Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

trochu nasranej výkřik z přívalu pořád stejné "ženské" poezie, takže taky naprd

14. 12. 2010
9
28
2115
Autor
coura

modloslužebnice

jsou slova a pauzy

a slova a pauzy kterými se vzájemně hladíte po IQ nebo covyvíte

ty barvy, barvičky, zvučíky....

 

ti moji bývalí neměli ani hovno poezie pro ženu

ale hladili

a je každýmu prd po tom jestli se holím

nebo jak často se meju

věděli kde

 

někdy masturbuju u počítače

ale jiným prstem píšu!


28 názorů

coura
28. 12. 2010
Dát tip
a2a2: ano, je to reakce na jednu z těch tady nad tebou, vše je pravda, co říkáš a není to nic jiného než sonda, poezie tedy rozhodně ne, viz výše u kritik

a2a2a
28. 12. 2010
Dát tip
tak tady jsem se zorientoval snadno, podle mého soudu na rozdíl od tvých dvou následujících je tato nesena od začátku do konce na jednotící prožité emoci a ačkoliv se tváří báseň spontánně, je psána podle mne s odstupem, o čemž svědčí zejména poslední verš. V těch následujících, zvláště pak v té poslední básni zde zatím uvedené je na můj vkus přehršle obrazů a jsou sypány takovou rychlostí, že na mne působí roztříštěně. K této bych snad ještě dodal, že z hlediska obsahu není nijak nová v pojetí.

ArnieR
15. 12. 2010
Dát tip
Milá couro, to já nevím, kdybych to věděla, tak už tady dávno nejsem, ale koupu se v šampusu, který bych si koupila za peníze ze svých vydaných sbírek.. Nikdo ti neřekne, čím máš zaujmout... budeš si na to muset přijít sama. Někdo zaujme sprosťárnou.. Ale je tu spousta autorek, které zaujaly a sprosťárnu v názvu nikdy nepustily (třeba taková Baronka). Je jediná pomoc: snaž se, per se, rvi se, piš a nebo se na to vyser. PS: Husí pírka občas vyraší každé. Stejně jako havraní.

coura
15. 12. 2010
Dát tip
ArnieR: No to je dobrý, a kdy to přejde, kolik jich musím napsat, dlouhejch názvů se sprostým slovem, aby to přestalo fungovat? A mám to zkoušet, chci pozornost za tuhle cenu? Bez pozornosti je to taky blbý, hlavně když tak trochu závidím husičkovské smečce, že mohou žít a psát v iluzi či pravdě, že je někdo má rád, obdivuje minimálně zkrze dílo, mám i vzek na některé reakce z této stránky, to už není ani zrcadlo na dohled? Nebo brokovnice na postřelení kejhavce? Chjó!

ArnieR
15. 12. 2010
Dát tip
Možná, že jsi napsala zásadnější věci, ale pravdou je, že název ani jednoho z nich mne nedonutil k četbě. Tohle ano. Chápu, že je to nespravedlivé a velice, velice povrchní, ale takové je riziko tvorby. Je už taková, coura prodejná. (Bez emoticonu.)

Oldjerry
15. 12. 2010
Dát tip
Couro - není problém - budu tě vynechávat, abych se tě nedotkl smajlíkem (:-)

..já své závorky jako smajlíky neberu..a musím se strašně zrovna držet abychch je tu zas nenacpala..když se chechtám..(chechot)

coura
15. 12. 2010
Dát tip
sepot, Oldjerry: co nerozumíte na větě - prosím, už mi nikdy nikdo neposílejte smajlíky?

Oldjerry
14. 12. 2010
Dát tip
Jo, je to OK... a co se týče parfémů : sháním origoš Smell Papermoney (:-)

..buď klidná..nevyhraju..:))

coura
14. 12. 2010
Dát tip
Evička: to mě nenapadlo, myslela jsem právě na zneužívání bývalých lásek v těch protipólních podáních, ty odhledy od sebe... prosím, už mi nikdy nikdo neposílejte smajlíky taky si myslím, že je to trochu povrchně zpracovaný téma a připadá mi divný, že stále funguje trocha sprostoty od holky jak mucholapka na reakce, i když jsem samozřejmě ráda, že si někdo všimne, to jo, ale snad jsem napsala i zásadnější věci sepot - co ty seš zač? často tě řešíme, furt nevím, a ani nevím, jestli chci něco osobního vědět, to není útok, každopádně místní soutěž určitě vyhraješ, čehož bych se osobně dost bála...

Evička
14. 12. 2010
Dát tip
bývalí .. právě tohle slovo, klíčový, mě zklamalo .. pak to vypadá divně, to celý ... výkřik nadržený holky?

ArnieR
14. 12. 2010
Dát tip
Pěkně, coura:D.

Honzyk
14. 12. 2010
Dát tip
3lobyte))))))))))))))

Max Hutar
14. 12. 2010
Dát tip
Taky jsem masturboval u počítače. To přejde.

Metta
14. 12. 2010
Dát tip
:) tak to sem este nezkousela

..joooooooooooooooooo..to je ta pravá vně!!!!!

dobre, sep, abych byla IN, ode dneska kupuju vuni NOVE AUTO!

¨:o))))))))))))))))...jooo????????? ..lesní jahoda!!!!! ..brack..tak nevkusná vůně!!!!

ja se teda sprchuji kazdy den a na krk si davam takovy ten auto-stromecek, abych pekne vonela. Vetsinou LESNI JAHODU.

..si přečti něco od brackenridge..budeš mile překvapená..:)

..supr..:)) ..fakt jiným prstem????

jeeeee....to je dobryyyy!!!!! T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru