Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cestovní miniatura

04. 12. 2010
7
7
664
Autor
Hrušková

 
 
 

Cestovní


Zdřevěnělá duše stromů zaklela červený stín uprostřed kmenů višní. Zkameněly ruce mnohým nápadníkům v polovině stoleté noci. Zaspaly jahody na keřích, které obrostly ukolébavkami. Ždímám jazyk hmatatelného ticha, aby popletl hlavu mužům z orchideového údolí. Zatajila jsem dech na tři léta, aby cesta neuhnula pohledem, aby neodkvetla na sever.
 
 
 
 
 
 
 
 

7 názorů

Hrušková
19. 10. 2014
Dát tip

a díky za připomenutí mé starší tvorby, když si ji teď čtu z odstupu let; je tam vzpousta vzpomínek ;)


Hrušková
19. 10. 2014
Dát tip

díky moc R.L. za dnešní návštěvu; dnes už jsem k.o.; zítra tu nebudu; ale v úterý doženu všechny resty u tvých děl ;)


Fëanor
02. 01. 2011
Dát tip
Jak řekla foto. Splňuje to všechny náležité znaky veršů v próze. :) Ale chce to zaměřit se víc na obsah, aby to bylo o něčem, někam to nasměrovalo. Já tam zatím cítím spíš jen obrovský potenciál, který bublá a prská na všechny strany, zatím bez cíle. P.S. A naše profesorka byla taky ujetá na stromy... ;)

renegátka
04. 12. 2010
Dát tip
Velmi pěkné.*

Honzyk
04. 12. 2010
Dát tip
Hrušková, Hrušková, to se vám povedlo...k tabuli!)

foto
04. 12. 2010
Dát tip
chápala bych to i jako podařenou poezii-prózou!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru