Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.fuckin shit.

01. 12. 2010
3
17
1778
Autor
.duke.

Fuckin shit říkala Laura vždycky, když se jí něco nepovedlo. Bylo roztomilý něco takovýho slyšet od tak malý holky. Fuckin shit. Už pár dní mi to zní v hlavě. Hraju basket a každá moje trefa vedle nebo zbytečnej výběh pod koš soupeře je fuckin shit.

Přesto jsem tyhle dny tak nějak šťastnej. A když pátrám po tom, proč, zjišťuji, že je to tím, jak mi ten život pěkně šlape. V práci jsem z lidí doslova unešenej. Některým zamrzly tváře, jiným jiskří oči. Někteří se prochází po chodbě tam a zpátky, za pasem empétrojky, v uších sluchátka. Když si pustím rádio, neslyším hlasy. Jo, to je přesný. Šlapou si chodbou a čekají, až je pustí. Zastavenej život mezi stěnami.

Jenže: co je čeká venku? Sledovačky, natáčení jejich života, tajný rozkazy, převtělování, internet, kterej jim, říká co mají dělat. Je toho spousta a každej tomu říká jinak. Každej si najde jiný vysvětlení toho, co se mu děje. Fuckin shit, fuckin shit, fuckin shit.

...

Asi su zamilovanej. Jmenuje se Stoya a je to pornoherečka. Zajímavý, že holka s tak pěkným obličejem začne točit porno. Odosobněná intimita, přehrávání emocí, pohled do nitra. Napadá mě, jestli to tý holce jednou nepřijde líto. Jesti k tomu dojde.

...

Myslím na to, proč se Heath Ledger vykiloval. S těma lékama to musela být bouda. Jasná sebevražda.

...

Z tohodle serveru je mi stále hůř. Třeba mám bezva den, ale když se tu trochu víc porozhlídnu, tak je to blbý. Ze všech rohů tu čouhají skřeti. Je tu tak deset ukrutných skřetů a je jistý, že si z Písmáka udělali skřetí noru, do který každej večer lezou. Proti skřetům se zatím nic nezačalo vyrábět. Mravence jde zlikvidovat Raidem, ale na skřety na Písmáku se musí jinak. Je třeba zabít hlavního skřeta!

Who´s the hell it is?


17 názorů

sharik
01. 12. 2010
Dát tip
tip. za prvni dve casti (i kdyz ja osobne nechapu, proc jsou jako jedno dilo?:) )... o necem podobnym jako je v druhy casti jsem nedavno premejslel (az na to zamilovani), kdyz jsem videl v pornu spoluzacku ze stredni :))

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
tak ja radši perverjihnu

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Neperseveruj.

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
nenadávej

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Nejseš..

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
nenadávej

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Seš boží!

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
Rikitan je můj, tedy jsme jedno. ne abys mi po něm šel sic ti vyškubu černý pírko!

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Je to můj nejoblíbenější automobilovej závozník.

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
No jen aby. Nerad bych se kompromitovala. Rikitanta miluju!

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
su uzená makrela zelená příšera byl přece Rikitan:)

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Hele, ty máš v profilu, že seš "zelená příšera". Seš skřet nebo co?

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
skřety ignorovat, cokoliv jiného je povzbudí

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Jo, příklep. Dík ;)

Janina6
01. 12. 2010
Dát tip
Že by to bylo tak prosté? :-) První polovina se mi líbí. A podled do nitra je asi překlep, ale krásnej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru