Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vřetánko

25. 12. 2010
5
6
904

Je tady. Honem zavřít dveře do koupelny, peřinu přes hlavu a pěsti na uši.

Určitě přijel autobusem. Byl tam celou dobu a teď je najednou už i za dveřmi.

 

Dej vřetánko, skočí ! 

 

Ten hlas se ozývá ze všech stran a nejvíc z koupelny. Blub, blub, blub. Čeká.

 

Jsi zlá, zlá ! Nikdy tě nevezmou do nebe. Dej vřetánko !

 

Takhle on neťuká. Škvírou mezi prsty vidím Šišlavou Kudrnu. Dveře na chodbu nechala otevřené a tudy oni létají. Zabouchnout, rychle !

 

- Ano, Šišlavá Kudrno. Jsem doma a doma, to jsou bílé boty. Černé jdou na místo bílých. Bílé pod peřinu.

- Ne, Lucie. Jdeme teď do kuchyně.

 

Dej vřetánko. Dej vřetánko, skočí !

 

V kuchyni bydlí největší hlasy. Nenechají mi ani kousek místa. Do kuchyně ne - číhá za dveřmi. Zaryju Šišlavé Kudrně nehty do předloktí a zmizím pod peřinou. Strašně se To blíží.

 

Dej vřetánko, zlá, zlá ! Skočí !

 

Blub, blub, blub. Díra ve vaně se rozšklebila. Dostane-li mě, nikdy se nevrátím. NIKDY. Tam je Zlého nejvíc. Nehty škrábou do stěny. Dveře !

 

Dej vřetánko, dej ! 

 

V záchodu je černé kolo do Nikam. Slizký třaslavý hnát ťafl zespodu do vagíny.

 Mokré prádlo schovat před Šišlavou. Přivolává ho to. Zlý se blíží. Teď se ukryl přímo do Šišlavé Kudrny.

 

DEJ VŘETÁNKO ! SKOČÍ !!!

 

- - -

 

Šišlavá Kudrna sbírá z podlahy Zyprexy a Risperdaly, které chvíli považovala za své vlastní zuby. V pokoji sněží ústřižky z Bild der Frau a ELLE. Dokud se škube, žijeme.

Zapij to,  PROSÍM, a dobrou. Hudbu ?

Ručníkem pode dveřmi maskuje světlo v koupelně a stírá smradlavé Mene tekel.  Zítra by spolu jely na psychinu, i když Lucie pořád není osprchovaná.

Ale žádné Zítra neexistuje.

 

ER ist hier. Schnell - die Tür ins Bad zumachen, die Decke über meinen Kopf ziehen und meine Fäuste auf die Ohren drücken.

ER kam sicher mit dem Bus. ER war die ganze Zeit hier und jetzt steht ER bereits hinter der Türe.

Gib mir die Spinnspindel. ICH springe !

Seine Stimme hört man in jeder Ecke und vor allem in Bad. Blub, blub, blub. ER lauert.

Du bist böse, böse! Du kommst nie in den Himmel ! Gib mir die Spinnspindel !

So laut klopft er nicht. Zwischen meinen Fingern sehe ich Lockende Puppe. Die Tür in den Flur ließ sie offen und eben von daher fliegen sie rein. Zuknallen, schnell !

Ja wohl, Lockende Puppe. Jetzt bin ich zu Hause und zu Hause, das heißt weiße Schuhe. Schwarze Schuhe gehen an die Stelle der weißen, die Weißen veschwinden unter der Decke.

Nein, Lucie. Wir gehen in die Küche, wie immer.

Gib mir die Spinnspindel, gib mir sie ! ICH springe !

In der Küche wohnen die größten Stimmen. Sie lassen mir keinen Platz. In die Küche nicht reingehen - ER lauert hinter der Türe. Meine Finger kratzen in Lockenden Puppes Unterarm blutige Zeichnung ein und ich verschwinde im Bett. Dort bin ich unsichtbar. ER nähert sich schrecklich.

Gib mir die Spinnspindel ! Du böse, böse ! ICH springe !

Blub, blub, blub. Das Loch in der Badewanne grinselt. Wenn es mir schnappt, komme ich nie wieder zurück. NIE MEHR! Dort gibt´s das Böse am meisten. Meine Fingernägel brechen sich an der Wand. Die Tür ist auf !

Gib mir die Spinnspindel ! Gib sie mir !

Im Klo wartet schwarzer Schlamm - Durchgang ins Nirgendwo. Klebige feuchte Pfote schlägt mich in meine Scheide von unten.

Naße Unterwäsche muss man vor Lockender Puppe verstecken. Es zieht IHN an. Der Böse ist in der Nähe. Jetzt geht ER direkt in die Lockende Puppe rein.

GIB MIR DIE SPINNSPINDEL ! ICH SPRINGE !!!

- - - 

Lockende Puppe kniet auf dem Boden und sucht Zyprexa und Risperdal, was sie für eine Weile für ihre eigenen Zähne hält. Im Zimmer schneien Stücke von Bild der Frau und ELLE. Wenn man zupft, lebt man. 

Nimm das und trink Mal einen Schluck, BITTE. Gute Nacht. Musik ? 

Sie deckt das Licht im Bad mit einem Handtuch und wischt stinkendes Mene tekel aus. Morgen sollten sie zusammen einen Psychiater besuchen, obwohl Lucie seit eine Ewigkeit nicht geduscht ist.

Aber es gibt keinen Morgen mehr.


6 názorů

TO JE UZASNA PROZA. metto, jsesm z toho v prdeli. TTTTTTTTT

--suhhlasím s gingebread!!! ..by si to měl zkusit sám..jak by mu bylo..debil!!!

Metta
25. 12. 2010
Dát tip
Dík moc ! nebojte, holky. Fikce to není :( ale v realitě se ani nebojím, spíš si připadám neschopně. Nevím, co mám s tou paní dělat a jak jí pomoct. Taková předtím nikdy nebyla. Nemluví a tyhle věci píše v NJ na specnotebook. Jak říká šéfvychovatelka, ona má šílený strach a PROTO je šíleně nebezpečná, i sobě. Už by to fakt chtělo tu psychinu, ředitel pořád, že to dáme sami, pakoš...

..mám z toho moc špatný pocit.. ..tipnu a víc se nevrátím..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru