Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Největší skřet na Písmáku

02. 12. 2010
1
110
3321
Autor
.duke.

Virtuální svět má tu výhodu, že skřeti nejsou vidět. Jejich pravá identita zůstává skryta. Zůstává jen nick. Přitom je zřejmé, že na našem Písmáčku je organizovaná skupina skřetů. Tihle zlí skřeti se téměř každý večer schází v Písmáckém chatu a kují pikle. A jisté je, že nad nimi stojí skřet Veliký, který je řídí. Toho je třeba identifikovat, aby mohlo dojít k sanaci celého serveru.

Pokusme se tedy identifikovat největšího skřeta. Vodítkem k jeho identifikaci nám může být především intuice.

Kdo je podle Vás největší skřet Písmáka?


110 názorů

.duke.
04. 12. 2010
Dát tip
Skřeti nic necítí, Pomerančová. Pouze předstírají, že mají cit. Jsi odhalena, obskurní skřetice! Nevím, jestli největší, ale na to je čas.

´Jo, ještě se omlouvám - nepoděkovala jsem za odpověď - děkuji.

Ano, to máme, na tom se shodnem. Ptala jsem se v osuvislosti s touto diskusí - psala jsem to už dřív. Takže nemusíš mít obavy, že bych se tě ptala postupně na všechan slova. Teď právě se cítím napadena tím, že mě duke nazval největším skřetem. Uráží mě to a vadí mi to. Můžu se tedy obrátit na Tebe jako na admina? Děkuji.

StvN
04. 12. 2010
Dát tip
Jinak nazvání někoho skřetem může být zvažováno z různých pohledů. Primárně to pomluva ani napadení není. Pokud by se nějaký uživatel cítil pomluven nebo napaden, má možnost se obrátit na adminy. Doufám, že se mě příště nebudeš ptát na nějaké jiné slovo, jako třeba ocas, tatar, jantar nebo pipina.

StvN
04. 12. 2010
Dát tip
Pomerančová, máme asi každý trochu jinou představu o zvořilosti a vážnosti.

Honzyk
04. 12. 2010
Dát tip
zase nic.)

sharik
04. 12. 2010
Dát tip
oukej

.duke.
04. 12. 2010
Dát tip
Zmýlil ses.

sharik
04. 12. 2010
Dát tip
Tak jinak. Omlouvám se, ale teď nebudu úplně slušnej. Tahle diskuse je podle mě píčovina a fakt nechápu proč mě do ní taháte, proč mi přišlo avízo o jejím založení a už vůbec nechápu, proč mě tu nějakej anonymní sráč s přezdívkou Občan_Rýša označuje za skřeta. Myslel jsem, že lidi co píšou na literární web mají trošku vyšší úroveň a lepší nápady, než řešit takovýhle kraviny...

.duke.
03. 12. 2010
Dát tip
Skřeti se totiž většinou snaží být zdvořilí, ale nejde jim to, protože jsou skřeti. To je podle mě u Pomerančové poměrně signifikatní.

nesouhlasím..

.duke.
03. 12. 2010
Dát tip
Už jsem na to káp: Pomerančová je s největší pravděpodobností Největší skřet!

Norsko 1
03. 12. 2010
Dát tip
brokolice, pomerančová, brolice. nezapomeň

No, snažím se být zdvořilá, ale co je moc, to je moc. Takže, ta otázka byla míněna vážně a byla formulována se snahou o korektnost a nekonfliktnost. To, že jsi sám za sebe rozhodl, podle nějakých svých subjektivních kritérií, že podle Tebe je puberťácka a chováš se ke mně poněkud nezdvořile, je Tvůj problém, admine, ne můj. Vím, že funkce admina není lehká, nechtěla bych to dělat a je dobře, že se toho někdo zhostí, ale i tak se mi tohel prostě nelíbí, na což mám jako kterýkoliv jiný uživatel plné právo.

StvN
03. 12. 2010
Dát tip
To nepovažuji za vážně míněnou otázku. Nezlob se na mě, ale jestli se chceš chovat jako puberťačka, tak já se k tobě budu chovat tak, jako bych se choval k puberťačce. Až se jednou se mnou budeš chtít bavit na nějaké rozumné úrovni, tak si buď jista, že ode mě patřičnou pozornost získáš, ale teď se na mě nezlob, ale tohle nemůžu brát vůbec vážně. Když navíc napíšeš, že osočování platí, jen když vychází ze správných předpokladů, tak už vážně nevím, co si tady o tom mám myslet.

02.12.2010 01:10:42.. ptala jsem se více lidí, posílala jsem všem avíza, i Tobě. Tedy došlo k nějaké chybě a patrně Ti neprislo. To jsem nevěděla. Tedy se samozřejmě omlouvám. Ovšem neosočovala jsem, jen jsem vycházela z mylných přepodkladů. Promiň.

.duke.
03. 12. 2010
Dát tip
Janino, kdyby sis zažila se skřety to, co já, mluvila bys jinak. Jednou ti to povím, protože tě mám rád. A myslím, že bys měla být zasvěcena.

StvN
03. 12. 2010
Dát tip
Nevšiml jsem si, že by ses mě na něco ptala. natož vážně a slušně. Tohle osočování mi přijde trapné.

..no..já se to právě snažila převrátit ne legraci a nebyla jsem sama..což bylo fajn..

Já se taky ptala vážně. A slušně. Takovéhle diskuse mi přijdou na hraně, pokud se týká pravidel písmaka (například toho, že uživatel nemá urážet druhé uživatele), tak mě zajímalo, jak to vnímají ostatní. Někteří mi odpověděli, z toho, že ty ne, STvN, neumřu. Je to taky odpověď. Jen mimochodem, pokud Tě zajímá zpětná vazba, Marvinova poznámka, za kterou ho napomínáš, mi přijde mnohem slušnější než vypsaná diskuse. Ale ty jsi admin, konečné slovo je samozřejmě Tvoje.

Janina6
03. 12. 2010
Dát tip
No, já se ptala vážně. Vadí mi právě takovéhle zlomyslné neadresné šťourání, jako že někdo tady někomu strašně vadí, ale neřekne se, kdo a hlavně proč.

..ajajaj--tady někdo bere sám sebe tak smrtelně váááážně..božínku..božínku..těžký život..:))) ..neavizuji nikomu..jen si tak kecám..:)

StvN
03. 12. 2010
Dát tip
Marvine, tvé soudy mé osoby mi začínají vadit, takže si je laskavě nech pro sebe. Překračuješ hranici slušnosti.

to netuším..:o)

StvN
02. 12. 2010
Dát tip
Fajn, ze vim, ze vas priste nemusim brat vazne. Diskusi prerazuji.

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Janina: dal sem sem jeho fotku neasi!

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
něco jako rumplcimprcampr, trapnej a blbej :-)

Honzyk
02. 12. 2010
Dát tip
do polivky, do prdele uzDDD

Honzyk
02. 12. 2010
Dát tip
...skret, Janina ? To je takovej nahrblej, slinta a do vseho prska, i do policky, ale ma tu vyhodu, ze se z nej muze stat kraluv sasek - a, jak znamo, saskove se nezabijej, zatimco kralove v 1 kuse:D

Honzyk
02. 12. 2010
Dát tip
tip:)))

Honzyk
02. 12. 2010
Dát tip
....hele, me by to nevadilo: klidne ja.....nekecam.

Janina6
02. 12. 2010
Dát tip
Kdyby ses ptal třeba na největšího tlučhubu, to bych měla pár návrhů. Ale skřet? Můžeš definovat skřeta?

sharik
02. 12. 2010
Dát tip
obcas rysa: bude ode me nezdvorile, odpovedet ti na to slovem chcipni? :-))

sharik, jednoznačně

:o))))))))))))))))))))))

Rajmund
02. 12. 2010
Dát tip
Heleďte, stejně dostanete pod stromek kosmetiku, ta nepruďte.

..no to jsem z toho blbá..teda! ..jak nebylo k tématu ..odbornice na skřety..že není k tématu????? ..někdo tu má asi strach..že bude odhalen..aha!!!

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Výborný postřeh!

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Pěkný postřeh Rajmunde. Jak velkej je podle tebe dero skřet?

Rajmund
02. 12. 2010
Dát tip
Deros-Skřet, jako slovo, označuje vnitřek psychiatrie. Musíš míti dosti vysoký level, abys ho přepral(toho skřeta, ne slovo).

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Proč pořád prosíš stývne. Víš přece že duke sám nic takového neudělá

StvN
02. 12. 2010
Dát tip
Jedná se o tohle konrétní avízo: 02.12.2010 12:09:37 kde jsem předpokládal, že někdo volá admina pro posouzení situace. Admin posoudil situaci tak, že ohlášení nebylo adekvátní, nadto hrubé a nadto nick sepotvkorunachstromu spamuje a nevyjadřuje se k tématu. Aby si někdo nemyslel, že nemám na všechny stejný metr, tak prosím buď o publikování pouze komentářů k tématu, případně o přeřazení diskuse do jiné kategorie. Díky všem za pochopení.

..skřete..to je mi jasné..že to musíš vědět..:)) ..autore..sharika neznám..seš si jistej?

podlě mně je to člověk, skrývající se za nickem sharik. pardon, jednou se to muselo provalit.

Kdo zakazuje v diskuzích avíza, je druhý největší skřet! Já to musím vědět!!!

..skřete..já to mám zakázaný..no..:)

Jak to že nedostávám AVÍZA, kua!!! O nás bez nás???

:o))))))..se mi to seklo..:)) ..ahaaaaa..dík za upozornění..:))

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Mně teď třikrát. Víš, na toto je stývn pes, hodně si to hlídá. Všechna avíza, která nepošle sám, k smrti nenávidí

..noo..to se nesmí? ..ale všem jsem poslala jen jednou..

..noo..to se nesmí? ..ale všem jsem poslala jen jednou..

..noo..to se nesmí? ..ale všem jsem poslala jen jednou..

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Posíláš avíza?

..co jsem provedla?

StvN
02. 12. 2010
Dát tip
Prosím uživatele sepotvkorunachstromu, aby se choval v rámci pravidel tohoto serveru. Děkuji.

..no nic..zavolám odbornici.. ..drndooooo!!!!!

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Jistě, ale nezapomeň na pomstychtivost skřetů, je prý nedostižná. Nu což, chceš být bit a nemáš peníze, bys zašel do salónu sado-maso. Tady je to zadarmo, viď, duku. Být po mém, vůbec bych se s tebou nemazlil a definitivně tě smazal

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Další skřet! Těch je. To bude práce je všechny odhalit a odskřetit.

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Je možné, že Pomerančová je vysoce postavená skřetice, Marvine. Ráda používá v internetových diskuzích slovo brokolice. A brokolice je zelená. To by mohla být indicie, svědčící pro její příslušnost ke skřetí skupině. Teď jde o to zjistit, jaké v ní má postavení. Jestli náhodou není i Největším skřetem.

Souhlas s Norem, aneb dej to pryč...

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Na tyhle skřetí triky mám čuch. Někdo právě vytvořil nick "Největší skřet" a tím pravého Velkého skřeta ještě více maskoval. Je také možné, že podskřet tak maskoval Největšího skřeta tím, že ho ze sebe virtuálně udělal z protektivní motivace celé skřetí skupiny. Jak jsem říkal: musí se na to intuitivně, nepropadat klamu.

..jeeee..Marvineeee..promiň!!!!! ..ale dočti..ono je to i tak zajímavé..:)

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Tajemství bylo odhaleno a milý duke (čti velitel) by mohl být tak hodný a poslat konečně celý tento blábol, nehodný podstaty Písmáka, do věčných lovišť. Viď, duku


.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Pomeračnová chodí často do chatu nebo co?

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Tvá paranoia nabyla nečekaných rozměrů. Předpokládám, že nejsi schopen plně vyhodnotit důsledky svého chování

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Bezva, dík za vyjádření. Nevím jestli je největší, ale skřet to s největší pravděpodobností bude!

Notreal
02. 12. 2010
Dát tip
pro mě je to jednoznačně papouch :))

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Další skřet - tentokrát moralizující druh.

Norsko 1
02. 12. 2010
Dát tip
Tvá paranoia nabyla nečekaných rozměrů. Předpokládám, že nejsi schopen plně vyhodnotit důsledky svého chování

.duke.
02. 12. 2010
Dát tip
Odhalení skřeti se často začnou bránit tím, že ruminují ohledně pomluv a napadání. Už jsou tady, už jsou tady!

Dero
02. 12. 2010
Dát tip
Pomi: Záleží na mnoha faktorech. Například na vzrůstu označovaného. Třeba já být skřetem jistě nemohu - byť nejvyšším. :)

dobrou noc...))

sepot: dekuji za nazor :-) dobrou noc

pokud by mě někdo nazval skřetem..brala bych to jako urážku nekhrubšího zrna..:)

Zajímalo by mě, jestli nazývání kohokoliv skřetem, je nebo není pomluva a není nebo je napadání... má na to někdo nějaký názor? :-)

..drnda domácí o tom ví své..jednoho chtěla dokonce zabít!!! ..pak se za něj ale vdala..no...))

Fouraix
02. 12. 2010
Dát tip
karel_letoun, Zdenda, LOBOCOP, SilverArrow, hovno_z_labutě, print, Vládce_Hoven

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Jo. Bytový skřety, ty znám. Vyhnal jsem je pomocí rychlovarné konvice. Ale na písmácký prostě nevím jak...

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Nejsem si jistej. Proto mě zajímá názor ostatních. Třeba se pletu. Skřeti se často maskujou.

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Ty seš dudák.

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Švanda, to je nějakej nick? Tipuješ, že je skřet Švanda nebo co?

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Koho tipuješ na největšího skřeta neasi!

StvN
01. 12. 2010
Dát tip
Tip nebo typ?

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Jakej je tvůj tip, StvNe?

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Podařilo se mi toho skřeta vyfotit: http://nd01.jxs.cz/995/394/8fe12af23e_29582085_o2.jpg

StvN
01. 12. 2010
Dát tip
Chat je naštěstí něco jako sklep, spíš než jako řídící centrum.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru