Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kliky od dveří

09. 12. 2010
1
6
506
Autor
Hrušková
 
 
 
 
Kliky od dveří


Rozházené kliky po chodnících znamenají osobní nedostupnost, jako když bouři nečekaně popadají blesky ze zamračeného stolu z mraků. Myšlenky předjely světlo v ulicích, kde si lidé nabírají ze studní ticho do džbánů na vodu, kde nikdy neprší o sobotách. Právě odkvetl květen. Myšlenky zůstaly viset v odpoledních pauzách na čaj a ticho postavilo zeď vlastním vzpomínkám.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

6 názorů

Velmi zajímavý styl psaní, zaujme a potěší pokud do něj člověk chce proniknout.

blbjenka
09. 12. 2010
Dát tip
kam tyhle minitury povedou aneb to už jsem asi říkala, žejo

Hrušková
09. 12. 2010
Dát tip
H.: zdá se, že to v tobě vyvolalo nějaké emoce... tolik písmen a zrovna i dvě kritiky...

Honzyk
09. 12. 2010
Dát tip
p.s. s klikama to samy, to jsem byl jen mensi.........)

Honzyk
09. 12. 2010
Dát tip
jojo, zdi....ty mi davas, Hruskova. Ja kdyz se zamyslim, jdu - a prastim se ti treba vo zed i na sidlisti. Ty krve ! To mam odmala: ja domu pridu krvavej a fotr: ze tys zaase premejslel, ty smejde!No? ? Bum ! Dalsi rabna... odtud, pro sebe dikybohu, odchazim nezasazen.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru