Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O prvním a posledním polibku

03. 12. 2010
17
18
2162
Autor
Metta

ještě jedna indispozice autobiografická

- Unglaublich! Tys ses fakt eště nikdy...? Komm hier! 

  ... Na, wie wars? Cos u toho cejtila?

- Neviditelnou přítomnost tvý přítelkyně a zbytky curry wurstu.

- Ee? Ale ted jsme přece sami, wa? Noch mal? Komm !

 

Přimáčkl mě penisem na zábradlí. Pode mnou asi pět metrů k hladině rozvodněné Maasy. To uplavu.

 

- Shit...jsou jisté zákonitosti, proti kterým...

- Neskočíš, ich hab dich!  Mein Gott., copak tobě ještě nebylo patnáct?

- Morální imperativ vole. Ona mi včera řekla: čumáčku, nebojí se maminka tě tak daleko  poslat samotnou?  

- hehehe...ich begehre dich so ich begehre dich ich begehre dich

- Tak to si musím najít ve slovníku. Lass los!

 

Práskla jsem sebou do Maasy. On taky.

Ty jeho suchý svršky XXL, co mi věnoval, nosím pořád. Byly holt značkový. 

 

 

"Unglaublich ! Du hast dich wirklich noch nie gek... Komm hier !"

---

"...naa, wie was das ? Was hast denn dabei gespürt ?"

"Unsichtbare Anwesenheit deiner Freundin und Reste von der Curry-Wurst."

"Ee ? Aber jetzt sind wir doch alleine, hein ?! Noch Mal ? Komm schon !"

 

Sein steifer Penis drückte mich aufs wackelige Geländer einer Stenbrücke.  Hinter mir etwa fünf Meter bis zu braungrünner Maas.  Bis zum Ufer schaffe ich es !

"Shit...es gibt doch bestimmte Gesetze, gegen denen..."

"Du springst nicht, ich hab dich ! Mein Gott, du bist noch nicht fünfzehn ?!"

"Moralimperativ, Kant, du Blödmann. SIE hat mir gestern gesagt...Mäuschen, hatte deine Mutti keine Angst, dich so weit weg alleine zu schicken ?"

"Hehehe..ich begehre dich ich begehre dich ich begehre dich..."

"Das muss ich im Wörterbuch suchen. Lass los !"

 

Ich warf mich in die eiskalte Maas. Er auch.

Seine trockenen Klamotten XXL, die er dann aus seiner Tasche im Auto rauskammte, trage ich noch immer. Es war ja eine sehr gute Marke.


18 názorů

Bíša
11. 12. 2010
Dát tip
T!

Tohle by se u nás na vsi nemohlo stát....?

*

renegátka
04. 12. 2010
Dát tip
Pěkné, moc pěkné.*

:)..paráda..

Metta
03. 12. 2010
Dát tip
dneska jsem ho potkala, na sobe jeho svetr a krivaka; ponozky nevidel. Krenil se, rek ze dobry, a ptal, kdy si konecne koupim novy:) Jeno pritelkyne me vzdycky rika; jak mi to sekne, a ja ji, jak hezky mu ten svetr upletla, dys cekame pred skolou na decka.:)

dadadik
03. 12. 2010
Dát tip
co se všecko nedovíme :)

Norsko 1
03. 12. 2010
Dát tip
Těžký život, sladké vzpomínky *

Metta
03. 12. 2010
Dát tip
P: no, nektery svrsky byly vysvlecene uz predtim a neco mel v audine v tasce na cviceni pozvani k nemu domu jsem se urputne branila a on se uz bal cinit natlak:) je to neco pres 8 let

Prosecký
03. 12. 2010
Dát tip
Vážná sebekritika! Špatně jsem se vyjádřil: překvapilo mě, když sebou práskl do řeky, že měl suché svršky. Ale asi to bylo tak, že jste oba mokří vylezli, a protože jeho bydliště bylo blíže, vzala sis jeho suché svršky u něho doma. Je obdivuhodné, že je stále ještě máš. Kolik to je let? Je ovšem pravdou, že mi také zůstaly z Berlína lacláče z podobné situace a je to už 22 let. Long kiss good night!

Metta
03. 12. 2010
Dát tip
VTM-mas recht:)

Honzyk
03. 12. 2010
Dát tip
)).........at spad, nebo nespad, znacka se ceni*** (stouralove)

Prosecký
03. 12. 2010
Dát tip
Jak to, že nespadl za tebou?

BigBivoj
03. 12. 2010
Dát tip
a on?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru