Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

10 let serveru Písmák

27. 12. 2010
2
92
4385
Autor
.duke.

Diskuse je antedatována

Server Písmák oslaví v březnu 2007 10 let své existence. Máte-li zájem a chuť se oslav účastnit nebo pomoci s jejich přípravou, nenechte si své nápady pro sebe a ozvěte se nám.

Pište, prosím, jak si oslavu představujete, kde by se mohla uskutečnit, jak byste mohli přispět k její realizaci. Nápady sesbírám a nabídnu zpětně dasslerovi, aby je zvážil a v březnu se mohla naše oslava uskutečnit.

Sám jsem zvažoval, že bych vyrobil veliký plakát, na kterém by byla fotografie Dera v životní velikosti s nějakým nápisem. Jen zatím nevím s jakým. Kdyby Vás něco napadlo, prosím, napište.


92 názorů

.duke.
30. 12. 2010
Dát tip
Oslovuj mě Jardo Petře a Pavle. To bude nejlepší.

.duke.
30. 12. 2010
Dát tip
UM: Těžko určit, co je z chlastu, co je demence, co jiný neurodegenerativní onemocnění. drnespor.eu - tady něco doženeš třeba ;)

.duke.
30. 12. 2010
Dát tip
BG: ruminuješ okolo rekta. asi máš anální charakter.

Miroslawek
30. 12. 2010
Dát tip
Dero: zkus ho oslovovat třeba Petře, nikdy nevíš, jestli se to nakonec neujme... BG: kníže znamená míň než král, natož pak tři ;)

Rajmund
29. 12. 2010
Dát tip
Máš od léta hodně nasušeno, co?

.duke. - no třebas jedna klientka chodi s rolátorem nebo je na vozíku, nosí pampersky, mentálně ehm a na eeg jsou viditelné jakési změny. Prý "to" má jenom z chlastu. Jedna Filipínka má v mozku přímo díry, ale čertvím co fšechno brala a pila. Epileptické záchvaty alkoholiků jsem naštěstí viděla jenom párkrát. U jiných klientů víc než často... Nejsem odborník (původně filosof-sociolog,) k této práci jsem se dostala dobrovolnictvím a už zůstala na HPP. Doháním samostudiem...třeba mi v tom pomůžeš:))

katugiro
29. 12. 2010
Dát tip
áá, ketamin, dík za připomenutí! :)

No vidíš. A tys furt žadonil o ketamin, kakugiro jeden!

katugiro
28. 12. 2010
Dát tip
duku, co bys chtěl po wikipedii. původně jsem chtěl citovat něco z hesla heřmánek, ale nějak jsem se dostal až k absintu. samozřejmě, že jsou to všechno kecy... ale teď si musim pro ten dopamin, výdej prej dneska končí v osm

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Už je po Vánocích, rektobídžeji.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Chceš mě oslovovat křestním jménem, Jardo? Byl bych moc rád. Cítil bych, že náš vztah se posunul, že jsme si zase o krůček blíž. Jako by sis sundal ruku z tváře a položil ji na mé rameno.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Co to je za diagnózu, makrelo? Škodlivé užívání? Setkal ses u ní někdy s epileptickými záchvaty, změnou osobnosti? Nebo taky jen plácáš?

Ech... Mohl bych dojit sníh a hrabat na kozy, ale to by se asi nesetkalo s vřelým přijetím...

PH: jasně, potřebujeme někoho, kdo by dojil kozly a hrabal sníh. Zbyket léčebny na to nemá qualifikaci:) Eupen, Belgie, domov královny fabioly, to se doptáš žena si to može mezitím udělat dovolenou:P

Ty hele, rybo, moje žena se domnívá, že jsem alkoholik. Můžu se stavit? :)

.duke. mám pár klientů alkoholiků, jejichž diagnoza odpovídá spíše tezi katugirově a některé se vymykají fšem odborným moudrům:)

Dero
28. 12. 2010
Dát tip
Řekneš mi své křestní jméno, komandére?

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
I ty jsi nezklamal, retrodžordži.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Tak se pošli opravit tu page, Jardo. Ať se nemusíš chytat za hlavu.

Dero
28. 12. 2010
Dát tip
Mesiášský komplex se týká všech ostatních. U mě je to poslání.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Nepatří Zorome. A o to jde!

Lakrov
28. 12. 2010
Dát tip
Patří toto na hlavní stránku? (Ať už jde o omyl, chybu systému nebo o podivný záměr.)

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Zdá se, dero, že tě ten mesiášský komplex ještě neopustil. Na čem ho vlastně stavíš?

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Janina: konečně někdo!

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Možná by ses pohledem do rektoskopu dozvěděl něco důležitého o sobě, bídžeji. Až to absolvuješ, přijď o tom poreferovat.

Norsko 1
28. 12. 2010
Dát tip
čučíš, džordži?

Dero
28. 12. 2010
Dát tip
duke: Upozorňuji tě, že ten plakát chci. Ne že cukneš. Můžeš na něj napsat "TEN, KTERÝ MI DÁVÁ SMYSL ŽIVOTA" a poprosil bych o tvůj vlastnoruční podpis pod tenhle text. Libovolně formulovaným slovům díků se taky nebráním.

Janina6
28. 12. 2010
Dát tip
Aha, už jsem si to našla: "Písmák - O serveru". Mě už hodně dlouho nenapadlo tenhle odkaz rozkliknout. Ale náhodný kolemjdoucí bude tři roky starou aktualitou určitě nadšen. To je holt ta tma pod svícnem :-) Hezky jsi tam posvítil.

Do sebe, pánové! Bijte se! Chci vidět "krev na monitoru", od toho jsou diskuse!!!

Norsko 1
28. 12. 2010
Dát tip
V roce 2007?

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
To deklaruješ úplně jinou roli než v jaké tě znám. Ale dobrá, holubičko. Nechť je Písmák tvojí ratolestí v zobáčku. Podej o něm zprávu do všech světových stran. Ať přijdou všichni. Oslavit výročí.

Norsko 1
28. 12. 2010
Dát tip
Proti tobě jsem holubička a mírotvorce. rejpale

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
To máš Norsko často, zvlášť u mých diskusí. Vstoupíš do nich s příspěvkem, ale po určité době začneš být frustrován a častovat mě vulgarismy, v dalším sledu mě žádáě, abych diskusi smázl, někdy u dokonce apeluješ na můj odchod. Přijde to ještě?

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Konečně ses neudržel, Norsko. Paráda! Děkuji.

Norsko 1
28. 12. 2010
Dát tip
Nechtěl byses zabývat pro změnu něčím užitečnějším? Jsi tu za debila. Ale když ti to nevadí..

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
S tím bylo srdce se musím pochválit. Moc pěkné.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
To už nestihneme nikdo. Ale tenhle apel na stránce o serveru stále visí. Už to budou čtyři roky. Možná je v tom pro uživatele serveru zakódovaná nějaká zpráva.

Norsko 1
28. 12. 2010
Dát tip
V roce 2007, duku? To už nestihnu

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Ty jsi hodně vnořen v minulosti, Georgi. Co perspektiva? Co naše oslava? Přispějete něčím?

..dík za info..Bigu..:)

..dík za info..Bigu..:)

Miroslawek
28. 12. 2010
Dát tip
BG: A někteří jsou vJečný

Pane profesore, nepropadejte malomyslnosti! Co by tomu řekl kolega House? Právě tyto zdánlivě neřešitelné případy jsou tou pravou výzvou. A navíc - stejně se nakonec ukáže, že je to sarkoidóza.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Alegorické vozy jsou dobrej nápad. Mohly by být vytvořeny ku obrazu jednotlivých majitelů Písmáka nebo vrchních redakčních. Ten Oldův bych navrhoval bílej, čistej, nevinnej, Lyrikův by byl rudej, potřísnějnej krví, plnej těžko srozumitelných neologismů, té ženy, co to tu kdysi vlastnila by byl ladějen do hinduismu, Armandův by táhli svalnatí koně - tak on říkal redakci, která ten vůz (Písmák) společně táhla, aby on ji v poklidu koučoval, což spočívalo v tom, že vlastně mezi ně házel různý metafory, aby si je nějak přebrali. No a dasslerův by byl takovej sportovně laděnej, byly by na něm značky sportovní obuvi, hader a tak. Dero by neměl vůz, ale plakát, třeba s nápisem: SPRAVEDLIVÝ MEZI NESPRAVEDLIVÝMI nebo KDYSI MI PRO PÍSMÁK BYLO SRDCE nebo POHNI SE A MÁŠ BAN nebo ZABANOVANÍ ZŮSTANOU ZABANOVANÍ nebo ODBANUJU, AŽ SE DOBŘE VYSPÍM.

Je to věc, že umím tahle slůvka, budu ti pánem světovým... Překvapím i spolužáka Důfka, stěží ta slůvka vysloví...

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Myslím, že docela plácáš, katugiro. Konzumace jakýchkoliv látek, které mají návykový potenciál, tzn. že zvyšují výdej dopaminu v nucleus accumbens, může v určitém stádiu závislosti (dle Jellineka většinou ve 3 či 4) ústit v epileptické záchvaty. Spíš než změny osobnosti způsobuje abúzus alkoholu kognitivní poruchu. Náhlé přerušení konzumace alkoholu u závislých může vést k predelirantním stavům či deliriu, u jednorázového abúzu pouze tak ke kocovině.

.duke.
28. 12. 2010
Dát tip
Vzdychej na hřbitově.

katugiro
28. 12. 2010
Dát tip
Konzumace absintu je návyková a způsobuje změny osobnosti v důsledku poškození mozkové kůry což může vést k opakujícím se a ojedinělým epilepsii připomínajícím záchvatům. Také přerušení pití absintu je spojeno se závažnými klinickými projevy.

Duku, netvrdil jsi kdys, pod svými četnými alternicky, že písmák nadobro opouštíš?

..taky by mě to zajímalo..:)

BG: by mě docela zajímalo, kdo byli ti zakládající písmáci...

slavit možete tady za aachenem na takový loučce nebo u vítězky talentmánie v kojotím pelechu jako nápis bych uvítala nějaké budovatelské a nadějeplné heslo ze zakládající nadšenecké doby

Norsko 1
27. 12. 2010
Dát tip
dodám alegorické vozy

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
Uskutečni jej, máš-li odvahu. A popel na hlavu.

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
Nebo zešílela. Jako Ofélie. Láska serverem dnes cloumá. A oslava se blíží. Tam střetneme se mar!

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
A přichází sem další, bez nápadů. S hříchy na břiše.

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
Ne, rozum přepadl na rok z roku. Po tvém boku omládl bych.

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
Já přijdu, jistě, o čtyři léta mladší? Stačí Ti, milá mar, stačí?

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
Vrány slétly se již. Zři!

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
Takovou otázku dnes kladeš, ty který nedokouřil ještě zcela to, co dokouřiti nejde? Sháněj pomoc tedy, rychle, rychle!

Otázka spíš zní: může někdo pomoci tobě?

.duke.
27. 12. 2010
Dát tip
To není moc konstruktivní. Spíš to vypadá jako povzdech. Děje se něco? Mohu ti pomoci?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru