Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až překonám masturbaci písmákem

18. 12. 2010
37
104
5584

Až překonám masturbaci písmákem

 

vrátím se

  nebude počkej

     doufám že nezaschly barvy (fakt jsou drahé)

nedopletený košík na mě blbě řve

       nebude počkej

    FAKT NEBUDE!!!!

 Budu tě slyšet

 a vyšukáš mě do

        mrtva !!!

 

začnu zas malovat

                  a psát

   NORMÁLNÍ DEBILNÍ BÁSNĚ!!!

                                      

 

 


104 názorů

:o))))

Bíša
27. 04. 2011
Dát tip
Hmm...

no..mám ti pocit..že už se mu podařilo sežvýkat a vyplivnout mě..spokojeně si říhnul..

Wronski
29. 03. 2011
Dát tip
spíš neukojitelná :o)

:o)))) masturbace písmákem je ovšem vražedná děvka..))

Wronski
29. 03. 2011
Dát tip
masturbaci nepřekonávám :o)*

:)))))))))))))))))))))))) ..kiwe..věříš..že jsi mě potěšil..že nejsem v tom sama?..)))

Někteří autoři píší velmi otevřeně své prožitky i pocity.A o masturbaci písmákem také něco vím. Jen nevím jestli je to promarněný čas nebo ne. Sifon kape, obrázky stále nevisí na zdi, do komory chodíme s baterkou....

..dík--)))

Do mrtva! Tip

..axel..nezlob..:)))))

..he he..neptej se..))

..není..jsem to mylsela vážně..ehm.. ..jsem byla nabroušená..no..tak nemluvím normálně...) ..nedávej!!!:)))

Makoves
20. 12. 2010
Dát tip
Tak nevím jestli tomu mám dát tip. Doufám, že je to pouze parodie na básně autorů, kteří si neodpustí vulgarismy v poesii.

Alegna
20. 12. 2010
Dát tip
hm, tak jó :-)))

..ehm..nj..no..:)))))))

Alegna
20. 12. 2010
Dát tip
tedy šepotkóóóóóó!!!!!!!!!!!

..se přece nečertím..mám radost..:))))

,,tak fajn..některým se to nelíbilo..no..:)))

..faaakt?..:))))

..kózo..ne s..)))) ..moorgu..že bych byla na dobré cestě?..))) ....páterku..to mě těší..že si to myslíš...)))

moorgaan
19. 12. 2010
Dát tip
simte.. davnos prekonala... na Pismaku jsi nekolikrat za den a mastrubujes jen trikrat denne!..

PÁTER
19. 12. 2010
Dát tip
Ššššššepotko, tohle je jiný kafé! Mácha ať se obrací v hrobě jak chce, a kdo chce,může se přidat také jak chce.Těch poloh je spousta, jen si vybrat tu svou. Ovšem "poloha" Tvé básně vybočuje z řady, proto budí rozruch. Jenže kontruješ tím nejlepším způsobem. Ano, jsi normální ženská!

kóza
19. 12. 2010
Dát tip
masturbaci s písmákem?

..cože?

Honzyk
19. 12. 2010
Dát tip
--e-mail?)))

..jeee..Zuzi..já na sebe nechtěla upozorňovat..to ze mně prostě vylítlo..:)

Zuzulinka
19. 12. 2010
Dát tip
mně nepřijde debilní, ale nechci autorku nikterak urazit, když řeknu, že je zbytečná...podle mě je zbytečné na sebe takto upozorňovat, tímto způsobem to podle mě zvládne každý

..nj..to je správný pohled na věc..:))

nostalgik
19. 12. 2010
Dát tip
Každá báseň se může někomu zdát jako debilní. Konečně, od toho je to báseň... :o)

..věřím..Zuzi..:)

Zuzulinka
19. 12. 2010
Dát tip
tenhle typ "poezie" nemám ráda, vůbec sprostá slova, vulgarismy v básních....

:)))))..to je dobře .že ses z toho neudělala..))))) ..Lucia..:))

:))..dík..:)

Slnko
19. 12. 2010
Dát tip
:) nezvycajna od teba, ale fajn, t

..no..věak to není k smíchu..ani..:)))

sveřep
19. 12. 2010
Dát tip
sepotko, ani se moc nesměju. tedy ne moc vesele.

..jo jo..:))))

BigBivoj
19. 12. 2010
Dát tip
ó cho chóóó :))**

jejdavilda
19. 12. 2010
Dát tip
Kristova noho, neblahý vliv Písmáka na osobnost je zde

..nepřekřičím.. ..nj..zbytečné..však vím..


Rampoušek
18. 12. 2010
Dát tip
síla**

..afro..samo..:)) ..háber..tož dík..)) ..hanako..to je sranda..:)))) ..ostatním se omlouvám za avi ..mi to tu modří..

hanaka
18. 12. 2010
Dát tip
šep, věříš, že já si teď dokola a dokolečka zpívám koledy na představení, aby se mi to usadilo v palici - huláká mi to z PC - a přitom čtu tohle ??? Dobrý kontrast :-)

Háber
18. 12. 2010
Dát tip
a jéje * milé *

Jak jsem už psala, poezie by měla asi i šokovat. To po tobě ani nechci. Samozřejmě to nemaž. Piš ze sebe. Ať poznáme všechny stránky tvojí osobnosti. :-)

..hanako..))) ..afro..věřím ale nesmažu..i to jsem já..:)))

Šepotko, vzhledem k tomu, jak píšeš běžně (nebo spíš jaké básně tady běžně publikuješ), tak to člověka vysloveně šokuje. Po pravdě, já takové věci nepřekonávám ničím. A už vůbec ne Písmákem. :-D Ale proti chuti... Ne, je opravdu dobrá. Možná by měla poezie o něco víc šokovat. Ale jak jsem napsala, můj šálek kávy to prostě není.

hanaka
18. 12. 2010
Dát tip
šep a brack :o)))))))))))))))))))))))))

,,taky nevím nic o krizi na písmáku..směju se a jdu si ..eeeeeeeeeee..pomilovat se..:))))

NightStalker: Toho si ani nejsem vědom. Ostatně - promiňte mi mou neznalost o jakou další krizi Písmáku tenktokrát, když se zeptám i takhle generálně, jde?

:))))))))))))..brack..:)))))seš fakt kámoška...)))) ..niku..nevám vo co go ale baví mě to...))))

P.S. zmiňovaný slimák není ACARNIVORA....ACARNIVORA je autor citátu "S inteligencí slintajícího slimáka"

pojisti si ho a ja ti ho prijedu ODKRAGLOVAT

..kurnik..sedí naproti mně..a hučí a hučí..asi ho zabiju,,:)))))))))))))))

renegátka
18. 12. 2010
Dát tip
Máš pravdu Lan, Hynek šukal taky. Já jen, že ta ošukaná romantika už není tak tajemná.Prostě jen tělo na tělo.

aha tak to jsem asi mimo mísu : D

hanaka
18. 12. 2010
Dát tip
šep, už si ho všímáš???

Sebastiana
18. 12. 2010
Dát tip
Jan Šuránek- no znala jsem vyšukat do bezvědomí, ale do mrtva je asi víc.

hanaka
18. 12. 2010
Dát tip
četla jsem :-)

..jsem si konečně po dlouhé době úplně normálně zdřímla a koukám..co to?????????, ...))))))))))) ..omlouvám se všem romantikům..jež jsem zklamala..za hromadné avízo taktéž..:)))) ..pomilovala jsem měla na mysli..no..:)))) ..jinak ..je to báseň pro mého manžela.:.))))

ano, jiz jsem se inspirovala a napsala basen AZ PREKONAM PISMAKA MASTURBACI. sice nevim, co to znamena, ale to jiste nevadi. ;-DDDD

hanaka
18. 12. 2010
Dát tip
šep, je to taková brackenbridgeovina :))))))

Sebastiana: Tak vzhledem k tomu, že Jan Zábrana vzpomínal ve svých denících i výraz "vošukaná až na kost," tak si myslím, že po etymologické stránce to k Šepotinu "vyšukat do mrtva" dojít jistě muselo. :)

Lan
18. 12. 2010
Dát tip
Mácha se v hrobě neobrací. Je nadšen! Karel Hynek Mácha Deník z roku 1835 22.října 1835 Mezitím jsem ji několikráte fikal, dvakráte to vyšlo pozadu, několikráte jsem to zadržel; až jsem ráno ztropil onanii. Hrál jsem si s její nohou, sundal punčochu, sedla na kanapé, zvedla nohy a já jsem se jí díval atd. Když jsem ji fikal, musila se přehnout přes stůla a stěžovala si, že ji to tuze bolí.

No, já jsem přinejmenším šokován. To jsem tedy nečekal.

Sebastiana
18. 12. 2010
Dát tip
Tý jo, to si dám do oblíbených, teda šepotko, ty se nezdáš, ale je tě dost. Musím mužovi říct, že znám nový výraz- vyšukat do mrtva, cha, nářez.

jo taaaaak. vyborne.

co to znamena KLUBIM?

Je to zajímavý vhled na dlouho diskutovanou problematiku kritiky a úrovně básní zde na písmáku...a jak někteří individua s inteligencí "slintajícího slimáka" (ACARNIVORA) zapříčiněj odchod oblíbených autorů snot(a) a Jár(y) Agnes...a určitě mnoha dalších...

VYBORNE!!!!! ja masturbaci prekonavam susenim kojotich hoven....;-DDDDDD

Rajmund
18. 12. 2010
Dát tip
Šepot utrženej ze stromu řetězovýho

,to je fakt fuk.za tip dík..jdu spát...)))

Hydron
18. 12. 2010
Dát tip
hm trocha netradičná od teba to je fakt, ale na tip to isto je ...:)

soldiii,,děkuiiiii..)))))

..afro..díky ti za to a to myslím fakt vážně..))) ..ovšem mysím si,že je dobrá...)))

renegátka
18. 12. 2010
Dát tip
Já vím, když to nejde po dobrém, tak to půjde po zlém.Přitvrdíš.

Promiň, ale tohle na tip nevidím. Tohle není můj šálek kávy.

.neználko..:))))))))

to je odvaz...*

..Evi..))))))..Mácha se obrací v hrobě..))) ..afro..to je přesně to..co jsem zrovna napsala...)))

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)) :)))))))).........

:-D No, já netvrdím opak, šepotko. A jenom pro informaci, co je přesněji ta "normální debilní báseň"?

renegátka
18. 12. 2010
Dát tip
Mácho, ty to vidíš!

:)dougu...))))))))))))))))))))))))..))) ..afro,..já jsem něžnmá poezie...))))))))))))..a normální ženska...))))))

I ty. Bože, co se to dneska s tím Písmákem děje. Samý sex, krev, vraždy a dokonce jsem tady zahlédla i mučení brané jako rozkoš dvou osob. Ale ty? Taková jemná duše? A já sem chodím za něžnou poezií.

Douger
18. 12. 2010
Dát tip
=D Až překonáš masturbaci písmákem- nikdy... šepotko... to je jako boj s někým nesmrtelným... to prostě nejde=)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru