Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Našlapuješ tiše jako plachá kočka

03. 12. 2010
40
81
4468

..pro Tebe.. milá renegátko..:)

Našlapuješ tiše jako plachá kočka

 

když zvedá váhavě tlapky

rozhlíží se ostražitě moudrýma očima

 

máš v duši hebký kožíšek

pozorně nasloucháš

s hlavou na stranu

v zorničkách  ustaraný svět

vykoukneš zamyšleně přes záclonu

voníš levandulí

 

a v jemných dlaních kvetou básně

tak tě vidím


81 názorů

Delfín
31. 03. 2011
Dát tip
Já to právě moc neumím, ale už vím, kde je chyba! Už jsem to udělal,zkopíroval jsem si to do wordpadu, dal tomu jiné jméno a pak si otevřel flešku a přetáhl to tam, jenže ta fleška zůstala doma.;o( Měj se fajn!

..juu..opravduuu ???..tak to se nemůžu dočkat..)) ..já na flešku kopíruju běžně..dal sis ji do souboru?

Delfín
30. 03. 2011
Dát tip
Už ani psát neumím!;o( Vrací je správně... Jinak jsem spáchal básničku pro Tebe, jenže jsem to doma zkopíroval na flešku a ono mi to tady hlásí, že to nenalézá síťový zdroj. Budu to muset udělat jinak.;o)

čekám na vítr až zašeptá že můžu se smát pak udeřím v tamburínu slova se vysypou ze všech škvír vykašlu se na kritiku budu psát a psát co nového v korunách..:o))

Delfín
28. 03. 2011
Dát tip
Proč tak smutně šepotáš, kočičí klenote náš? Jaro už se vrazí domů, vesel se v korunách stromů...;o)

posbírala smutně okvětní plátky zrcadlo lhát přestalo sbalila do ranečku alespoň sny bude je opatrovat toť vše co jí zůstalo

Delfín
28. 03. 2011
Dát tip
Malá hravá kočička, co jí blýskaj vočička, upřímně předstírá něhu, člověku je do úsměvu! Rozšířil jsem svoje působiště! Kdysi jsem nejvíc řádil v komentech u sestřičky sluníčka...;o))) To je taky človíček podle mého gusta, ostatně takových by se tu ještě pár našlo! Jen to stíhat!;o( Tohle jsem kdesi četl, tuším to psal Jiří Orten, ale nejsem si tím jist, stejně jako tím, že jsem to nezkrátil či nezkomolil...Mám to možná ještě někde doma-sbíral jsem citáty, moudra i veršíky a psal si to do sešitu, ba znal to i nazpaměť, leč dávno tomU! ;o))) Co chtěla narciska, když stála před zrcadly a věci kolem ní dotčeně rychle chladly? Nic, nic už nechtěla, vidět se v cizích snech, bez duše, bez těla... Nebyla pramenem, tonula v pramenech...

:o))))) ..zdání klame..jsem veselá až běda..))) ..Narciska..to jo..to sedí..)))

Delfín
28. 03. 2011
Dát tip
Delfínek byl po přečtení Tvé básničky taky nějak mimo! Měl jsem dojem, jako bys ji vyrývala drápkem při pohledu na svůj vlastní obraz v zahradním jezírku. Malá něžná kočičí Narciska...;o))) Mohlo mne to napadnout už při rozboru Tvého Nicku...

..juuu..to je krááásnýýý..))) ..díky..delfínku..)))

Delfín
28. 03. 2011
Dát tip
Nasál jsem nádhernou snivou atmosféru a protože jsem po babičce taky Kocourek, něco jsem tu drápkem naškrábal.Inu, taky jsem byl náhle nějak M I M O! Na pružných tlapkách kočičích já našlapuji tiše, oči Tvé krásné zdobí smích i pohled z Něhy říše. Jak z pampelišky pápěří jsou chloupky Tvé, má drahá, a touha vchází do dveří duše, která se zdráhá uvěřit, že je možné mít pro sebe tolik krásy, smět na Tě dlaň svou položit, když večer Slunce zhasí, nesledovat jen z povzdálí Tě s ohněm v lampě srdce, smět být tím, kdo neotálí, v náruč Tě sevřít prudce, směs pižma s levandulí zas teď jemně nasát tady, být abonentem všech Tvých krás, a s Tebou věčně mladý...;o)))


ohhh to je tak roztomilé...

..děkuju..Bíšo..:)

Bíša
11. 12. 2010
Dát tip
**

..děkuji..:)

Háber
07. 12. 2010
Dát tip
pekné * a nežné *

:o)))))))))))))))..nj..:)))

Alegna
06. 12. 2010
Dát tip
kočky přece musí mít drápky a nejen je :-))))

aleg..:))..já mám ale drápky..:))) ..děkuji ti..:)

Alegna
06. 12. 2010
Dát tip
co ještě dodat, je fajn, že jste, a obě jste kočky :-)

..dík..

Lan
06. 12. 2010
Dát tip
T

..kocouři jsou potvory..mám vyzkoušené..:)))

Sebastiana
06. 12. 2010
Dát tip
Ano, to je renegátka. Krásné. Kočky milují levanduli? Tak proto mi počuraly ten levandulovej polštářek? Nebo to byl kocour. Řekla jsem před ním něco o kastraci.

..dobroooou...)))

..posílám.. ..krásné balení..to čumíš co????

..nooo..leda by ji někdo dal na tlapky skořápky...)))

Honzyk
05. 12. 2010
Dát tip
me napadlo, : muze placha kocka naslapovat "zhurta" jako medvide?.))D

neumím..:)))

kde jsou odrazky???? T!

axlík..se někde stav..do krámu kde prodávají sny..:) ..tam to majíííí..:)

..zeptek se..Evičky... ..nevíš jaK VONÍ LEVANDULE???? ---NOSTALGII...A čistotou..nádherně..:))

..ano..:)

...pro reneg*

..vím že je špatná..ta báseň..ale je od srdce no..tak si to tak neber..chrouste..:)

..chroustíku..co nadělám..:))))

..děkuji..jav..:))

javavia
04. 12. 2010
Dát tip
velmi pěkná a jemná básnička, jistě potěšila:-)

:o))))))))))))))))

misty
04. 12. 2010
Dát tip
juj, uz len kafe k tejto sladkosti :p

..děku..Norberte..:)) ..pravdu díš..já měla kocoura a zničil mi tři sedačky potvora...))

..že jo?..:)))

Makoves
04. 12. 2010
Dát tip
No, jo. To je naše Renegátka.

..díky..holky..:)))

vesuvanka
04. 12. 2010
Dát tip
krásná a milá báseň, potěší nejen renegátku :-))) TIP

koloušek
04. 12. 2010
Dát tip
Hezky jsi ji vykreslila, je to kočka, moudrá, milá, která s citem dává více, básnit umí převelice. T*

..jak kdy..jak kdy..:))))

foto
04. 12. 2010
Dát tip
ty máš v duši určitě také hebký kožíšek!*

..díky..hydronku..:)

Hydron
04. 12. 2010
Dát tip
milé ...mačacie... :)

..já to věděla Evi..že nebudu sama..:)))

renegátka
04. 12. 2010
Dát tip
Děkuji Evi, krásné ráno všem pejskům a kočičkám.

Adamova Eva
04. 12. 2010
Dát tip
jéééééééééééé, také tak vidím Evičku :O)))))

neználko..afro..děkuji vám..:)

Já taky miluji kočky. Levandule na ně působí jako droga. Opravdu milá báseň. +tip

nádhera.

..ehm..ale no tak..:))

wooow...

:o))))))))))))

..nj..jsem nemožná..:)) ,,co ty?

..honzyk..:)))) ..juno,.,dík..:))

Honzyk
04. 12. 2010
Dát tip
" v jemnych rukach kvetou básně", po potes... ... jinak popis kocky, co dela, kdyz "nic" nedela...

..aha..:))

baaba
04. 12. 2010
Dát tip
Já taky ne ...mám to jen naposlouchaný. Je to nějakej šanson :)

:))..tu neznám..:)

baaba
04. 12. 2010
Dát tip
milá* ...nevím proč, ale vzpoměl jsem si na frgment jedný písničky jdou kočky jdou své muže a psy popletou :)

:))..dík

skoro
04. 12. 2010
Dát tip
Co dodat,kočky.T Zdravím i renegátku.

..to jsem ráda..Evi.. ..já ti taky děkuji..za všechno..:)

renegátka
03. 12. 2010
Dát tip
Za tak krásnou báseň se sluší pěkně poděkovat, tak já tedy děkuji moc, šepotko. Tvá báseň mi udělala velkou radost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru