Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Agnes

04. 12. 2010
10
23
1670
Autor
Hydron

....

uväznená v samote

ako Ježiš na stene

sa bojíš nadýchnuť

z boľavých úst

 

sú opustené

ako bronzová socha

na polici

 

po izbe kráča tma

zmotaná v pyžame

odmietaš jesť aj piť

z cudzích rúk

 

dobrovoľne sa vzdávaš

zatváraš skrehnuté

a čakáš

kedy ťa vezme do náruče

 

potichu odriekaš ruženec

zašepkáš tiché amen

a on kvôli tebe

zíde zo steny

 

zbohom

moja milovaná


23 názorů

Wincent
09. 02. 2011
Dát tip
odmietaš jesť aj piť z cudzích rúk muselo ti být hodně špatně, je to cítit, pěkně jsi to napsala, snad už je líp =)

Hydron
12. 12. 2010
Dát tip
díky bíšo za všetky veci za zastavenie a podporu ahoj

Bíša
11. 12. 2010
Dát tip
T.

Hydron
06. 12. 2010
Dát tip
ak sa pačila ma pokračovanie...

..nebudeme se dohadovat..jsem hodně unavená.. ..dobrou noc..

...pravidla hry urcil on zaradenim do volnych versov na literarnom servery...ja som na to pristupil....tym ze som komentoval jeho basen... ...jeho zivot nepoznam...ergo nemozem vedet do akej miery keca/hra....a do akej je to jeho osobna skusenost.... ...v podsate ma to ani nemusi znamenat...prave kvoli vid. vyssie...

..k takové básni napsat ..že je to směšné.. ..fakt ti to příjde fér? ..no..to je na tobě..

....pozri...zverejnil nejaku basen ako volne verse dal ju do placu...basen ma ohmatane motivy...povedal som ze mi to pride smiesne...a on ma zacal citovo vydierat...co je dost unfer od neho... ...ked to neunesie nech nezverejnuje...

..nevím o tom a dost pochybuju..jak ho znám..

avi

...preco by som mal byt...on tiez nie je empaticky ku mne...

Aššurballit...trochu empatie by ti vzkutku neuškodilo!

Hydron
05. 12. 2010
Dát tip
šepotku a Stano vdaka moc...

Háber
05. 12. 2010
Dát tip
ach * super *******

..je to nádherné a citlivé..hydrone..

Hydron
04. 12. 2010
Dát tip
azur a renegatka dakujem...

renegátka
04. 12. 2010
Dát tip
líbí se mi Hydrone*

azur
04. 12. 2010
Dát tip
dobré

Honzyk
04. 12. 2010
Dát tip
...jezis, ja delal sanitare v nemce - a nejvic jsme se nasmali pred marnici....to nesmis takle brat, nebo se zblaznis...jenze nas smich (tam), troufam si tvrdit, byl ocistny, tohle je jen takovy, no, stavebnicovy...lepsi slovo me nenapada.........

...hovorim o diele...

Hydron
04. 12. 2010
Dát tip
ked je niekto vážne chorý a je na prahu smrti tak je to smiešne ? zrejme si v tej situácii ešte nebol...tak nevrav že je to smiešne chlapče!

...smiesne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru