Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literatura fraktur

23. 12. 2010
21
28
4593
Autor
Miroslawek

 

tryskoví mluvčí jen zurčí
jak jim herz gigahertz určí
amplinudu varných jmen
trestat do kamen

 


28 názorů

chce se mi plasat

tohle by se dalo tesat


Chigwell
09. 10. 2011
Dát tip
Na toto téma doporučuji školu u mistra:aleš-novák :)

MAJKL65
05. 08. 2011
Dát tip
Pokud to budu číst od konce, bude to naprosto stejná p*čovina, jako když se to pokusím zkonzumovat od začátku.

MAJKL65
03. 02. 2011
Dát tip
Ábr švábr domine :-)

mám rád tvoje veci práve kvôli tej zvonivéj zložitosti a toto mi príde o ničom...

Bosora
02. 01. 2011
Dát tip
Hmm...

Janina6
26. 12. 2010
Dát tip
Krásný lyrigram... a v názvu je tur ve fraku :-)

Marcela.K.
23. 12. 2010
Dát tip
hravo! :-)

moorgaan
23. 12. 2010
Dát tip
po teto amplitude si rad sjedu z vrsku.-))

Nee bedlu JEDLOU

Miroslawek
23. 12. 2010
Dát tip
Rajmund: nemusel, ale chtěl ;)

Rajmund
23. 12. 2010
Dát tip
Mirda- nemusel jsi mi ten Tvůj text citovat v takovém rozsahu. Stačilo prvních pár vět, zbytek bych sivklidu poslechnul z cédéčka

Miroslawek
23. 12. 2010
Dát tip
brackenridge: obyčejnou bedlu?

Miroslawek
23. 12. 2010
Dát tip
RAJMUND: Král: Díky, princi Jasoni. Vyřiď svému královskému otci… (Prohlíží si pecku.) Co to je? Jasoň: To je pecka, králi. Král: Aha. Vyřiď svému královskému otci… Obyčejná pecka? Jasoň: To není obyčejná pecka. Podíváš-li se zblízka, zjistíš, že je v ní vyřezán celý náš zámek. Král: No jo, mně se zdála nějaká prožraná. Vyřiď svému královskému otci… Co to je, tady to? Jasoň (ukazuje na pecce): To je hradní brána s padacím mostem. Král: Podívejme se… A tadyhle? Jasoň: To jsou komnaty mého otce. Tady má okno a tady vedou schody takhle dolů do zahrady, tohleto jsou záhonky. Král: Pěkně si žijete. Vyřiď svému královskému otci… Ježíšmarjá, teď mi to někam upadlo. (Všichni hledají pecku.) Kam se to mohlo… mám ji! Ne, to je nějaké svinstvo… No nevadí, vyřiď svému královskému otci můj nejvřelejší dík, oni až budou zametat, tak se to najde. A nyní pověz, princi, co tě k nám přivádí.

ja bych ti rada prilepila jednu velkou BEDLU T

Rajmund
23. 12. 2010
Dát tip
.. že se na Písmáku nenalézá kategotrie Vychcánky.

guy
23. 12. 2010
Dát tip
intrestantní text :-)

blbjenka
23. 12. 2010
Dát tip
:o) (nejvíc ovšem pobavila inkrementace aneb i nepozorné čtení je někdy k užitku :)

Norsko 1
23. 12. 2010
Dát tip
Velký Vezír a jeho sváteční nálada

ruprecht
23. 12. 2010
Dát tip
tak nějak to vypadá, když se povede blbůstka... :)

Fëanor
23. 12. 2010
Dát tip
Miroslawku, tou odpovědí Alešovi jsi mne dokonale zmátl. Četl jsem to slovo asi tak 5x, než jsem ho rozkódoval. Holt deflorace povoláním... ;) A k té blbůstce: tip++ ;)

Miroslawek
23. 12. 2010
Dát tip
ale-šnovák: to je pane, interkremace textu ;)

i mistra tesaře uštkne...

Háber
23. 12. 2010
Dát tip
a jéje *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru