Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Experiment - Napsaná (a+)

05. 12. 2010
12
10
1653

 

zařazuju vyšší rychlost               mezi vlastní oči
a pak sázím ráno za ránem               barevné tečky
stejné body co odskakují               do úmoru teskní             
ale nikdy vlastně nevím               ještě sněží nocí
kým jste dnes vy               přidušené sloupořadí
všichni stojící kolem osudu               běží bez dechu řečí
chichotají se mezi kamení               polapené myšlenky
a ráno zase vysvobodí               pouta nerozlomí
opilce z jejich nuzné radosti               trpce prožité noci


10 názorů

Oniside, zde se trochu červenám z pochvaly - přec´ Brno je docela velký :-D Jen poznámka k názvu, ale nejen k tomu. Tradičně názvy "flákám" a je mi to vyčítáno. Snažím se tam dát označení (experiment, -obrazová,...). Zde jsem to doplnil názvem "Napsaná" v určitém vztahu (především vnitřní paralelnosti) k Ortenově Napsané...

Onisid
21. 12. 2010
Dát tip
Máš skvělé nápady. Mezi těmi skvělými nápady míváš spoustu téměř geniálních nápadů, kterými čeříš vodu přinejmenším zdejší písmácké poezie. ALE! Někdy Ti chybí jenom lehce některý z těch úžasných nápadů dotáhnout a vytáhnout a dovést jej tak k dokonalosti. Třeba právě tahle báseň se lehce mohla stát geniální: propojit obsah ještě s obrazem, tzn. máš tam verš přidušené sloupořadí (btw výtečná konotace). Obě básně jsou v podstatě takové dva sloupy, které se vzájemně nedotýkají, na první pohled spolu nesouvisí, ale tvoří sloupořadí a podpírají cosi, měly by podpírat, vyzdvihovat, nést myšlenku obsaženou v názvu, který je....experiment. Zbytečně fádní, prázdné, nudné, nic neříkající. Že je to experiment pochopí každý druhý. Strašně mě to mrzí, když skvělá báseň a nápad může být dokonalá, ale není. Jasně, jsou to potom už maličkosti, ale...ksakru. Ale zasloužíš si TIP jak BRNO. :-) Pokračuj v téhle cestě!

Bíša
11. 12. 2010
Dát tip
!

Děkuji za odezvu :-) médea, ano, to má. I já raději údernost :-) Juno, dle libosti. :-) Pro ty, kteří si troufnou, mám nový menší experiment.

Slimáček
08. 12. 2010
Dát tip
toto je přesně expo dle mého gusta, daleko od hranic banálnosti, zároveň však zacílené na přístupnou úroveň. *

médea
06. 12. 2010
Dát tip
víc se mi líbí každá sama za sebe, má to větší údernost ;)

*

Háber
05. 12. 2010
Dát tip
:)*experimenTálne * čisté *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru