Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jozef M.

09. 12. 2010
7
20
2086

Šedý priemer

žiadna sláva

o každý deň

zakopáva. 

 

Ako všetci ostatní

míňa svoje krátke dni. 

 

Potichu svoj život žije

bez zápisu do histórie. 


20 názorů

Meheš
31. 08. 2011
Dát tip
pekný záver. T

Ostrich
01. 03. 2011
Dát tip
Jen bych tam na začátku nedal "o každodennost", ale "o každý den" - pak by to vyšlo rytmicky :-) A co se týče "zápisu do historie"...co kdo víme, koho či co nevědomky ovlivníme? Svět je obrovitánská síť vztahů... a někdy stačí náhodou, nevědomky do někoho strčit...kdo stojí právě... na prahu :-)

keby nebolo uniformne sede nebolo by vystizne. Tema si to vyziadala

Trochu uniformě šedé, ale velmi výstižné.

malo to byt o priemernom jedincovy ktory prejde svoj zivot bez toho aby zanechal stopu. CO je podla mna drtiva vecsina z nas. Jozef Mak clovek milion.

modernista

open end. som modernita.

blbjenka
09. 12. 2010
Dát tip
začátek celkem fajn, konec divný (a koukám, že nestíhám držet prst na tepu doby, bo o kokainu aplikovaném do pr...e slyším prvně:)

Honzyk to Chicago mi uslo. Nevadi. A bacha na to čo bereš, kupuj len overene zboží.

Honzyk
09. 12. 2010
Dát tip
Chicago...ten kokain je previt, sorry, zase jsem si dal vo jednu lajnu vic, do prdele uz!D

Honzyk
09. 12. 2010
Dát tip
............muzikal Chicaho ma v nem Mistr Celofan...znate?? Presne todle!...tipuju, Bozka, hod sanema doprava!D

nemyslim moj zivot myslim ten o ktorom pojednava basnicka.

Whitesnake
09. 12. 2010
Dát tip
Myšlena básnička, o tvém životě nevím nic.

Octopus Syd vynechala som strednú slohu. Preventivne.

žiadna sláva ta basnička, alebo ten život?

Whitesnake
09. 12. 2010
Dát tip
žiadna sláva, čo robiť ?

Lan
09. 12. 2010
Dát tip
Až mě zamrazilo. To i proto si tu píšeme...toužíme zanechat alespoň nějakou, alespoň maličkou, stopu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru