecně a Kanta zvlášť. Paradoxně se k němu poměrně dost často obracím... Myslím si, že musíme mít nějaké společné vlastnosti, chování atd., abychom se byli schopni domluvit, ale taky musí mít každý znás něco, co jiný nemá, abychom se zajímali a obohacovali navzájem Baňku jsem si upatlala fyziologickým roztokem, jak mi při čtení tekl z očí, jsem v tom adventním čase poněkud rozjitřená (zejména zjitra), ale už je to dobré. Nechceš mi pomoct s louskáním ořechů?

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
dobre rano:-)).. hned se ti lip dejcha ne? ...urcite nepises nedokonale basnicky, pises s dokonalosti Jamese Watta - ale jako u vsech tady -proste je tam jeste vata:-)) ...kategoricky nesouhlasim s Kantem a imperativem to obcas svemu okoli davam najevo:-)) - to sklonovani ovsem tentokrat nebylo ve smysliu imperativu! ...hodne energie do vlakna a nenech si upatlat baňku.-))

100Wzarovka
11. 12. 2010
Dát tip
moorgaan Já ale miroslawka obdivuju a vím, že má pravdu, není to nic moc, co píšu! Píšu to sobě pro radost a pokud to potěší i někoho jiného, tak jsem spokojená! Nebo myslíš, že bych se měla oběsit? Mám totiž spoustu dalších nedokonalostí! A pokud máme jednat tak, aby maxima našeho chování mohla být obecným zákonem (Kantův kategorický imperativ), pak by tu neměl za chvilku kdo sbírat mrtvoly! Myslím si, že jsem normální člověk a moje existence a snažení neurážejí lidstvo zásadním způsobem... Nebo snad ano? Protože píšu naivní a nedokonalé básničky? To je ale na polemiku někde jinde! Dobré ranko!

moorgaan
11. 12. 2010
Dát tip
má pravdu Miroslawek...skoň se!

100Wzarovka
07. 12. 2010
Dát tip
Charlota díky, ale je to prý dost hrozné, jak jsi četla!

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
To jistě, bohužel jsou i věčné věci, pochopitelně ty horší! :-)))

Miroslawek
06. 12. 2010
Dát tip
krása je pomíjivá

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
A ta je opravdu krásná, to mi chlap napsat, tak se snad vdávám! :-))

Miroslawek
06. 12. 2010
Dát tip
Já už jsem si tady vyhověl několikrát. Když vidím tvůj text, nelze si nevzpomenout: Ech lásko Tak jako vítr ve vlasech protékáš nocí vlnkou klína čechrá mou touhu každý vzdech když z duše mizí prašivina polibkům šeptám Kam ten spěch? hlas se mi přitom divně chvěje to jiskry běží po zádech propadám se jak do závěje tam kde jsi hebká víc než mech v malströmu ohně taje něha pulzuje proudí v prasklých švech necháme rozkoš ať si běhá dokud zbyl ještě v plicích dech stiskneš mne s vášní nečekanou když v bouři potkáš pevný břeh oči Ti září štěstím planou úsměv jen tančí na Tvých rtech jako ten vítr ve vlasech (miroslawek, 2001)

Háber
06. 12. 2010
Dát tip
*fajn *

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
Hlavně si nedělej násilí! Člověk si má vyhovět, pokud to jde! A tady to jde, a jak dobře!!:-))

Miroslawek
06. 12. 2010
Dát tip
Neboj, do čtení se nutím sám. Právě proto netřeba omluv.

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
Ale kdež! Já Tě taky nenutím, abys to četl! Děkuju Ti, že jsi to zkusil...

Miroslawek
06. 12. 2010
Dát tip
Popravdě, neznám v naší vlasti nikoho, kdo se tím živí. A přiznám se, že víc než tvé potěšení mne zajímá to moje. A to se nedostavuje, tak ti dávám zpětnou vazbu. Nebo se zde smí jen tleskat?

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
Ale já vím, že nepíšu veledíla! Taky se tím neživím, je to odreagování, jak říkám - pro potěšení...

Miroslawek
06. 12. 2010
Dát tip
Netřeba omluv. Kdyby bylo takovým textem možné můj vkus urazit, nepřežil by(ch) jediný průlet Písmákem. A jsem zde již přes 11 let ;) Ona poznámka má sloužit tvé sebereflexi, nikoli mojí.

100Wzarovka
06. 12. 2010
Dát tip
Miroslawek píšu si pro potěšení, promiň, jestli jsem urazila Tvůj vkus

Miroslawek
06. 12. 2010
Dát tip
Jediná dobrá věc a nápad je název.

100Wzarovka
04. 12. 2010
Dát tip
sveřep děkuju, jsem ráda, že se Ti líbí!

sveřep
04. 12. 2010
Dát tip
prima

100Wzarovka
03. 12. 2010
Dát tip
afro díky za tip, ale potěší mě víc, když mě budeš číst!

Paráda. tip

100Wzarovka
02. 12. 2010
Dát tip
jojojo :-)))

100Wzarovka
02. 12. 2010
Dát tip
díky! Tak já ještě počkám! To jsou pády, že? :-))

100Wzarovka
02. 12. 2010
Dát tip
qqqq myslíš ten přejít na druhý břeh? :-)))

Alegna
02. 12. 2010
Dát tip
:o)

100Wzarovka
02. 12. 2010
Dát tip
Alegna díky, dík!

Alegna
02. 12. 2010
Dát tip
všemi pády tip

100Wzarovka
02. 12. 2010
Dát tip
Děkuju Slniečko!

Slnko
02. 12. 2010
Dát tip
t

100Wzarovka
01. 12. 2010
Dát tip
Ren děkuju, je to moje soutěžní :-))

renegátka
01. 12. 2010
Dát tip
Doufám, že to je tvá soutěžní.PĚKNÉ*

..žárovečko..paráda..ty větře...)

100Wzarovka
01. 12. 2010
Dát tip
Rampoušek díky, já jsem vzdělavatelná, jenom to jde pomalu!

100Wzarovka
01. 12. 2010
Dát tip
To víš, že jo! Je to moc hrozné?

Rampoušek
01. 12. 2010
Dát tip
ano, sice ten název není tak jak má být dle zadání ale řadím!

Makoves
01. 12. 2010
Dát tip
Také máš vítr ve vlasech? To je nás víc ROMANTIKŮ.

100Wzarovka
01. 12. 2010
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru