Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vracím Ti vlnky pod sukýnky

17. 12. 2010
8
4
2006
Autor
Delfín

Byl pozdní večer, 7. listopad, v rádiu známý song začali hrát, snad sotva zazněl první její takt, já tužku popad', verše začal psát. V básni se smutek s marnou touhou schová... Fikce či pravda? Kdo jen by se ptal? Snad odpustí mi Zdeňka Lorencová, že její verš jsem do básně si vzal...

Myšlenky Tvoje kdesi bloudí,
když u "branky Tvé" zaťukám,
rty marně o polibek loudí,
v touze své dál zůstávám sám!

Den stvořen zdá se k milování,
však z Tebe vane divný chlad.
Přemítám smutně, co mi brání
u jiných "vrátek" zaťukat...

Vracím Ti vlnky pod sukýnky,
Ty zjevně nechceš si dnes hrát!
Zvonečky luční - cinky linky,
zní Lásce umíráčkem snad.

Ze všeho, co prý věčné zdá se,
Láska snad nejkratší má děj!
Pocity něžné v plné kráse
vystřídá pustá beznaděj...


4 názory

Delfín
28. 03. 2011
Dát tip
Ale Ty nejsi Lidka! Tak kdopak se tu rdí? Je to jen jistá chybka či rébus zánovní?;o)))

sbírám vlnky pod sukýnky lýdka se mi nějak rdí..:))) ..když dá bíša tři hvězdičky..tak to je nejvyšší počet bodů..)))

Delfín
10. 02. 2011
Dát tip
Co je to Hmm***? Jinak jsem rád, že jsi z nemocnice doma, doufám, že je to tedy lepší...Četl jsem u té šepotavé diskusi týkající se básně psané podle Tvé/ na epice - prý jsi to taky sledoval.../ Hodně zdravíčka přeje Mirek P.S. Zrovna jsem koukal dnes na fotku z Počátek, jenže jsi tam jen zády, tak jsem si vzpomněl...

Bíša
09. 02. 2011
Dát tip
Hmm***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru