Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Průser

03. 01. 2011
30
50
3825

..todle někteří z vás četli..v talenmalarce.. ..vkládám u sebe..páč jsem zvadavá..jestli se mi konečně podařil fejeton.:.))

No konečně, konečně je to tady! Šťastně zírám na došlý mejl a tvářím se debilně, jako bych vyhrála ve sportce. Však taky že jo, vyhrála, ale ne v loterii.

 

 

Dobrý den,

 

Vyhrál-a jste v soutěži Literární talent 2010 na komunitním portále Pište-povídky.cz.

Rádi bychom Vám předali výhru v podobě dárkového certifikátu na vydání knihy v rámci služby „VYDEJTE KNIHU“.

 

Proto bych Vás ráda požádala o poskytnutí telefonního čísla, na kterém by Vás kontaktoval náš obchodní zástupce, který Vám výhru předá v městě vašeho bydliště.

 

Děkuji za odpověď a přeji příjemný den.

 

S pozdravem

 

 

Jana Habáňová
Ředitel oddělení marketingu a rozvoje.

 

 

Zálibně pročítám znova a znova, jako bych dostala zlaté tele.

No to se podívejme, tak v místě bydliště předá.

Jsem u vytržení a co si budeme povídat, připadám si jako génius, hříčka přírody, šťastný genetický kokteil, prostě skvost.

Nemám představu jak to asi bude probíhat, ovšem už se vidím, jak si cenu přebírám, všichni mě zvědavě okukují a říkají si: „Ta je ale nadaná.“

Červený koberec jsem zavrhla, to je přece jen trochu moc, držím se zpátky.

Budu se muset hezknout, kdyby mě třeba fotili, ať vynikne má  nebezpečná krása.

Teď mě napadlo, nakonec město by mohlo sponzorovat zbytek knihy. No co, má být rádo, že tu bydlím. Však se nakladatel zmiňoval, že by to nemusel být problém.

To se mi to pěkně rýsuje.

Jen si pořád lámu hlavu, kde vlastně k tomu předání dojde.

„Co myslíš?“ Ptám se manžela.

Zatvářil se velmi zvláštně, dalo by se dokonce říct, škodolibě.

„V knihovně,“ řekl.

V ten moment jsem se málem utopila.

Grog, kterého jsem si zrovna lokla, vyprsknul i nosem. Na monitor a všude kolem.

Zmítaná v poryvech kašle.

Proboha!!!!

To je rána, to je rána!

Totiž, věc se má tak. V té knihovně dlužím knihy už tři roky, ehm.

Ne že bych je chtěla ukrást, to fakt ne, ani náhodou, nejsem žádná zlodějka.

Jsou to však Garyho Jennigse Aztékové, všechny čtyři díly, no.

Jsem si je nejdřív párkrát přečetla, pak sem tam někomu půjčila a on ten čas tak rychle letí.

A jeden rok nebyla amnestie, druhou jsem propásla a najednou jsou to tři roky.

Je fakt, že mi jednou napsali, knihy je možno odkoupit a nebylo to drahé. Něco kolem tisícovky za všechny a ony jsou to bichle!

Jsem to měla v plánu, akorát zrovna, jako na potvoru, insolvence.

Ne že bych jinak korunou smrděla, ale nějak jsem to zaonačit chtěla a přísahám, že na ně každou chvíli myslím, na Aztéky. Tak je důvěrně nazývám.

A teď, todle!

Co si počnu, co?

Možná knihy dávno odepsali a zapomněli na mě, nebudu se zbytečně zviditelňovat.

Ba ne! Mají mě určitě v počítači dobře evidovanou, na nějaké černé listině.

Ještě aby ji tak měli někde vyvěšenou!!!!

Tak nevím co mám dělat.

Kmitnout urychleně do knihovny, odkoupit?

Anebo odevzdat?

Můžu hrát mrtvého brouka a tvářit se, že jsem na to zapomněla jako na smrt a úplně přestala číst.

Božínku, co mám dělat???

Poraďte.

 


50 názorů

srozumeni
02. 12. 2011
Dát tip
*****

..no..sbírku..nic jiního zatím nemám..:)) ..a děkujii..:))

Makoves
08. 01. 2011
Dát tip
Tak to gratuluji. A co tedy budeš vydávat za knihu?

..není to fikce..:)))

Makoves
08. 01. 2011
Dát tip
Mrtvej brouk je nejlepší? Třeba to projde. A teď nevím? Je to fikce, nebo jsi vážně výhrála?

:o)))))))))))))..na ten honorář jsem žádoucí..:)))

..aleee..no taaak..:)))))

:o)))))))))))))..to jistě..:)))

Adamova Eva
05. 01. 2011
Dát tip
teď, jako celebrita, když to uspořádáš v knihovně, dostaneš Aztéky darem :O)))))))))))))

..Bigu.Georgi..no..to m i mluv!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ..mám doma hromadu prázdnýh přebalů...)))) ..děkuji za názor.i za čteční..:)

..jo..souhlas..:))

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
...jedem napul.)))

..díííík..:))))))

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
....delam zed....)

:o))))))))))))..mám v úmyslu..:))) ..aqá deoženu resty s dopisy poštou..nakladatelem a co si vzpomenu..:)) ..BANKU!!SAKRA!!!!

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
si je užij...třeba lez po stromech nebo tak....(?))))

..jo...)) ..ale mám dva dny volna konečně..jsem už myslela..že zhebnu..:))

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
-...horsi nez smrt!)))

..sem byla na cestě domů z rachoty..:)))

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
jezis, ja uz myslel, ze jsi mrtva nebo co?.))

..Honzyku..dík..:)) ..seb..no amnestii..tu jsem právě propásla..:))))

Sebastiana
04. 01. 2011
Dát tip
Vidíš, u nás v knihovně maj jednou za rok beztrestnej den, kdy můžou vrátit knihy zapomnětlivci.

Honzyk
04. 01. 2011
Dát tip
...todle jsem cet uz vcera, a fakt, slusny!!!* (hlasim smich : " v knihovne"))

renegátka
04. 01. 2011
Dát tip
Hele, varování už jsi dostala i návod k použití.Je to zrádné rychle růst.

..Evi...))))))))))))..to bude rachot až z toho povyrostení spadnu na hubu..:))

renegátka
04. 01. 2011
Dát tip
Trochu jsi nám povyrostla, budem si muset zvyknout a v knihovně také.

..děkuji ti..007...)))

Stařec_007
04. 01. 2011
Dát tip
JJ,, mě se líbil :-) a též připojuji gratulaci :-)

..maceškoo...)))))

..díky..taublo...))) ..starče..že jo?...)))

macecha
04. 01. 2011
Dát tip
souhlasím s nostalgikem :) .. T***

Stařec_007
04. 01. 2011
Dát tip
Dobrej Průser :)))) T

Taubla
04. 01. 2011
Dát tip
Vrátit nebo odkoupit - to už je jen na tobě. Ale určitě nedělat mrtvého brouka... Jinak gratulace. :-) Pěkně napsané!

..moorguuu...))))) ..to je vyčerpávající...)) ..kapitán Mooorgaan je chlast???????????????????????? ..odsud ten nick???????? ..SI TO VYTISKNU A NECHÁM ZARÁMOVAT..AŤ TO MÁM POŘÁD NA OČÍCH...)))

moorgaan
04. 01. 2011
Dát tip
co mas delat? - desatero 1.utri ten naprskany grog z monitoru.. 2.poskytni to tel. cislo.. 3.cekej, jestli se nekdo ozve 4.neber si denni sluzby-navsteva bude ve dne-asi! 5.vytvor si alternick na Pismaku - budes stvanec a nebudes moci uz pod sepotem normalne vystupovat 6.porad se s manzelem, ktere okno bude vydejni - abys mohla knihu vydat 7.priprav se na navstevu exekutora, protoze uz te nekdo urcite napraskal v knihovne 8.najdi si medialniho partnera - nejlepe nejakeho mladsiho, ten ma tvrdy ...lokty a umel by te doporucit 9.priprav manzela na to, ze te bude muset obcas doprovodit na vecirky a jine akce spojene s celebritou - doprovod domu uz samozrejme nebude jeho povinnost a ani zadouci... 10.zacala jsi brzy chlastat - a kdzy uz nemuzes tu popularitu unest, tak aspon chlastej na urovni /kurvoazier,božole,champano,kapitana Mooorgaana / a ne GROG !!!

..DĚKUJI VÁM VŠEM...))..JSTE MĚ SKVĚLE POBAVILI...))) ..Květoni..tvůj přístup se mi velmi..velmi zamlouvá...) ..Aleg..čéče..nj..si udřila hřebíček na hlavičku..no joooooo...)) ..Zuzi..no..myslím..že to až taková sláva nebude..ještě se neozvali..tak uvidíme...)))

Alegna
04. 01. 2011
Dát tip
Nevím, zda je to oficiálně fejeton, pro mně tedy je!!!! Moje rada zní: nedělej vůbec nic, nejspíš Ti to projde, Tvoje sláva zastíní Tvé prohřešky, které se Ti bude každý bát připomínat. Navíc, správná celebrita se chová bohémsky, nehledí na včasné vrácení zapůjčeného, placení pokut a tak, jinak je nudná a zajde na nedostatek zájmu .-)

Háber
04. 01. 2011
Dát tip
hehehe * zo živoTa *

Dobré. Jestli je tohle fejeton, to se neodvažuji soudit, ale dovolím si citovat Vauda: "Ikdyby to fejeton nebyl, tak se naše skupinka fejetonistů může shodnout a za fejeton to arbitrárně prohlásit :-))"

Zuzulinka
04. 01. 2011
Dát tip
Ty knihy kup, v knohovně jsou veškeré tydle věci takové s přídechem, tak bys o ten prostor přijít neměla:-) Jo, a ráda bych tam byla, tak pak pisni pozvánku:) Moc gratuluji. Zuz

nostalgik
04. 01. 2011
Dát tip
Neodkupovat, nevracet!!! Stáváš se celebritou, tak ať má bulvár o čem psát... :o)

Diana
04. 01. 2011
Dát tip
Kouzelně napsáno! Dík, že ses podělila, pobavilo. Ale neporadím :-(

gabi
04. 01. 2011
Dát tip
či je to fejeton, neviem, ale dobre sa to čítalo a pobavilo * je to pre teba také dôležité,aby to bol práve fejeton? Tak dobre. No fakt, fejeton!Čo iné by to mohlo byť??? :-)))

Ano, podaril!!!! T

no až budeš mít tu knihu s tou mojí malůvkou, určitě ti to zaplatí na to vem jed! ..................:)))))))))))).....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru