Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spojeni

27. 12. 2010
14
26
2240
Autor
Alegna

    Čárlí hodil radostí zadečkem a jeho černé fleky, na každé půlce zadečku jeden, zmizely za rohem. Užívá si nové volnosti, kterou mu dopřává vánoční dárek, flexibilní vodítko od jeho pána, mého syna.

Jeho radost je moje radost.

Pospíchám za ním, mám jej ráda v dohledu, ne všichni psi se chovají přátelsky. Právě strká nos do sněhu….  

Ach!

Ne!!!

To nééé……

Nad ním stojí stejně zbarvený, stejně chundelatý pes, třikrát větší než on, má otevřenou tlamu a chce ho kousnout do krku.

Strnu.

Je pozdě.

Nemohu nic dělat.

Vkládám veškerou energii do  jediného cíle, musím zastavit čas.

Naráz vše utichá, pohyb se zastavuje….

Probouzím se a doznívající pocit zoufalství vystřídá úleva.

 

    Je štědrý večer, jsme po večeři, dárky jsou rozdané a Čárlí dává najevo, že  by rád ven. Hlásím se dobrovolně a ráda, že půjdu s ním, po všem tom shonu mi večerní procházka a jeho radost udělá dobře.

 

  Čárlí hodí zadečkem a mizí za zatáčkou, pospíchám za ním. Najednou se objeví pes, kterého jsem viděla ve snu. Uleví se mi, když vidím, že jej drží na vodítku nějaká osoba.

Ale co to proboha dělá? Podívá se na nás a pouští psa z vodítka. Ten běží  s výhružně postaveným ocasem přímo k Čárlímu.

Stačím se zeptat: “To je pes, nebo fena?“

„Pes.“ odpoví postava ženským skřehotavým hlasem.

To už Čárlí přechází z tlumeného vrčení do úzkostného vytí.

Strhávám ho k sobě a beru na ruku.

Štěkne a odevzdaně si opře hlavu o mé rameno.


26 názorů

Alegna
01. 02. 2012
Dát tip
hm, nechtělo se mi dodatečně měnit kategorii Charliemu ráda vyřídím :-)

Kissah
01. 02. 2012
Dát tip
No, dobře, zážitek zajímavý, ale "povídka" to není... (ale to nevadí, nakonec, zdravím Charlieho!)

Alegna
22. 03. 2011
Dát tip
Hani, máš pravdu. Oddechla jsem si a možná díky snu jsem byla lépe připravená :-)

8hanka
21. 03. 2011
Dát tip
"...odevzdaně si opře hlavu o mé rameno..." zvieratka sa niekedy podobaju na "svojich" ludi...ked je bezcitny majitel, aj psik vie byt agresivny... som rada, ze koniec bol stastny:) *

Alegna
05. 02. 2011
Dát tip
díky pejsku i kočičko za návštěvu, máme vás my lidí (většina) rádi :-)

kočkopes
05. 02. 2011
Dát tip
máme to my psi těžký a nejen ve snech :-)

Alegna
27. 01. 2011
Dát tip
:o))) má to pozitivum - máš víc pohybu

Od rána nic jiného nedělám. I prodavače Hot-dogů obcházím obloukem.

Alegna
27. 01. 2011
Dát tip
Udělals dobře, že ses probudil, tím jsi to možná zaplašil. No, ale pro jistotu se psům dnes vyhýbej.

Nevím, já jsem se projistotu vzbudil. Poprvé rád. Zatím mám ruce obě, ale den ještě nekončí.

Alegna
27. 01. 2011
Dát tip
Květoni, díky za návštěvu. Také věřím, že nebyl prorocký a jak vlastně ten sen skončil, kdo vyhrál?

Dneska se mi zdálo, že mě napadl pitbull. Jak byl ve skoku, s otevřenou mordou, tak jsem mu vrazil ruku hluboko do krku, a druhou jsem ho mydlil po hlavě, hlava nehlava. Fuj. Hnusný sen. Doufám jen, že nepatřil k těm prorockým.

Alegna
26. 01. 2011
Dát tip
Siggi, děkuji za návštěvu. Je to pravdivé, naštěstí ten pes nebyl bojové plemeno.

Siggi
26. 01. 2011
Dát tip
Algeno, jestli je to realita, tak buď ráda, že jsi celá. Kamarádka si také vzala svého pejska na ruku, aby ho ochránila před útokem jiného psa. Měla štěstí. Jen patnáct stehů na noze a nevím kolik na ruce. Ten rotvík prostě chtěl toho malého zabít a ona mu stála v cestě...

Alegna
03. 01. 2011
Dát tip
Taubla, díky za návštěvu

Taubla
03. 01. 2011
Dát tip
posílám tip Alegno

Alegna
30. 12. 2010
Dát tip
Vida, Slnko svítí, děkuji Ti

Slnko
30. 12. 2010
Dát tip
pekne napísané, t

Alegna
28. 12. 2010
Dát tip
Robinia, je to smutné, ale je to tak, bezohlednost lidí je veliká, oni mají zodpovědnost za zvířata, jejich hování a za dohled nad nimi Děkuji za návštěvu i Tvou zkušenost

Robinia
28. 12. 2010
Dát tip
Jednou jsem byla svědkem, jak "velký" pes shodil "malého" do poměrně divoké řeky. Páníček "velkého" na toho svého pískl a odešel, vůbec ho nezajímalo, jak se "malý" dostane ven. Řeka byla nejen dost divoká, ale břehy byly víc než metr vysoké a strmé, majitelka "malého" běžela s pláčem po břehu, naštěstí se našli dva asi patnáctiletí kluci, kteří psíka zachránili, ale bylo to dost dramatické... prostě jsem si při čtení na tuhle historku vzpomněla...

Alegna
28. 12. 2010
Dát tip
Vesuvanko, díky za přečtení i za Tvoje slova, potěšila jsi mě

Alegna
28. 12. 2010
Dát tip
renegátko, byl, ještě se mi při vzpomínce ježí chlupy, díky

vesuvanka
27. 12. 2010
Dát tip
to byl opravdu prorocký sen, až mě z toho zamrazilo... pěkně napsané, TIP

renegátka
27. 12. 2010
Dát tip
Hrozný žážitek.*

Alegna
27. 12. 2010
Dát tip
šepotko, díky za návštěvu Ano, občas se mi podobné věci dějí :-)

..uf.. ..prorocký sen?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru