Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Finito...

11. 12. 2010
2
5
1047
Autor
Světloslav

finito la komedia... V nejlepším přestat ! ... odhodil jsem zde vše, co mě tížilo a končím tady - na Písmáku ve svém sebeobnažování. Má dílka splnila svůj účel...více jsem neočekával. Jen taková malá láska chvilková:-) PS: snad zase za 10 let..Ahoj.

Tulák po hvězdách se vrací domů.

...z labyrintů vašich světů, zpět do ráje srdce svého.

Nachází zde svůj pokoj a klid.. i skutečné štěstí a radost.

Jen srdce mu napoví, k čemu byl zde na Zemi povolán.

 


5 názorů

Moc Hezky Napsáno...Díky...

Ty bys byl obnažený velmi zajímavý i pro heterosexuála-muže. A zatím se tu promenáduješ jako atlet před závodem...v teplákové soupravě aby ti nevychladly svaly. Nechceš spacák? Hele kokukej sundat gatě jako pověstný Císař obleč neviditelné šaty a necouvej jako rak, jsi střelec. Tak pal!

Světloslav
11. 12. 2010
Dát tip
Pro tebe není důležité, k čemu jsem povolán já nebo ti druzí, ale k čemu jsi povolána Ty! Poznat, jaké máš dary "zeshora", které jiný člověk nemá a které můžeš sdílet s druhými... už jsem se zde obnažoval dost a nebudu v tom pokračovat. Ale dík za Tvůj zájem :-)

..škoda..Romane..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru