Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ironická-Probdělá

28. 11. 2001
10
0
2246
Autor
Bhati

Všechno je řečeno v názvu...

Napiš mě

svou pastelkou

 

Vymaluj mé

řasy /a pokoj/

 

A nech mi

kruhy /pod očima/

 

Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.

 

S pozdravem


Bhati
01. 12. 2001
Dát tip
Bacil: hihihi..ale to je milé! :-* Matyjustin: že líbáš Ť? :-) Ťuhýka nebo Ťavu nebooooooo...:-))) MaVolt:lichotíš mi...moc...děkuji :-* Šiváááánku...ty broučku...:-)))

Šivan
29. 11. 2001
Dát tip
tip tak tip tak tip tak

clovrdik
28. 11. 2001
Dát tip
:-)) dobrý :-))

Pepo
28. 11. 2001
Dát tip
Óóó, Petulka! To tiež stojí (nielen!) za reč.

Elyanne
28. 11. 2001
Dát tip
Ať hloubím v hloubi své mysli, jak hloubím, slova hlubší (a vůbec nějaké) kritiky nenacházím. *

Matyjustin
28. 11. 2001
Dát tip
že líbám Ť!!!

Astalavista
28. 11. 2001
Dát tip
Neruš mi mé kruhy, velkej - malej :))))))))))))))))))*

Pepo
27. 11. 2001
Dát tip
"mé kruhy pod očima" - nechám ti (mi); máme spolu tip

Petula
27. 11. 2001
Dát tip
Odhoď únavu! Je listopad a budou vánoce... Přece bychom se nerouhali veselí krouháním pod očima!

░▒▓~_~▓▒░


P.S. A zrovan NIC nevyřídím!!! :o) Jen se proběhni v mlze! Je krásná! A svědčí pleti!!!

Climaster
26. 11. 2001
Dát tip
:o)

hermit
26. 11. 2001
Dát tip
:-) tip

Kastel
26. 11. 2001
Dát tip
Za tohle ty kruhy pod očima stojí (ať to stojí co tu stojí:o) T

Bacil
26. 11. 2001
Dát tip
Nejsem schopen hlubší kriTIky, příště se třeba polePším.

Wopi
24. 11. 2001
Dát tip
hlubší kritiku?? :)))) **** chiméry

Sala
24. 11. 2001
Dát tip
Bhati, kdybys chtěla vybílit, pár by se jich určitě našlo. Poohlídnu se ti.. céééš? :) Po vymalování je momentálně (na mrknutí řas) poptávka. Nemůžu ti napsat cos mi připomněla, protože.. taková pastelka se ještě barvičkou, aby se nečervenala, nenašla :))) vylíčím ti radši (vápno došlo) pokoj. Je to taková standard obdélníková místnost, čtyři na pět, nějaká okna, čtyři stěny, podlaha (někdy i probděle plovoucí), vchází se za kliku (pokud ji máš a se namane) dveřmi, nad tebou padající strop. Všecho potřebné k inspiraci tužkou na pomalování nesnesitelně bílých stěn vpravo dole hned vedle kladného uzemnění. Spojení /pokoj pod očima/ ti užitím i uměleckým vylíčením přeju Napsat předem děkuji je dost ošemetné.. víš, na tvém místě bych si (s tipem) počkala. :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru