Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro perutě labutě

25. 12. 2010
7
7
929
Autor
Michal Té

Lepší zítřky sežraly včerejší psycha,
hodiny plápolaly šestnáct šedesát jedna,
ladění absolutního porozumění

Maximum animálního sexu,
tělesně zmizeli v srdci zůstali,
navždy jako dým

Znám civění do zdi,
ty provazovité myšlenky,
co skáčou z jednoho mostu na druhý

Kdoví kolik lidí nás tajně miluje...
….............................................................
................
Musíme být na sebe hodní

Zítra budu jíst prvně v životě husu,
s tvým tátou, který nechápe, že nerozumím fotbalu,
ty jsi však ráda, že mě to nezajímá

Dneska jsem koupil víno bezdomovcům,
sympatičtí alkoholici odešli dřív než jsem zaplatil,
a tak tady píšu ubohé věty, místo toho abych spal

Dvacet centimetrů od oběšeného anděla,
naproti továrně na pivo a teplo,
rozespalá kráska se šla vyčůrat


7 názorů

Max Hutar
03. 01. 2011
Dát tip
"Určitě existuje i hodnotnější literatura, ale chlast a sex lidi dost baví a rádi si o tom čtou." Fuj, Michale, mluvíš jako Američan :-D. Já pohrdám lidmi, kteří se spokojí při čtení básní se sexem a chlastem. Štítil bych se pro ně psát.

sepiolite
02. 01. 2011
Dát tip
poslední tři řádky jsou rozkošné, zbytek střídavě dobré a nudné, škoda

Michal Té
02. 01. 2011
Dát tip
Bukowskiho báseň Láska je pes, mi dala má minulá stokilová(volnejvztah:-)) Pak jsem něco psal a napadlo mě...nikdo nikoho nikdy nenajde, víš jak vnitřně, no a pak si říkám neměl to někde i Bukowski? Určitě existuje i hodnotnější literatura, ale chlast a sex lidi dost baví a rádi si o tom čtou. Stejně si toho Charles půlku vymyslel. Anděl visel na vánočním stromku, tos pochopil správně, naproti je pivovar atd. Jelena z kopřiv na mě!

Max Hutar
26. 12. 2010
Dát tip
Božínku, mě tam trochu štve to mluvení o tom, kde a kdy tu báse(ň píšeš. S tímhle vyrukoval kdysi Bukowski a pro mě už je to vyčichlá věc, nuda, co akorát plete poetickým obrazům do cesty. Stejnětak je poněkud zvláštní dávat do básní druhou osobu, pro kterou to má být jakože psaný, a pak to hned prsknout do odosobněnýho světa nul a jedniček (sám). Mám dojem, že jsme se vůbec o druhý osobě v básních dozvěděli kvůli tomu, že někdo bral z básníkovy pozůstalosti do pléna něco, co on sám by nikdy nedal, ale teď mě napadlo, že to vlastně dělám taky, tak tady máš tip, žes mi pomohl si tenhle můj nedostatek tou básní zvědomit.

Nichollee
25. 12. 2010
Dát tip
upřímné..

..je to sympatické..:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru